Išbandyti

Organinė ir mokama socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai tapo neatsiejama mūsų visuomenės dalimi. Tai platforma, kurioje galima bendrauti su draugais ir šeima, apsipirkti internetu, užsidirbti pinigų ir vis dažniau naudoti ją rinkodaros tikslais. Rinkodara socialinėse platformose gali būti nemokama arba mokama.

Kokie yra pagrindiniai skirtumai tarp mokamos ir organinės socialinės žiniasklaidos?

Jos abi…

… apima bendravimą su esama ir naujų auditorijų pritraukimą socialinių tinklų platformose, siekiant populiarinti, parduoti ir reklamuoti savo produktą, verslą ar prekės ženklą. Abiem atvejais naudojamasi esamomis socialinėmis platformomis ir reikia būti socialiniuose tinkluose. Ir, kad jais būtų galima veiksmingai naudotis, reikia tam tikrų įgūdžių.

Bet…

… organinis socialinių tinklų srautas yra nemokamas.

Socialinės žiniasklaidos animacija

Ar mokamas geriau nei organinis?

Tai priklauso nuo jūsų biudžeto ir verslo tikslo. Kai kurie sako, kad organiniai įrašai yra tikresni. Kita vertus, mokami įrašai gali būti geriau orientuoti į auditoriją, tačiau netinkamai atlikti gali labiau pakenkti nei padėti, nes prarasite pinigų ir laiko. Gera žinia ta, kad efektyviai juos naudoti galima išmokti. Tiesą sakant, tikslingiausia derinti abi strategijas.

Abi strategijos žlunga, jei pažadai nevykdomi arba jei nereaguojate į sekėjus socialiniuose tinkluose.

Improve your social media customer service with LiveAgent

Social media support under one roof.

Frequently asked questions

Ar organinė socialinių tinklų rinkodara yra „mirusi“?

Ne, bet ji neabejotinai labai pasikeitė. Norint išnaudoti jos potencialą, svarbu prie šių pokyčių prisitaikyti. Kol žmonės bendraus socialiniuose tinkluose, tol organinis aspektas gyvuos.

Kodėl verta skelbti organinį socialinį turinį?

Norėdami palaikyti organišką savo prekės ženklo buvimą socialiniuose tinkluose, bendraukite su esamais klientais, palaikykite juos, informuokite apie naujienas ir puoselėkite santykius.

Kaip derinti mokamą ir organinį socialinių tinklų srautą?

Įgykite įgūdžių, kaip juos abu panaudoti kuo geriau. Pavyzdžiui, naudokite organinį srautą geriems, palaikantiems santykiams su esamais klientais, o mokamą – naujoms tikslinėms auditorijoms pasiekti.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai