Kas yra lengvasis agentas?
Lengvasis agentas – tai ribotas agento vaidmuo, kurį galite priskirti ribotam agentų skaičiui. Lengvieji agentai gali atlikti tik tam tikrus veiksmus, pavyzdžiui, peržiūrėti bilietus ir ataskaitas, kurti temas tik agentams skirtuose forumuose arba pridėti privačius komentarus prie savo grupės bilietų. Tačiau lengviesiems agentams neleidžiama redaguoti bilietų ar būti jiems priskirtiems.
Šis vaidmuo nėra prieinamas „LiveAgent“ sistemoje
Frequently asked questions
Kas yra lengvasis agentas?
Lengvasis agentas yra agentas su ribotais įgaliojimais. Jis gali būti informuojamas apie bilietus ir prireikus gali padėti pridėdamas privačių komentarų prie bilieto. Tokių agentų komentarai yra privatūs.
Koks lengvojo agento vaidmuo?
Lengvasis agentas – tai ribotas agento vaidmuo, kurį galima priskirti ribotam agentų skaičiui. Jie gali atlikti tik tam tikrą veiklą ir visų pirma atlikti pagalbinę funkciją. Tačiau jie negali redaguoti bilietų ir negali būti priskirti bilietams.
Ar „LiveAgent“ turi lengvųjų agentų?
„LiveAgent“ neturi lengvojo agento vaidmens. Galite naudoti šiuos vaidmenis: agentas, administratorius ir savininkas.
Expert note
Lengvasis agentas yra agento vaidmuo su ribotais įgaliojimais, skirtas tam tikriems veiksmams atlikti. Jis neturi galios redaguoti ar priskirti bilietų.

LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.
The article discusses customer service software and services, including call centers, chat services, and predictive routing systems. The importance of customer service quality and the automation and optimization of service processes are emphasized. The company offers a free two-week trial of its software and provides services including self-service, inbound call management, complaint management, and email management. The article also mentions the benefits of grouping agents within its platform to organize teams and increase efficiency, as well as subscribing to their newsletter and contacting sales.