Kas yra nuotolinis autentifikavimas?
Jei jūs norite autentifikuoti savo vartotojus, jums nebūtina to atlikti tiesiogiai savo aplikacijoje. Nuotolinis autentifikavimas suteikia galimybę jūsų vartotojams prisijungti naudojant išorines platformas. Jos apima socialinės žiniasklaidos vieno prisijungimo tiekėjus, tokius kaip “Facebook” ir “Google”, bei vieno prisijungimo įmones, naudojant “JSON Web Token” (JWT) ar “Secure Assertion Markup Language” (SAML).
Frequently asked questions
Kas yra nuotolinis autentifikavimas?
Nuotolinis autentifikavimas yra galimybė prisijungti prie aplikacijos naudojant išorines platformas. Nėra poreikio kurti atskiros paskyros vienai platformai..
Kokia yra nuotolinio autentifikavimo nauda?
Nuotolinis autentifikavimas suteikia paprastesnę prieigą prie aplikacijos ir leidžia greičiau paruošti paskyrą konkrečioje platformoje. Be to, leidžia nustatyti nuotolinėje vietoje esančias problemas. Ji palengvina nuotolinį darbą darbuotojams bei nuotolinį bendradarbiavimą.
Ar LiveAgent suteikia nuotolinio autentifikavimo galimybę?
LiveAgent suteikia nuotolinio autentifikavimo galimybę. Agentui tampa lengviau atlikti savo darbą, nes jis suteikia didenį patogumą, pvz., dirbant nuotolinį darbą.
- Patvirtinimo el. laiškų šablonai (kopijuoti ir įklijuoti) | „LiveAgent“
- Kas yra 2 Žingsnių Patvirtinimo Funkcija? (+ Nemokamas Bandymas) | LiveAgent
- Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas – nuo įrengimo iki įdarbinimo ir įgyvendinimo
- Saugumas ir privatumo politika | „LiveAgent“
- Aptarnavimas tik el. paštu (paaiškinimas)
- Taisyklės ir sąlygos | „LiveAgent“
- „WordPress“ kontrolinio sąrašo įskiepis
- Kas yra aptarnavimo skyriaus kontaktai (+nemokamas išbandymas) | „LiveAgent“