Kas yra mobilioji pagalba?
Jei klientams kyla problemų ar klausimų, jie gali susisiekti su įmonės klientų aptarnavimu įvairiais kanalais. Jei jiems reikalinga pagalba iOS ar Android aplikacijose, jie gali naudoti mobiliąją pagalbą. Joje yra pateikti dažniausiai pasitaikančių problemų ir užklausų sprendimai.
Frequently asked questions
Kaip apibūdinti mobiliąją pagalbą?
Mobilioji pagalba yra pagalba naudojant mobiliuosius kanalus. Jei klientams kyla klausimų dėl aplikacijos funkcionalumo, naudodami mobilųjį įrenginį, jie gali paprasčiausiai susisiekti su klientų aptarnavimu. Mobilioji pagalba tamba būtinybe, nes palyginus su įprastinių kompiuterių naudojimu, mobiliųjų įrenginių naudojimas smarkiai išaugo.
Ar jūsų įmonė turtėtų teikti mobiliąją pagalbą?
Neabejotinai, jūsų įmonė turėtų teikti mobilųjį aptarnavimą. Vartotojai vis dažniau naudojasi mobiliasiais įrenginiais, todėl juose labai svarbu pasiūlyti mobiliosiose aplikacijose prieinamą pagalbą. Dėka jos, jūs plėtojate klientų aptarnavimą ir pakeliate jį į aukštesnį lygį, tuo pačiu padidindami klientų pasitenkinimą ir teigiamai veikdami konversiją.
Ar LiveAgent teikia mobiliąją pagalbą?
LiveAgent siūlo Android aplikaciją, kuri leidžia jums palaikyti ryšį su jūsų svetainės lankytojais. Dėl to, jūs turite galimybę, bet kurioje vietoje, susisiekti su jūsų klientais ir pasiūlyti jiems nuolatinę pagalbą.
LiveAgent yra programa klientų aptarnavimui, kuri leidžia naudoti pasirinktinius kontaktų laukelius ir taip sukurti asmensnuodugnesnę aptarnavimo patirtį. Programa taip pat siūlo skambinimo mygtukus, kelionės žemėlapių sudarymą, vidinius pokalbius ir daug kitų funkcijų. Gerai sudaryti klientų profiliai gali padėti pagerinti aptarnavimą ir didinti klientų lojalumą.
Pasirinktiniai kontaktų laukeliai gali padėti teikti asmeniškesnes ir kompetentingesnes paslaugas klientams, o tai padidina jų patenkinimą ir skatina daugiau pardavimų. Taigi reikia saugoti unikalą informaciją apie kontaktus, kad galėtumėte jais pasinaudoti ateityje ir sukurti išskirtinę klientų patirtį, asmeninį ir kompetentingą aptarnavimą. Mūsų platforma, kaip LiveAgent, leidžia sukurti pasirinktinius kontaktų laukelius, kuriuose galima saugoti unikalią informaciją apie kontaktus. Taip pat svarbu, jog registruodamiesi pas mus, turite galimybę išbandyti mūsų visokeriopą nemokamą 14 dienų platformos išbandymą (nereikia banko kortelės) ir įsitikinti, ar mes jums tinkame.
Šioje teksto dalyje aptariami klientų aptarnavimo šablonai ir įgūdžiai bei aptarnavimo apžvalgos. Tekste taip pat pristatomos tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai, kurie gali pagerinti bendrą klientų aptarnavimo patirtį. Klientų atsiliepimai yra svarbūs įmonėms, kadangi gali padėti jiems tobulinti klientų aptarnavimą. Klientų aptarnavimo specialistai turėtų turėti gerus bendravimo, empatijos ir technines žinias.