Kas yra papildomi pardavimai?
Papildomi pardavimai (angl. upselling) yra rinkodaros triukas, kuris privilioja klientą pirkti produktus už daug didesnę kainą. Tokios praktikos naudojimas privilioja rinktis brangius produktus ir paslaugų paketus.
Be to, į papildomus pardavimus taip pat galima pažvelgti iš žmogiškųjų išteklių pusės. Tai gali padėti vartotojams spręsti jų bendras problemas vienoje platformoje. Pavyzdžiui, klientas susiduria su problema dėl savo dabartinio paketo, tad jūs pasiūlote jam brangesnį paketą, kuris visiškai pašalintų jo problemą.
Jūs informuojate klientą, kad įsigijus brangesnį paketą jis sutaupys daug laiko bei išteklių ir jam nereikės vėl ir vėl susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba.
Frequently asked questions
Koks papildomų pardavimų apibrėžimas?
Papildomi pardavimai yra rinkodaros triukas, kuris privilioja klientą pirkti brangesnius įmonės siūlomus produktus ar paslaugas. Tokios praktikos naudojimas skatina rinktis brangesnes prekes ir prabangesnius paketus.
Kokie papildomų pardavimų pagrindai?
Papildomi pardavimai yra pagrįsti pardavėjo siūlymu klientui pirkti brangias prekes, patobulinimus ar kitus priedus siekiant gauti daugiau pajamų.
Papildomi pardavimai ir kryžminiai pardavimai
Papildomi pardavimai yra praktika, kai įmonė bando motyvuoti klientus įsigyti aukštesnės klasės produktą. Kryžminiai pardavimai (angl. „cross-selling“) yra panaši technika, tačiau šiuo atveju pardavėjas tiesiog siūlo įsigyti papildomų prekių.
Expert note
Papildomi pardavimai yra vertinga rinkodaros technika, padedanti privilioti klientus pirkti brangesnius įmonės siūlomus produktus ar paslaugas.

"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga su VoIP funkcija, savitarnos programine įranga ir daugiau. Quality Unit, LLC yra autorių teisių savininkas. Galite prisijungti prie demonstracijos ir gauti naujus atnaujinimus ir nuolaidas. Prenumeruokite naujienlaiškį ir sužinokite daugiau apie funkcijas ir kainodarą. LiveAgent turi daug integracijų ir alternatyvų, o bendradarbiaukime su klientais, partneriais ir VoIP paslaugų tiekėjais. Sales kontaktų numeriai nurodyti.
Klientai dažniausiai renkasi el. paštą kaip pagalbos kanalą, o aktyvus klientų aptarnavimas daro teigiamą įtaką prekės ženklo suvokimui. Klientams svarbu greiti atsakymai, jie tikisi sulaukti įmonių atsakymų greičiau nei per valandą, o daugiau nei pusė tikisi atsakymo per mažiau nei 4 valandas. Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai yra el. paštas, telefonas, svetainė, tekstas ir asmeninis bendravimas.
Klientų atstovas yra darbuotojas, bendraujantis su įmonės klientais organizacijos vardu, sprendžiantis jų klausimus, užklausas ir skundus. Svarbiausių įgūdžių kategorijos yra minkštieji ir techniniai. Mokymai dažniausiai apima žinias apie produktus/paslaugas, įmonę, vidines programas ir kt. Įmonių teikiama klientų aptarnavimo programinė įranga patobulina aptarnavimą. Norint įtraukti klientų atstovą į „LiveAgent“ programą, reikia spustelėti „Konfigūracijos“, tada „Agentai“ ir „Sukurti agentą“.
Straipsnyje aptariama klientų aptarnavimo programinė įranga LiveAgent, kuri siūloma startuojančioms įmonėms. Siūlomi pokalbių centrai, valdikliai, vaizdo pokalbiai ir žinių bazės, o taip pat pateikiami produkto privalumai. Be to, aptariama, kaip rinkti naudingus atsiliepimus ir pasiūlymus, organizuojant atsiliepimų forumus ir apklausas, ir siūloma kurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą.interaktyviai ir įtraukiančiai kauptus klientų rekomendacijas ir pageidavimus, siekiant vystyti verslą ir pritaikyti prekės ženklui.