Kas yra nemokama pagalbos centro programinė įranga?
Pagalbos centro programinė įranga sujungia aukštos kokybės aptarnavimą savo klientams ir informaciją apie įmonės produktus. Pagalbos centras nagrinėja klientų užklausas ir teikia paslaugas. Nemokama pagalbos centro programinė įranga gali naudoti daugybę kanalų, tokių kaip internetiniai pokalbiai, el. paštas, svetainės ar socialiniai tinklai.
Frequently Asked Questions
Koks yra nemokamos pagalbos tarnybos programinės įrangos apibrėžimas?
Nemokama aptarnavimo programinė įranga pagerina jūsų klientų aptarnavimą ir yra nemokama. Ji palaiko jūsų klientų aptarnavimo komandos veiklą, išsaugo ir rūšiuoja gaunamus klientų pranešimus iš įvairių kanalų. Nemokamas planas paprastai apima pagrindines klientų aptarnavimo programinės įrangos parinktis.
Kaip naudotis nemokama pagalbos centro programine įranga?
Paprastai nemokamą pagalbos tarnybos programinę įrangą naudojate lygiai taip pat, kaip ir mokamą. Galite įtraukti agentų, galinčių atsakyti į bilietus, tiesioginius pokalbius internete, skambučius ir tvarkyti žinių bazę. Vienintelis skirtumas yra tas, kad turite prisijungti prie savo paskyros bent kartą per 21 dieną. Jei to nepadarysite, jūsų paskyra bus automatiškai sustabdyta. Taip siekiama išvengti piktnaudžiavimo.
Ar „LiveAgent“ yra nemokama pagalbos tarnybos programinė įranga?
Galimas nemokamas „LiveAgent“ planas. Suprantame, kad jei pradedate naują verslą, galite neturėti pinigų programinei įrangai. Naudodamiesi mokamu planu turėsite neribotą prieigą prie bilietų istorijos, neribosite tiesioginio pokalbio mygtukų, el. pašto adresų, telefono numerių ar kontaktinių formų skaičiaus.
Email accounts configuration introduction
Connect your own email accounts and have your business emails stored in LiveAgent as tickets. Read more about connecting your own mail account with LiveAgent.
Notes - Visible only to agents
Add private Notes to a ticket that are only visible to agents. It brings you many benefits. Read more and follow the instructions in the article and add Notes.