Kas yra kontekstinė pagalba?
„LiveAgent“ siūlo paieškos valdiklius, įterptus į jūsų svetainę su kontekstine pagalba. Kontekstinė pagalba automatiškai siūlo žinių bazės straipsnius pagal raktinius žodžius, kuriuos pradedate vesti. Tai tikrai pagerina klientų patirtį ir gali sumažinti naujų pateiktų bilietų skaičių.
Frequently Asked Questions
Kas yra kontekstinė pagalba?
Kontekstinė pagalba teikia padeda konkrečiame programinės įrangos būsenos taške tiksliai su ta būsena susijusioje situacijoje. Tiksliau tariant, tai reiškia, kad yra tik pati būtiniausia informacija, kurios reikia klientui jo problemai įveikti. Tokios pagalbos teikimas yra įterptas tiesiai į sąsają.
Kaip veikia kontekstinė pagalba?
Kontekstinė pagalba paprastai veikia taip, kad sistema gali pasiūlyti vartotojui, kokius straipsnius ar kitą turinį jis turėtų perskaityti pagal puslapio, kurį jis naršo, URL. Tai yra geriausi pasiūlymai, kurie turėtų padėti klientui išspręsti jo problemą.
Ar „LiveAgent“ teikia kontekstinę pagalbą?
„LiveAgent“ siūlo paieškos valdiklius, kuriuos galite įterpti bet kurioje savo svetainės vietoje. Tai leidžia klientui gauti kontekstinę pagalbą. Sistema automatiškai pasiūlo straipsnius iš žinių bazės, kuriuose galima rasti informacijos tam tikra tema pagal įvestus raktinius žodžius.
Informacinių el. laiškų šablonai
Straipsnyje aptariamos įvairios el. laiškų strategijos, kad padidintumėte savo prekės ženklo žinomumą ir klientų lojalumą. Taip pat nagrinėjama komunikacijos ir klientų aptarnavimo platforma LiveAgent. Pateikiami keturi patarimai ir šablonai, kaip sukurti efektyvius el. laiškus. Texte taip pat aptariamos funkcijos ir programinės įrangos, kurias siūlo LiveAgent, ir atsiliepimai apie platformą.
Straipsnyje aptariama, kaip teikti pagalbą klientams keliomis kalbomis naudojantis kontaktų ir pokalbių valdikliais. Taip pat siūloma naudoti LiveAgent CRM programinę įrangą, kuri leidžia tiesiogiai bendrauti su klientais ir padidinti jų pasitenkinimą. Atsiliepimų prašymo laiško šablonai ir pokalbių valdiklių nustatymas taip pat gali padėti geriau pažinti klientus ir pagerinti rinkodarą bei produktą ateityje.
Pereinate iš „Drift“ į „LiveAgent“?
"LiveAgent" yra daugiafunkcinė klientų aptarnavimo programa su daugybe funkcijų, daug kalbų palaikymu ir integracijomis su socialiniais tinklais. Teikiama nemokama bandomoji versija.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.