Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pokalbis

Kas yra pokalbis?

Conversation is a discussion with someone about a particular subject.

Cambridge dictionary

Pokalbis su klientu yra pranešimų, kuriais keičiamasi su kliento atstovu, gija. Tai gali būti pokalbis internetu, el. paštu arba telefonu. Taip pat pokalbiai gali vykti bilietų pagalba per „Facebook“ asmenines žinutes arba „Twitter“ žinutes.

„LiveAgent“ pokalbio pavyzdys

Kaip pasikalbėti su klientais:

  • Pasisveikinkite
  • Prisistatykite
  • Būkite mandagūs
  • Pasitikėkite savimi
  • Nukreipkite pokalbį tinkama linkme
  • Pasakykite, kad jiems padėsite
  • Atsiprašykite, kai to reikia
  • Būkite kantrūs
  • Atidžiai klausykite
  • Pateikite jiems faktinę informaciją
  • Nepertraukite kliento, nebent tai būtina
  • Būkite pozityvūs

Gero ir blogo pokalbio su klientu pavyzdys:

BLOGAS: šios funkcijos neteikiame.

GERAS: nors šiuo metu šios funkcijos neturime, džiaugiamės galėdami išgirsti jūsų nuomonę. Atlikdami bet kokius patobulinimus, visada išklausome klientų nuomones/įžvalgas.

Patarimai, kaip elgtis su įpykusiu klientu:

  • Išlikite ramūs
  • Parodykite empatiją
  • Nepriimkite to asmeniškai
  • Atsiprašykite už nepatogumus
  • Pakartokite/apibendrinkite savo klientų rūpesčius. Tai rodo, kad aktyviai klausotės. Tai taip pat gali daugiau išsiaiškinti apie problemą, su kuria susiduria klientas.
  • Paaiškinkite veiksmus, kurių ketinate imtis
  • Kaip sprendimą pateikite skirtingus variantus – leiskite pasirinkti klientui
  • Jei ką nors pažadate klientui, būtinai ištesėkite

It is so much easier to be nice, to be respectful, to put yourself in your customers' shoes and try to understand how you might help them before they ask for help than it is to try to mend a broken customer relationship.

Mark Cuban

Kokie yra klientų dialogo tipai?

Dialogas dažniausiai vyksta tarp kliento atstovo ir kliento.

Klasikinis tipas yra asmeninis dialogas. Tačiau yra ir kitų svarbių dialogų formų.

Štai keletas dialogo tipų:

Įmonė turėtų apsvarstyti kiekvieną metodą. Dar svarbiau, kad įmonė turėtų būti pasiekiama kiekvienoje platformoje.

Kaip pradėti pokalbį su potencialiu klientu?

Štai keletas pokalbio pradžios frazių:

  • užduokite nesusijusį klausimą (be pardavimo pasiūlymo)
  • paklauskite apie jų darbą/pomėgius
  • pagirkite juos
  • pakalbėkite apie orus
  • paklauskite apie jų savaitgalio planus

Kaip pagerinti pokalbius su klientais su klientų aptarnavimo programine įranga?

Pokalbis su klientais turėtų būti sklandus, greitas ir asmeniškas. Klientų aptarnavimo programinė įranga paspartina jūsų agentų kasdienes užduotis, t. y. atsakymą į klientų užklausas. Programinė įranga, pvz., „LiveAgent“, gali padėti jūsų klientams ir agentams įvairiais atžvilgiais.

Funkcijos, kurias galite naudoti, norėdami turėti geresnius pokalbius su klientais:

  • Naudokite iš anksto paruoštus pranešimus
  • Naudokite iš anksto nustatytus atsakymus
  • Pridėkite GIF
  • Pridėkite nuorodų
  • Rekomenduokite klientui žinių bazės straipsnį
  • Naudokite saugomus klientų duomenis sklandžiam, greitam ir lengvam pokalbiui

Klientų aptarnavimo programinė įranga padidina jūsų pardavimus, klientų išlaikymą ir klientų pasitenkinimą.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

FREE TRIAL

DUK

Kas yra pokalbis?

Pokalbis su klientu yra pranešimai, kuriuo keičiasi klientas ir agentas. Klientų aptarnavimo srityje toks pokalbis gali būti kelių formų. Jis gali vykti per susirašinėjimą internetu, el. paštą, telefonu ir socialiniuose tinkluose.

Kaip galite pamatyti pokalbius „LiveAgent“ programoje?

Galite pamatyti pokalbius su klientais „LiveAgent“ programoje iš kiekvieno konkretaus bilieto. Pokalbiai taip pat archyvuojami, todėl galite matyti tuos, kurie jau yra pasibaigę. Atsižvelgiant į leidimus, asmenys gali turėti prieigą tik prie savo arba ir kitų agentų pokalbių.

Ar kiekvienam pokalbiui sukuriamas atitinkamas bilietas?

Kiekvienam pokalbiui (jei jis vyksta kitoje gijoje) sukuriamas atskiras bilietas. Jei klientas susisiekia toje pačioje gijoje, tai pateikiama kaip vienas bilietas.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai