Kas yra paskyros administratorius?
Paskyros administratorius yra asmuo, valdantis jūsų LiveAgent paskyrą. Tai yra pagrindinis asmuo, palaikantis komandos darbo eigą, todėl labai svarbu turėti gerą administratorių.
Štai keletas sugebėjimų, kuriuos turėtų turėti jūsų administratorius:
- Dėmesys detalėms
- Programinės įrangos įgūdžiai
- Projektų valdymo įgūdžiai
- Problemų sprendimo įgūdžiai (Analizė, Tyrimas, Sprendimų priėmimas)
- Strateginiai įgūdžiai
- Organizaciniai įgūdžiai
- Interpersonal skills (Responsibility, Flexibility, Dependability)
Kaip LiveAgent nustatyti administratorių?
- Prisijunkite prie savo LiveAgent paskyros
- Eikite į Konfigūracijos
- Spustelėkite Agentai
- Sukurkite administratoriaus vaidmenį paspausdami ant orandžinio pliuso mygtuko ARBA
- Paspaudę ant dešinėje esančio pieštuko, koreguokite egzistuojantį agento vaidmenį
- Eikite į Vaidmenis ir pasirinkite administratoriaus vaidmenį
Kaip iš LiveAgnet pašalinti administratoriaus paskyrą?
- Prisijunkite prie savo LiveAgent paskyros
- Eikite į Konfigūracijos
- Spustelėkite Agentai
- Pašalinkite administratorių tiesiog paspausdami ant šiukšlių piktogramos
Kaip pakeisti LiveAgent paskyros administratoriaus vaidmenį?
- Prisijunkite prie savo LiveAgent paskyros
- Eikite į Konfigūracijos
- Spustelėkite Agentai
- Paspaudę ant dešinėje esančio pieštuko, koreguokite egzistuojantį agento vaidmenį
- Galiausiai, pakeiskite Agento Vaidmenį
Ką jūs galite daryti kaip administratorius?
Administratoriai turi daugiau privilegiju nei agentai. Jie gali konfigūruoti sistemą, peržiūrėti ataskaitas ir valdyti kitus vartotojus. Štai keletas funkcijų, prie kurių jie turi prieigą:
- Prieiga prie visų bilietų
- Pridėti ir valdyti kitus pagalbos agentus
- Prieiga prie pagalbos agentų vaidmenų keitimo
- Priskirti departamentus
- Atkurti slaptažodžius
- Peržiūrėti įžvalgias ataskaitas
- Nustatykite sistemos kalbas
- Nustatykite bilieto filtrus ir sritis
- Įdiekite papildinius
- Nustatyti apsaugą nuo Užblokuotų IP adresų ir Blokavimo istorija
- Naudojant Žymas sukurti automatizaciją
- Create rules (SLA, Time Rules, Rules)
- Kurti Atsakymų šablonus ir paruoštus atsakymus konkretiems departamentams
Koks yra skirtumas tarp administratoriaus ir agento?
The difference is in access to configurations, reports, and management of users. The account administrator is the one who sets configurations based on the company’s needs. The agent has access to customer queries from Phone calls, Chats, and other channels only.
Kitas skirtumas yra tas, kad paskyros administratorius gali pasiekti ir peržiūrėti agentų ataskaitas. Tai jiems leidžia nustatyti tobulinamas sritis kiekvienam agentui ir bendrai visai įmonei.
Kodėl svarbu nustatyti LiveAgent konfigūracijas?
Setting up your customer software system is crucial. In the long run, it makes agents’ work more effective, timely, and personalized. This results in a better customer service experience.
Be to, turint aiškiai nustatytą hierarchiją tarp jūsų agentų ir administratorių, apsisaugosite nuo nepageidaujamų pakeitimų jūsų skydelyje. Paskyrų administratoriai dažniausiai yra atsakingi už klientų aptarnavimo darbo srautus, Taisykles, PLS ir kitus būtinus nustatytmus. Jie tiesiogiai valdo klientų atstovus ir naudodam analitinius prietaisų skydelius, stebi jų naudingumą.
Turėdami kelis administratorius, suteiksite didesnę naudą savo klientų aptarnavimui.
Geros klientų aptarnavimo patirties naudos:
- sumažėję aptarnavimo ir rinkodaros kaštai
- klientų išlaikymas (lojalumas)
- didesnis klientų pritraukimas
DUK
Kas yra pagalbos tarnybos paskyros administratorius?
Pagalbos Tarnybos Paskyros Administratorius yra atsakingas už kompiuterio tinklų veikimą. Jis diegia ir valdo įmonių kompiuterių sistemas. Tai gali būti vietiniai tinklai (LAN), tinklo segmentai, intranetai, plačiajuosčiai tinklai (WAN) ir kitos duomenų perdavimui naudojamos sistemos.
Kokios yra LiveAgent paskyros administratoriaus atsakomybės?
LiveAgent paskyros administratorius gali konfigūruoti sistemą, valdyti kitus vartotojus ir peržiūrėti ataskaitas. Jis taip pat turi prieigą prie visų LiveAgent funkcijų (konfigūruojamo saugumo, automatizacijos kūrimo naudojant žymas, filtrų nustatymo ar įskiepių įdiegimo).
Koks yra skirtumas tarp administratoriaus ir vartotojo sąskaitos?
LiveAgent vartotojai gali turėti skirtingus vaidmenis. Pavyzdžiui, jie gali būti “Vartotoju” arba “administratoriumi”. Šie du vaidmenys skiriasi prieiga prie individualių paskyros elementų ir galimybėmis sąskaitoje imtis veiksmų. ‘Vartotojas’ gali peržiūrėti paskyrą, tačiau jis neturi valdymo teisių ir prieigos prie funkcijų. “Administratorius” turi pilnas teises valdyti paskyrą, informaciją ir vartotojus.
Programinės įrangos aptarnavimas
Žodynas Akademija siūlo įvairias programinės įrangos funkcijas klientų aptarnavimui, VoIP telefonijai ir skundų valdymui. LiveAgent teikia programinės įrangos aptarnavimą, padedantį mažoms ir vidutinėms įmonėms.