Mobilioji pagalba

Kas yra mobilioji pagalba?

Jei klientams kyla problemų ar klausimų, jie gali susisiekti su įmonės klientų aptarnavimu įvairiais kanalais. Jei jiems reikalinga pagalba iOS ar Android aplikacijose, jie gali naudoti mobiliąją pagalbą. Joje yra pateikti dažniausiai pasitaikančių problemų ir užklausų sprendimai.

rodikliai

Frequently asked questions

Kaip apibūdinti mobiliąją pagalbą?

Mobilioji pagalba yra pagalba naudojant mobiliuosius kanalus. Jei klientams kyla klausimų dėl aplikacijos funkcionalumo, naudodami mobilųjį įrenginį, jie gali paprasčiausiai susisiekti su klientų aptarnavimu. Mobilioji pagalba tamba būtinybe, nes palyginus su įprastinių kompiuterių naudojimu, mobiliųjų įrenginių naudojimas smarkiai išaugo.

 

Ar jūsų įmonė turtėtų teikti mobiliąją pagalbą?

Neabejotinai, jūsų įmonė turėtų teikti mobilųjį aptarnavimą. Vartotojai vis dažniau naudojasi mobiliasiais įrenginiais, todėl juose labai svarbu pasiūlyti mobiliosiose aplikacijose prieinamą pagalbą. Dėka jos, jūs plėtojate klientų aptarnavimą ir pakeliate jį į aukštesnį lygį, tuo pačiu padidindami klientų pasitenkinimą ir teigiamai veikdami konversiją.

 

Ar LiveAgent teikia mobiliąją pagalbą?

LiveAgent siūlo Android aplikaciją, kuri leidžia jums palaikyti ryšį su jūsų svetainės lankytojais. Dėl to, jūs turite galimybę, bet kurioje vietoje, susisiekti su jūsų klientais ir pasiūlyti jiems nuolatinę pagalbą.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai