Kas yra per sesiją peržiūrėti puslapiai?
Straipsnyje yra daugybė puslapių. Jei kažkas apsilanko jūsų straipsnyje, yra galimybė, kad jie neperžiūrės visų puslapių. Kai kuriuose puslapiuose gali būti pateikiama asmens ieškoma informacija, tačiau likę puslapiai gali būti nenaudingi ir jie bus praleidžiami.
Asmens peržiūrėti puslapiai gali būti naudingi siekiant pagerinti savo straipsnius, nes juose nurodoma asmens ieškoma informacija. Todėl sekantį kartą, prieš publikuodami straipsnį, jūs galite pasitikrinti turinį ir jei manote, kad jūsų klientams nereikalinga tam tikra informacija, galite ją pašalinti.
Frequently asked questions
Ką reiškia terminas per sesiją peržiūrėti puslapiai?
Per sesiją peržiūrėti puslapiai yra rodiklis, kuris parodo vidutinį puslapių peržiūros skaičių jūsų svetainėje, sesijos metu. Kuo daugiau puslapių peržiūrima sesijos metu, tuo didesnis yra vartotojo įsitraukimo rodiklis, kuris suteikia galimybę dažniau atrasti jūsų svetainę.
Kodėl turėtumėte stebėti per sesiją peržiūrėtų puslapių rodiklius?
Jei norite stebėti sesijos metu rodomų puslapių duomenis, jūs turėtumėte peržiūrėti labiausiai įtraukiančius puslapius ir įvertinti, koks turinys labiausiai veikia jūsų auditoriją. Be to, galėsite įvertinti kampanijų, rinkodaros ir investuotų lėšų daromą įtaką puslapių peržiūrai.
Ar naudojant LiveAgent galite išmatuoti per sesiją peržiūrėtus puslapius?
Naudodami LiveAgent, jūs galite įvertinti per sesiją peržiūrėtus puslapius. Dėl to jūs galėsite išanalizuoti vietas, kuriose klientai lieka ilgiausiai ir kas juos labiausiai įtraukia.
Tekste aptariama klientų aptarnavimo svarba ir populiariausios klientų aptarnavimo priemonės, tokių kaip internetinės bendruomenės ar tiesioginiai pokalbiai internetu. Įmonėms rekomenduojama pasirinkti tinkamą klientų aptarnavimo įrankių rinkinį, pavyzdžiui „LiveAgent“. Taip pat pristatoma šios programinės įrangos funkcijos ir jos alternatyvos rinkoje, o įmonėms siūlomi nemokami bandymo laikotarpiai.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.