Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Paskyros administratorius

Kas yra paskyros administratorius?

Paskyros administratorius yra asmuo, valdantis jūsų LiveAgent paskyrą. Tai yra pagrindinis asmuo, palaikantis komandos darbo eigą, todėl labai svarbu turėti gerą administratorių.

Štai keletas sugebėjimų, kuriuos turėtų turėti jūsų administratorius:

  • Dėmesys detalėms
  • Programinės įrangos įgūdžiai
  • Projektų valdymo įgūdžiai
  • Problemų sprendimo įgūdžiai (Analizė, Tyrimas, Sprendimų priėmimas)
  • Strateginiai įgūdžiai
  • Organizaciniai įgūdžiai
  • Tarpasmeniniai įgūdžiai (Atsakingumas, Lankstumas, Patikimumas)

Kaip LiveAgent nustatyti administratorių?

  1. Prisijunkite prie savo LiveAgent paskyros
  2. Eikite į Konfigūracijos
  3. Spustelėkite Agentai
  4. Sukurkite administratoriaus vaidmenį paspausdami ant orandžinio pliuso mygtuko ARBA
  5. Paspaudę ant dešinėje esančio pieštuko, koreguokite egzistuojantį agento vaidmenį
  6. Eikite į Vaidmenis ir pasirinkite administratoriaus vaidmenį
LiveAgent administratoriaus paskyros nustatymo pavyzdys.

Kaip iš LiveAgnet pašalinti administratoriaus paskyrą?

  1. Prisijunkite prie savo LiveAgent paskyros
  2. Eikite į Konfigūracijos
  3. Spustelėkite Agentai
  4. Pašalinkite administratorių tiesiog paspausdami ant šiukšlių piktogramos

Kaip pakeisti LiveAgent paskyros administratoriaus vaidmenį?

  1. Prisijunkite prie savo LiveAgent paskyros
  2. Eikite į Konfigūracijos
  3. Spustelėkite Agentai
  4. Paspaudę ant dešinėje esančio pieštuko, koreguokite egzistuojantį agento vaidmenį
  5. Galiausiai, pakeiskite Agento Vaidmenį

Ką jūs galite daryti kaip administratorius?

Administratoriai turi daugiau privilegiju nei agentai. Jie gali konfigūruoti sistemą, peržiūrėti ataskaitas ir valdyti kitus vartotojus. Štai keletas funkcijų, prie kurių jie turi prieigą:

  • Prieiga prie visų bilietų
  • Pridėti ir valdyti kitus pagalbos agentus
  • Prieiga prie pagalbos agentų vaidmenų keitimo
  • Priskirti departamentus
  • Atkurti slaptažodžius
  • Peržiūrėti įžvalgias ataskaitas
  • Nustatykite sistemos kalbas
  • Nustatykite bilieto filtrus ir sritis
  • Įdiekite papildinius
  • Nustatyti apsaugą nuo Užblokuotų IP adresų ir Blokavimo istorija
  • Naudojant Žymas sukurti automatizaciją
  • Sukurti taisykles (PLS, Laiko Taisykles, Taisykles)
  • Kurti Atsakymų šablonus ir paruoštus atsakymus konkretiems departamentams

Koks yra skirtumas tarp administratoriaus ir agento?

Skiriasi prieiga prie konfigūravimo, ataskaitų ir vartotojų valdymo. Paskyros administratorius nustato konfigūraciją pagal įmonės poreikius. Agentas turi prieigą prie kliento užklausų tik per Telefono skambučius, Pokalbius ir kitus kanalus.

Kitas skirtumas yra tas, kad paskyros administratorius gali pasiekti ir peržiūrėti agentų ataskaitas. Tai jiems leidžia nustatyti tobulinamas sritis kiekvienam agentui ir bendrai visai įmonei.

Kodėl svarbu nustatyti LiveAgent konfigūracijas?

Jūsų klientų programinės įrangos nustatymas yra labai svarbus žingsnis. Ilguoju laikotarpiu, tai padaro agentų darbą efektyvesniu, greitesniu ir labiau personalizuotu. Tai lemia geresnę klientų aptarmavimo patirtį.

Be to, turint aiškiai nustatytą hierarchiją tarp jūsų agentų ir administratorių, apsisaugosite nuo nepageidaujamų pakeitimų jūsų skydelyje. Paskyrų administratoriai dažniausiai yra atsakingi už klientų aptarnavimo darbo srautus, Taisykles, PLS ir kitus būtinus nustatytmus. Jie tiesiogiai valdo klientų atstovus ir naudodam analitinius prietaisų skydelius, stebi jų naudingumą.

Turėdami kelis administratorius, suteiksite didesnę naudą savo klientų aptarnavimui.

Geros klientų aptarnavimo patirties naudos:

  • sumažėję aptarnavimo ir rinkodaros kaštai
  • klientų išlaikymas (lojalumas)
  • didesnis klientų pritraukimas

DUK

Kas yra pagalbos tarnybos paskyros administratorius?

Pagalbos Tarnybos Paskyros Administratorius yra atsakingas už kompiuterio tinklų veikimą. Jis diegia ir valdo įmonių kompiuterių sistemas. Tai gali būti vietiniai tinklai (LAN), tinklo segmentai, intranetai, plačiajuosčiai tinklai (WAN) ir kitos duomenų perdavimui naudojamos sistemos.

Kokios yra LiveAgent paskyros administratoriaus atsakomybės?

LiveAgent paskyros administratorius gali konfigūruoti sistemą, valdyti kitus vartotojus ir peržiūrėti ataskaitas. Jis taip pat turi prieigą prie visų LiveAgent funkcijų (konfigūruojamo saugumo, automatizacijos kūrimo naudojant žymas, filtrų nustatymo ar įskiepių įdiegimo).

Koks yra skirtumas tarp administratoriaus ir vartotojo sąskaitos?

LiveAgent vartotojai gali turėti skirtingus vaidmenis. Pavyzdžiui, jie gali būti “Vartotoju” arba “administratoriumi”. Šie du vaidmenys skiriasi prieiga prie individualių paskyros elementų ir galimybėmis sąskaitoje imtis veiksmų. ‘Vartotojas’ gali peržiūrėti paskyrą, tačiau jis neturi valdymo teisių ir prieigos prie funkcijų. “Administratorius” turi pilnas teises valdyti paskyrą, informaciją ir vartotojus.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai