Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pokalbis interneto svetainėje

Kas yra pokalbis interneto svetainėje?

Pokalbis interneto svetainėje yra įmontuotas valdiklis, teikiantis pokalbį internetu realiuoju laiku. Tai pagyvina bendravimą per vaizdo pokalbius, tiesioginius pokalbius internetu ar telefono skambučius. Tai yra puikus bendravimo el. paštu pakaitalas, nes veikia daug greičiau. Be to, tai geriau nei telefono skambutis, nes jums nereikia tikrinti rašybos.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How do I integrate a chat box into my website?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “In order to integrate chat with your website, you should first get a code that will allow you to implement the chat in the website code. Usually you get this code when you register and subscribe to the selected program. It is important where we embed the code so that we know where the chat will be displayed.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to install chat feature on WordPress website?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The plugin for the WordPress website itself is free, but you must purchase a subscription to use the chat. After registering and enabling the plug-in, you can make changes to the appearance of the chat window.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the advantages to use live chat on my website?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The advantages of using live chat are: 1. the ability to transfer files directly, 2. multi-language support, 3. the possibility of adding another consultant to the conversation to help solve the problem, 4. access from various devices and at different times, e.g. when we are unable to make a phone call, 5. conducting analytics and history of communication with the client, 6. greater marketing opportunities, 7. obtaining information and data about customers, 8. increasing the work efficiency of the customer service team, 9. many customers choose live chat as the best form of communication, 10. possibility of talking during the purchase. ” } }] }

DUK

Kaip integruoti pokalbių internetu langą į savo svetainę?

Norėdami integruoti pokalbius internetu į savo svetainę, pirmiausia turėtumėte gauti kodą, kuris leis jums įdiegti pokalbius internetu į svetainės kodą. Paprastai šį kodą gaunate registruodamiesi ir užsiprenumeruodami pasirinktą programą. Svarbu, kur mes įrašome kodą, kad žinotume, kur bus rodomas pokalbio langas

Kaip įdiegti pokalbių internetu funkciją „Wordpress“ svetainėje?

Pats „WordPress“ svetainės įskiepis yra nemokamas, tačiau norint naudotis pokalbiu, turite įsigyti prenumeratą. Užregistravę ir įjungę įskiepį, galite pakeisti pokalbio lango išvaizdą.

Kokie yra tiesioginio pokalbio internetu naudojimo pranašumai mano svetainėje?

Tiesioginio pokalbio internetu naudojimo pranašumai yra šie: 1. galimybė tiesiogiai perkelti failus, 2. aptarnavimas daugeliu kalbų, 3. galimybė į pokalbį įtraukti kitą konsultantą, kuris padėtų išspręsti problemą, 4. prieiga iš įvairių prietaisų skirtingu metu, pvz. kai negalime skambinti telefonu, 5. analizės ir bendravimo su klientu istorijos duomenys, 6. didesnės rinkodaros galimybės, 7. informacijos ir duomenų apie klientus gavimas, 8. klientų aptarnavimo komandos darbo efektyvumo didinimas, 9. daugelis klientų kaip geriausią bendravimo būdą renkasi tiesioginius pokalbius internetu, 10. galimybė kalbėtis pirkimo metu.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai