Socialiniai tinklai tapo neatsiejama mūsų visuomenės dalimi. Tai platforma, kurioje galima bendrauti su draugais ir šeima, apsipirkti internetu, užsidirbti pinigų ir vis dažniau naudoti ją rinkodaros tikslais. Rinkodara socialinėse platformose gali būti nemokama arba mokama.
Kokie yra pagrindiniai skirtumai tarp mokamos ir organinės socialinės žiniasklaidos?
Jos abi…
… apima bendravimą su esama ir naujų auditorijų pritraukimą socialinių tinklų platformose, siekiant populiarinti, parduoti ir reklamuoti savo produktą, verslą ar prekės ženklą. Abiem atvejais naudojamasi esamomis socialinėmis platformomis ir reikia būti socialiniuose tinkluose. Ir, kad jais būtų galima veiksmingai naudotis, reikia tam tikrų įgūdžių.
Bet…
… organinis socialinių tinklų srautas yra nemokamas.
Ar mokamas geriau nei organinis?
Tai priklauso nuo jūsų biudžeto ir verslo tikslo. Kai kurie sako, kad organiniai įrašai yra tikresni. Kita vertus, mokami įrašai gali būti geriau orientuoti į auditoriją, tačiau netinkamai atlikti gali labiau pakenkti nei padėti, nes prarasite pinigų ir laiko. Gera žinia ta, kad efektyviai juos naudoti galima išmokti. Tiesą sakant, tikslingiausia derinti abi strategijas.
Abi strategijos žlunga, jei pažadai nevykdomi arba jei nereaguojate į sekėjus socialiniuose tinkluose.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Frequently Asked Questions
Ar organinė socialinių tinklų rinkodara yra „mirusi“?
Ne, bet ji neabejotinai labai pasikeitė. Norint išnaudoti jos potencialą, svarbu prie šių pokyčių prisitaikyti. Kol žmonės bendraus socialiniuose tinkluose, tol organinis aspektas gyvuos.
Kodėl verta skelbti organinį socialinį turinį?
Norėdami palaikyti organišką savo prekės ženklo buvimą socialiniuose tinkluose, bendraukite su esamais klientais, palaikykite juos, informuokite apie naujienas ir puoselėkite santykius.
Kaip derinti mokamą ir organinį socialinių tinklų srautą?
Įgykite įgūdžių, kaip juos abu panaudoti kuo geriau. Pavyzdžiui, naudokite organinį srautą geriems, palaikantiems santykiams su esamais klientais, o mokamą – naujoms tikslinėms auditorijoms pasiekti.
“Monotype” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
"Monotype" yra bendrovė, suteikianti pagalbą klientams per elektroninį paštą ir socialinę žiniasklaidą. Jie neturi gyvo pokalbio ar telefono palaikymo. Susisiekite per jų svetainę.
Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
Hubspot yra programinės įrangos įmonė, kuri siūlo platų funkcionalumą klientų aptarnavimo ir VoIP sistemoms. Jie taip pat teikia duomenų rinkimo programinę įrangą ir skiria dėmesio saugumui ir privatumui.
“Supsystic” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
"Supsystic" yra "WordPress" formų kūrimo papildinys su klientų aptarnavimo komanda. Jie teikia pagalbą el. paštu, socialinėje žiniasklaidoje ir turi žinių bazę.
Šiame tekste apžvelgiama internetinės rinkodaros bei socialinių tinklų svarba verslui, taip pat pateikiami atsakymų šablonai į produktų ir paslaugų klausimus per socialinius tinklus. Aptariamos tiesioginės komunikacijos privalumai, atsakyti į kiekvieną klientų gautą žinutę svarbu verslo sėkmei bei gerai klientų patirčiai. Rekomenduojama teikti išskirtinį aptarnavimą per socialinius tinklus ir kitus kanalus, o bendravimas per juos turėtų būti mažiau formalus nei el. paštu.