Kas yra laukimo laikas?
Laukimo laikas yra laiko tarpas, kurį klientas turi laukti, kol agentas prisijungs pokalbiui.
Stebėdama ir peržiūrėdama laukimo laiką, įmonė gali valdyti savo aptarnaujantį personalą. Pavyzdžiui, jei laukimo laikas per ilgas, ji turėtų apmokyti savo darbuotojus taip, kad šis laikas sutrumpėtų. Taip klientai bus labiau patenkinti paslaugomis.
Kitas veiksmas, kuris gali tai pagerinti, yra samdyti daugiau agentų, kurie atsakytų į telefono skambučius ir apmokytų agentus pagal jų kompetencijos sritį.
Frequently asked questions
Ką reiškia laukimo laikas?
Laukimo laikas – tai laiko tarpas, kurį skambinantis asmuo laukia atsako, kol yra sujungiamas su gyvu agentu arba atjungiamas. Tai leidžia įvertinti, ar klientai turi ilgai laukti sujungimo ir ar tai veikia sklandžiai. Jei laikas yra per ilgas, tai reiškia, kad turite pabandyti jį sumažinti.
Kaip išmatuoti laukimo laiką?
Galite išmatuoti laukimo laiką sudėję laiką, kurį klientai praleidžia laukdami, kol užmegs ryšys su agentu, padalydami jį iš kontaktų arba bandymų užmegzti ryšį skaičiaus. Kuo didesnis šis koeficientas, tuo sunkiau sekasi aptarnauti šiuo ryšio kanalu.
Ar yra būdas sutrumpinti laukimo laiką?
Laukimo laiką galima sutrumpinti apmokant darbuotojus, kad jie galėtų efektyviau atsakyti į užklausas. Jei yra per daug prašymų dėl darbuotojų skaičiaus, turėtumėte apsvarstyti galimybę samdyti naujus darbuotojus. Klientų aptarnavimas kitais komunikacijos kanalais taip pat gali padėti sumažinti prastovos laiką. Dėl to klientai galės pasirinkti jiems tinkamesnį komunikacijos kanalą.
Expert note
Laukimo laikas yra laiko tarpas, kurį klientas turi laukti, kol agentas prisijungs pokalbiui. Svarbu valdyti ir sutrumpinti laukimo laiką, kad klientai būtų patenkinti paslaugomis.

Klientų aptarnavimo standartai
Tekstas apie klientų aptarnavimo standartus ir statistiką. Aptariami vidutiniai laikai susisiekti su agentu, naudojamų sistemų skaičius, bilietų kiekis ir tvarkymo laikas. Siūloma naudoti standartus, kad įvertinti savo komandos rezultatus ir palyginti juos su kitų įmonių vidurkiais.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programa, kuri teikia įvairias funkcijas, tarp jų - įeinančių skambučių centro programinę įrangą, skundų valdymo sistemą, klientų portalo programinę įrangą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent siūlo nemokamas demonstracijas ir mokymosi galimybes bei turi partnerių programą. Galima prenumeruoti naujienlaiškį ir gauti naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas. Laukimo laikas LiveAgent turi šiltų skambučių funkciją, leidžiančią agentams sujungti klientus su skirtingais departamentais.
Šiame tekste kalbama apie klientų aptarnavimo svarbą verslui. Gerai kvalifikuoti klientų atstovai ir programinė įranga padeda užtikrinti gerą aptarnavimą ir patirtį. LiveAgent teikia visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui, padeda atskleisti klientų poreikius ir suteikia prieigą prie techninės pagalbos parinkčių. Puikus klientų aptarnavimas gali padidinti pajamas ir pardavimus, taip pat pagerinti pasitenkinimo lygį. Įmonė siūlo demonstraciją, kainodarą, funkcijas, integracijas ir alternatyvas. Taip pat yra pateikiamas pagalbos portalas ir bendradarbiavimo galimybės su partneriais.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo daugybę funkcijų ir integracijų. Įmonė taip pat turi daug apdovanojimų ir gerų atsiliepimų. Galite susisiekti su jų pardavimo komanda ir prenumeruoti naujienlaiškį, kad gautumėte atnaujinimus ir nuolaidas. Prenumeruojant, taip pat galima gauti žinias apie įmonės mokymo ir marketingo seminarus.