Kas yra “markdown”?
“Markdown” yra nesudėtinga žymėjimo kalba. Jos privalumas yra tas, kad ją galima nesudėtingai konvertuoti į HTML ar kitą panašią kalbą. “Markdown” dažniausiai yra naudojama formatuojant failus, internetiniuose forumuose rašant žinutes ir prie teksto pridedant vaizdinius.
Frequently asked questions
Kas yra "markdown"?
"Markdown" yra nesudėtinga žymėjimo kalba. Ji naudojama prie tekstinių dokumentų pridedant formatavimo elementus. Tai yra viena iš populiariausių žymėjimo kalbų pasaulyje. Kurdami "Markdown" eilutę, jūs pridedate "Markdown" sintaksę prie savo teksto, kad nurodyti, kurie žodžiai ir frazės turėtų atrodyti skirtingai.
Kokios yra "markdown" naudos?
Pagrindinis "Markdown" privalumas yra tai, kad priešingai, nei WYSIWYG redaktorius, jame nereikalaujama spausti mygtukus, norint pasiekti pageidaujamą formatavimą. Be to, jis nėra apribotas programinės įrangos kūrėjų suteiktu dizainu. "Markdown" galima praplėsti pritaikant jums tinkančias papildomas funkcijas. Ji puikiai veikia su nesudėtingais puslapiais ir dokumentais, kurie nebus naudojami daugelyje vietų.
Ar "markdown" yra naudojama LiveAgent?
"Markdown" yra naudojamas LiveAgent. Dėl to, LiveAgent vartotojai gali tinkamai į tekstą pridėti formatavimo elementus.
Žodynas Akademija siūlo įvairią programinę įrangą klientų aptarnavimui, VoIP telefono sistemoms, el. pašto valdymui. LiveAgent yra demonstracinė versija, su kainodara, turais ir alternatyvomis. Galima gauti pagalbą ir pasiūlymą apie įrangą. Taip pat yra mokymasis, tinklaraštis, socialiniai kanalai ir naujienų prenumerata.
ManyChat yra paslauga, kuri suteikia įmonėms galimybę sukurti pokalbių robotus tekstiniams pranešimams ir Facebook Messenger. Tai padeda automatizuoti pardavimus, rinkodarą ir klientų aptarnavimą. ManyChat gali būti integruotas su LiveAgent naudojant Zapier. Tai leidžia klientams lengviau bendrauti ir stebėti naujus klientus, įsigijimus, prenumeratas ir žymas. Integracijos procesas gali būti atliktas per kelias sekundes. ManyChat yra naudinga įrankis, skirtas pagerinti jūsų įmonės klientų aptarnavimą ir padidinti savo pelną.
LiveAgent yra programinė įranga, kuri padeda užbaigti kelionės pirkimą ir užtikrina klientų išlaikymą ir pajamų grąžą. Programinė įranga taip pat suteikia galimybę tvarkyti klientų užklausas per bendrą paštą be mokesčių ir 24/7 aptarnavimo. LiveAgent taip pat teikia mokymų galimybes ir internetinius seminarus. Jos apima žymas, IP adresų blokavimą ir aptarnavimą tik el. paštu.
Internetinių pokalbių etiketas klientų aptarnavimui
Straipsnyje aptariamas internetinių pokalbių etiketas,kurį laikantis agentai gali pagerinti santykius su klientais. Tekste pateikiami patarimai kaip tinkamai įvykdyti internetinių pokalbių sesiją, įskaitant tinkamą užbaigimą, etiketos taisykles ir dažniausiai naudojamus kanalus. Internetinis pokalbis yra greitas ir efektyvus bendravimo būdas, kuris sumažina atsakymo laiką ir kliento mintis pervesti kitą kanalą. Internetinių pokalbių programinė įranga yra naudinga paslaugų teikėjams,siekiant pagerinti klientų aptarnavimą.