Kas yra leidimai?
Naudodami leidimus jūs galite valdyti agentų ir komandos narių turimas prieigas. Suteikite jiems tik tuos leidimus, kurie yra svarbūs jų darbo atlikimui ir apribokite su darbu nesusijusių sričių įtaką. Leidimai yra paskirstomi su pareigomis.
Frequently asked questions
Kas yra leidimai?
Leidimai suteikia jums galimybę valdyti savo komandos prieigą. Jūs galite jiems suteikti tinkamus leidimus. Jie tiesiogiai priskiriami konkrečioms pareigoms.
Kokiu tikslu yra naudojami leidimai?
Leidimai jus įgalina sistemoje atlikti konkrečias užduotis. Priklausomai nuo to, kokiose pareigose sistemoje jūs dirbate, tai yra jūsų teisės. Kai kuriose pareigose gali būti taikomi riboti leidimai, tuo tarpu kitose pareigose būna nustatyti leidimai be apribojimų.
Kaip LiveAgent galite gauti prieigą prie leidimų?
LiveAgent leidimai yra artimai susiję su pareigomis, kurias galima paskirstyti sistemoje. Agentas turi labiausiai apribotas teises, administratorius turi plačiausias teises, o savininkas turi prieigą prie mokėjimo funkcijų, kurių neužtikrina administratoriaus teisės.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.