Kas yra papildomi pardavimai?
Papildomi pardavimai (angl. upselling) yra rinkodaros triukas, kuris privilioja klientą pirkti produktus už daug didesnę kainą. Tokios praktikos naudojimas privilioja rinktis brangius produktus ir paslaugų paketus.
Be to, į papildomus pardavimus taip pat galima pažvelgti iš žmogiškųjų išteklių pusės. Tai gali padėti vartotojams spręsti jų bendras problemas vienoje platformoje. Pavyzdžiui, klientas susiduria su problema dėl savo dabartinio paketo, tad jūs pasiūlote jam brangesnį paketą, kuris visiškai pašalintų jo problemą.
Jūs informuojate klientą, kad įsigijus brangesnį paketą jis sutaupys daug laiko bei išteklių ir jam nereikės vėl ir vėl susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba.
Frequently Asked Questions
Koks papildomų pardavimų apibrėžimas?
Papildomi pardavimai yra rinkodaros triukas, kuris privilioja klientą pirkti brangesnius įmonės siūlomus produktus ar paslaugas. Tokios praktikos naudojimas skatina rinktis brangesnes prekes ir prabangesnius paketus.
Kokie papildomų pardavimų pagrindai?
Papildomi pardavimai yra pagrįsti pardavėjo siūlymu klientui pirkti brangias prekes, patobulinimus ar kitus priedus siekiant gauti daugiau pajamų.
Papildomi pardavimai ir kryžminiai pardavimai
Papildomi pardavimai yra praktika, kai įmonė bando motyvuoti klientus įsigyti aukštesnės klasės produktą. Kryžminiai pardavimai (angl. „cross-selling“) yra panaši technika, tačiau šiuo atveju pardavėjas tiesiog siūlo įsigyti papildomų prekių.
Eksperto pastaba
Papildomi pardavimai yra vertinga rinkodaros technika, padedanti privilioti klientus pirkti brangesnius įmonės siūlomus produktus ar paslaugas.
