Socialiniai tinklai tapo neatsiejama mūsų visuomenės dalimi. Tai platforma, kurioje galima bendrauti su draugais ir šeima, apsipirkti internetu, užsidirbti pinigų ir vis dažniau naudoti ją rinkodaros tikslais. Rinkodara socialinėse platformose gali būti nemokama arba mokama.
Kokie yra pagrindiniai skirtumai tarp mokamos ir organinės socialinės žiniasklaidos?
Jos abi…
… apima bendravimą su esama ir naujų auditorijų pritraukimą socialinių tinklų platformose, siekiant populiarinti, parduoti ir reklamuoti savo produktą, verslą ar prekės ženklą. Abiem atvejais naudojamasi esamomis socialinėmis platformomis ir reikia būti socialiniuose tinkluose. Ir, kad jais būtų galima veiksmingai naudotis, reikia tam tikrų įgūdžių.
Bet…
… organinis socialinių tinklų srautas yra nemokamas.
Ar mokamas geriau nei organinis?
Tai priklauso nuo jūsų biudžeto ir verslo tikslo. Kai kurie sako, kad organiniai įrašai yra tikresni. Kita vertus, mokami įrašai gali būti geriau orientuoti į auditoriją, tačiau netinkamai atlikti gali labiau pakenkti nei padėti, nes prarasite pinigų ir laiko. Gera žinia ta, kad efektyviai juos naudoti galima išmokti. Tiesą sakant, tikslingiausia derinti abi strategijas.
Abi strategijos žlunga, jei pažadai nevykdomi arba jei nereaguojate į sekėjus socialiniuose tinkluose.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Frequently asked questions
Ar organinė socialinių tinklų rinkodara yra „mirusi“?
Ne, bet ji neabejotinai labai pasikeitė. Norint išnaudoti jos potencialą, svarbu prie šių pokyčių prisitaikyti. Kol žmonės bendraus socialiniuose tinkluose, tol organinis aspektas gyvuos.
Kodėl verta skelbti organinį socialinį turinį?
Norėdami palaikyti organišką savo prekės ženklo buvimą socialiniuose tinkluose, bendraukite su esamais klientais, palaikykite juos, informuokite apie naujienas ir puoselėkite santykius.
Kaip derinti mokamą ir organinį socialinių tinklų srautą?
Įgykite įgūdžių, kaip juos abu panaudoti kuo geriau. Pavyzdžiui, naudokite organinį srautą geriems, palaikantiems santykiams su esamais klientais, o mokamą – naujoms tikslinėms auditorijoms pasiekti.
Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų ir integracijų. Jie siūlo mokymąsi, tinklaraštį, šablonus ir seminarus. Taip pat yra galimybė gauti pagalbą iš jų klientų atstovų. Jie turi daugybę susisiekimo būdų ir galimybę gauti naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas.
Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas
Straipsnyje aptariama, kad valdant socialinius tinklus, svarbu turėti kontrolinį sąrašą, kad būtų atsižvelgta į visas galimybes ir laikantis jo, būtų atlikta svarbiausių užduočių. Tai taip pat padės sutelkti dėmesį į konkrečias užduotis ir išvengti laiko švaistymo. Tekste taip pat pateikiamos ir patarimai kaip tikrinti profilius, atsakyti į komentarus ir kurti prekės ženklo bendruomenę.
Šiame tekste aptariama internetinės rinkodaros svarba, socialinių tinklų privalumai verslui ir kaip geriau bendrauti su klientais socialinėje žiniasklaidoje. Taip pat pateikiami atsakymų šablonai į paplitusius produktų ir paslaugų klausimus per socialinius tinklus. Tekste galima rasti keletą šablonų atsakymų į produktų ir paslaugų klausimus. Pateikiamos LiveAgent demonstracija, kainodara, funkcijos, integracijos ir alternatyvos. Galima rasti pagalbos portalą, duomenų migraciją ir įmonės informaciją. Taip pat tekste pateikiama kainų skaičiuoklė ir populiarios klientų aptarnavimo programinės įrangos.
Socialinės žiniasklaidos lūkesčiai
Socialinės žiniasklaidos vartotojai tikisi gauti klientų aptarnavimą įmonių platformose. Teigiamų patirčių dalijimasis yra svarbus, nes tai padidina tikimybę, kad vartotojai rekomenduos produktą kitiems. Prekės ženklų klientai tikisi gauti atsakymą per pirmąsias valandas nuo susisiekimo sicialinėje žiniasklaidoje. LiveAgent siūlo daugiau sprendimų, susijusių su klientų aptarnavimu, įskaitant skundų valdymo sistemą ir klientų portalo programinę įrangą.