Kas yra kontekstinė pagalba?
„LiveAgent“ siūlo paieškos valdiklius, įterptus į jūsų svetainę su kontekstine pagalba. Kontekstinė pagalba automatiškai siūlo žinių bazės straipsnius pagal raktinius žodžius, kuriuos pradedate vesti. Tai tikrai pagerina klientų patirtį ir gali sumažinti naujų pateiktų bilietų skaičių.

Frequently asked questions
Kas yra kontekstinė pagalba?
Kontekstinė pagalba teikia padeda konkrečiame programinės įrangos būsenos taške tiksliai su ta būsena susijusioje situacijoje. Tiksliau tariant, tai reiškia, kad yra tik pati būtiniausia informacija, kurios reikia klientui jo problemai įveikti. Tokios pagalbos teikimas yra įterptas tiesiai į sąsają.
Kaip veikia kontekstinė pagalba?
Kontekstinė pagalba paprastai veikia taip, kad sistema gali pasiūlyti vartotojui, kokius straipsnius ar kitą turinį jis turėtų perskaityti pagal puslapio, kurį jis naršo, URL. Tai yra geriausi pasiūlymai, kurie turėtų padėti klientui išspręsti jo problemą.
Ar „LiveAgent“ teikia kontekstinę pagalbą?
„LiveAgent“ siūlo paieškos valdiklius, kuriuos galite įterpti bet kurioje savo svetainės vietoje. Tai leidžia klientui gauti kontekstinę pagalbą. Sistema automatiškai pasiūlo straipsnius iš žinių bazės, kuriuose galima rasti informacijos tam tikra tema pagal įvestus raktinius žodžius.
Eksperto pastaba
<p>Kontekstinė pagalba suteikia klientams informaciją, būtiną jų problemoms spręsti. LiveAgent siūlo paieškos valdiklius, kad klientai galėtų gauti kontekstinę pagalbą.</p>

Įvairių tipų failų pridėjimas yra lengvas naudotojams ir didina darbo efektyvumą. „LiveAgent“ leidžia pridėti priedus el. laiškuose, tiesioginiuose pokalbiuose ir kontaktinėse formose. Priklausomai nuo reikiamų funkcijų, priedus galima formatuoti ir aktyvuoti arba deaktyvuoti tam tikruose kanaluose. Tai naudinga tiek klientams bendraujant, tiek komandos darbe.