Kas yra nepriskirtas bilietas?
Bilietą, nuo jo valdytojo, kitas agentas gali atskirti rankiniu būdu arba vykdant automatizuotas taisykles. Kai kuriais scenarijais, bilietams geriau likti nepriskirtiems, tačiau priklausyti departamentams arba būti pažymėtiems.
Agentas gali atskirti bilietą naudodamas Perkelimo funkciją ir pasirinkdamas Perkelti į: Departamentą; Priskirti: Nepriskirta.
Frequently asked questions
Kaip apibrėžti nepriskirtą bilietą?
Nepriskirtas bilietas yra bet kuris bilietas, kuris nei rankiniu būdu, nei sekant automatizuota taisykle, nėra priskirtas bet kuriam agentui.
Kiek laiko bilietas turėtų išlikti nepriskirtas?
Bilietas turėtų būti priskirtas kaip galima greičiau. Jei tai nebuvo atlikta sekant automatine taisykle, jį turite priskirti rankiniu būdu atitinkamam agentui. Tačiau yra tokių situacijų, kai bilieto geriau nepriskirti nei vienam agentui, todėl svarbu, kad jis priklausytų konkrečiam departamentui ir kad tokie bilietai būtų pažymėti.
Kur LiveAgent galite rasti nepriskirtų bilietų sąrašą?
Visus LiveAgent bilietus, įskaitant ir nepriskirtuosius, galite rasti Agento skydelio Bilietai skyriuje.
Expert note
Nepriskirtas bilietas yra bilietas, kuris nei rankiniu būdu, nei sekant automatizuotas taisykles, nėra priskirtas agentui. Jis gali būti pažymėtas ir priklausyti konkrečiam departamentui.

Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia paslaugas, tokias kaip VoIP telefono sistemos, savitarnos programinė įranga, skundų valdymo sistema ir el. pašto valdymo programinė įranga. Tekste pateikiami „LiveAgent“ kontaktai ir socialiniai kanalai, taip pat kvietimas prisijungti prie platformos. Bilietų gija ir bilietų laukeliai yra svarbūs LiveAgent funkcijų komponentai.
Išsami informacija apie bilietą
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis VoIP telefono sistemas, skundų valdymo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Klientai taip pat gali naudoti blogą, mokymosi išteklius ir socialinius kanalus. LiveAgent ieško naujų sprendimų, kaip geriau pasiruošti naujiems vartotojams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.