Kas yra kontekstinė pagalba?
„LiveAgent“ siūlo paieškos valdiklius, įterptus į jūsų svetainę su kontekstine pagalba. Kontekstinė pagalba automatiškai siūlo žinių bazės straipsnius pagal raktinius žodžius, kuriuos pradedate vesti. Tai tikrai pagerina klientų patirtį ir gali sumažinti naujų pateiktų bilietų skaičių.

Frequently asked questions
Kas yra kontekstinė pagalba?
Kontekstinė pagalba teikia padeda konkrečiame programinės įrangos būsenos taške tiksliai su ta būsena susijusioje situacijoje. Tiksliau tariant, tai reiškia, kad yra tik pati būtiniausia informacija, kurios reikia klientui jo problemai įveikti. Tokios pagalbos teikimas yra įterptas tiesiai į sąsają.
Kaip veikia kontekstinė pagalba?
Kontekstinė pagalba paprastai veikia taip, kad sistema gali pasiūlyti vartotojui, kokius straipsnius ar kitą turinį jis turėtų perskaityti pagal puslapio, kurį jis naršo, URL. Tai yra geriausi pasiūlymai, kurie turėtų padėti klientui išspręsti jo problemą.
Ar „LiveAgent“ teikia kontekstinę pagalbą?
„LiveAgent“ siūlo paieškos valdiklius, kuriuos galite įterpti bet kurioje savo svetainės vietoje. Tai leidžia klientui gauti kontekstinę pagalbą. Sistema automatiškai pasiūlo straipsnius iš žinių bazės, kuriuose galima rasti informacijos tam tikra tema pagal įvestus raktinius žodžius.
Expert note
Kontekstinė pagalba suteikia klientams informaciją, būtiną jų problemoms spręsti. LiveAgent siūlo paieškos valdiklius, kad klientai galėtų gauti kontekstinę pagalbą.

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo daugybę funkcijų ir padeda įvairių verslo sričių įmonėms. Platforma siūlo būdus pagerinti klientų patirtį, sumažinti atsakymo laiką ir bilietų apimtį, ir siūlo nemokamą bandymą 7 arba 30 dienų. LiveAgent taip pat siūlo alternatyvą „LivePerson“ klientų aptarnavimo programinei įrangai ir partnerių programą.
Bendravimo žinių bazėje šablonai
Žinių bazė yra svarbi savitarnos internetinė biblioteka, kurioje pateikiami informacija apie įmonę ir jos produktus. Atsakymai žinių bazėje turėtų būti išsamūs ir lengvai suprantami, kad visi dalyviai galėtų juos suprasti. DUK yra dažnai užduodamų klausimų dalis, o žinių bazė turėtų būti vertinga ir naudinga klientams. Žinių bazė ir DUK skiriasi informacijos pateikimu, paieška, vartotojo patirtimi ir analizės galimybėmis. Galima pradėti nuo DUK ir paversti ją visaverte žinių baze.
Makrokomandos yra pranešimo šablonai, kurie suteikia galimybę automatizuoti darbą ir paspartinti atsakymus į klientų klausimus. Tai yra būtina funkcija, kuri padeda užtikrinti teisingus ir vieningus atsakymus iš skirtingų pagalbos komandų narių. LiveAgent irgi siūlo paslaugą su iš anksto paruoštomis žinutėmis, kad agentai galėtų greitai atsakyti į dažnai pasikartojančias užklausas.