Kas yra mobilioji pagalba?
Jei klientams kyla problemų ar klausimų, jie gali susisiekti su įmonės klientų aptarnavimu įvairiais kanalais. Jei jiems reikalinga pagalba iOS ar Android aplikacijose, jie gali naudoti mobiliąją pagalbą. Joje yra pateikti dažniausiai pasitaikančių problemų ir užklausų sprendimai.
Frequently Asked Questions
Kaip apibūdinti mobiliąją pagalbą?
Mobilioji pagalba yra pagalba naudojant mobiliuosius kanalus. Jei klientams kyla klausimų dėl aplikacijos funkcionalumo, naudodami mobilųjį įrenginį, jie gali paprasčiausiai susisiekti su klientų aptarnavimu. Mobilioji pagalba tamba būtinybe, nes palyginus su įprastinių kompiuterių naudojimu, mobiliųjų įrenginių naudojimas smarkiai išaugo.
Ar jūsų įmonė turtėtų teikti mobiliąją pagalbą?
Neabejotinai, jūsų įmonė turėtų teikti mobilųjį aptarnavimą. Vartotojai vis dažniau naudojasi mobiliasiais įrenginiais, todėl juose labai svarbu pasiūlyti mobiliosiose aplikacijose prieinamą pagalbą. Dėka jos, jūs plėtojate klientų aptarnavimą ir pakeliate jį į aukštesnį lygį, tuo pačiu padidindami klientų pasitenkinimą ir teigiamai veikdami konversiją.
Ar LiveAgent teikia mobiliąją pagalbą?
LiveAgent siūlo Android aplikaciją, kuri leidžia jums palaikyti ryšį su jūsų svetainės lankytojais. Dėl to, jūs turite galimybę, bet kurioje vietoje, susisiekti su jūsų klientais ir pasiūlyti jiems nuolatinę pagalbą.
Mobilios klientų aptarnavimo programos
Stebėkite, kas vyksta jūsų aptarnavimo tarnyboje, net kai esate toli nuo kompiuterio. Sužinokite daugiau apie „iOS“ ir „Android“ programas.
„Helpshift“ pagalbos centro kontaktai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo įvairias funkcijas, įskaitant VoIP telefono sistemas, įeinančių skambučių ir skundų valdymo sistemas. Taip pat yra mokymosi galimybių, įskaitant internetinius seminarus ir šablonus. Galite susisiekti su jų pardavimų kontaktų ir prenumeruoti naujienlaiškį. Įmonė turi apdovanojimų ir pažymėjimų. Turi ir partnerių programas bei galimybę duomenys migracijai.
Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga
Šiame tekste aptariama programinė įranga ir paslaugos, skirtos klientų aptarnavimui. „LiveAgent“ yra stabili, funkcionali ir gerai apgalvota alternatyva „ZenDesk“, su puikiu klientų aptarnavimu 24/7. Paslauga suteikia daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir virš 40 integracijų, o galimi mokymai ir naujienlaiškių prenumeravimas. Didelę vertę vartotojams teikia el. laiškų tvarkymas ir pažangi integracija su socialiniais tinklais bei automatizavimas. Kainų santykis yra priimtinas ir paslauga yra lengvai valdoma.