Kas yra nuotolinis autentifikavimas?
Jei jūs norite autentifikuoti savo vartotojus, jums nebūtina to atlikti tiesiogiai savo aplikacijoje. Nuotolinis autentifikavimas suteikia galimybę jūsų vartotojams prisijungti naudojant išorines platformas. Jos apima socialinės žiniasklaidos vieno prisijungimo tiekėjus, tokius kaip “Facebook” ir “Google”, bei vieno prisijungimo įmones, naudojant “JSON Web Token” (JWT) ar “Secure Assertion Markup Language” (SAML).
Frequently asked questions
Kas yra nuotolinis autentifikavimas?
Nuotolinis autentifikavimas yra galimybė prisijungti prie aplikacijos naudojant išorines platformas. Nėra poreikio kurti atskiros paskyros vienai platformai..
Kokia yra nuotolinio autentifikavimo nauda?
Nuotolinis autentifikavimas suteikia paprastesnę prieigą prie aplikacijos ir leidžia greičiau paruošti paskyrą konkrečioje platformoje. Be to, leidžia nustatyti nuotolinėje vietoje esančias problemas. Ji palengvina nuotolinį darbą darbuotojams bei nuotolinį bendradarbiavimą.
Ar LiveAgent suteikia nuotolinio autentifikavimo galimybę?
LiveAgent suteikia nuotolinio autentifikavimo galimybę. Agentui tampa lengviau atlikti savo darbą, nes jis suteikia didenį patogumą, pvz., dirbant nuotolinį darbą.
Expert note
Nuotolinis autentifikavimas yra galimybė prisijungti prie aplikacijos naudojant išorines platformas. Tai palengvina nuotolinį darbą ir leidžia greičiau nustatyti problemas. Suteikia patogumą darbuotojams.

Tekste kalbama apie internetinius seminarus, rašymo testą, kainų skaičiuokles, mokymasis, žodynus, savitarnos programinę įrangą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat pateikiami populiariausi klientų aptarnavimo programinės įrangos, VoIP telefono sistemų, įeinančių skambučių centro programinės įrangos, skundų valdymo sistemos ir klientų portalo programinės įrangos produktų pavadinimai. Galima gauti naujienas apie šiuos produktus, prenumeruojant LiveAgent naujienlaiškį arba sekdami socialinius kanalus. Quality Unit, LLC yra šios programinės įrangos kūrėjas.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.