Komplimentai

Kas yra komplimentai?

Skundai ir komplimentai yra puikus būdas išreikšti jausmus apie įmonės produktus ar paslaugas. Komplimentai yra priešingybė skundams. Komplimentų gavimas iš klientų yra gera motyvacija klientų aptarnavimo personalui bei vadovams, ir ji nusako, kad klientas buvo iš tiesų patenkintas. Tačiau svarbu nuolat atnaujinti įgūdžius, technologijas ir žinias.

LiveAgent komplimentų reitingai

Frequently asked questions

Kas yra komplimentai?

Komplimentai yra klientų pagyros, kurias įmonėms gali gauti, kai klientai yra patenkinti, pavyzdžiui, dėl klientų aptarnavimo. Jei teikia aukščiausio lygio paslaugas, yra didelė tikimybė, kad sulauksite klientų teigiamos reakcijos. Tai yra geriausias atsiliepimas iš jūsų klientų.

Kaip klientai suteikia komplimentus?

Klientai gali turėti keletą būdų, kaip suteikti komplimentus. Priklausomai nuo bendravimo kanalo, įmonės veiklos, klientas gali pavyzdžiui palikti "Googe" ar "Facebook" atsiliepimą, parašyti tiesioginį laišką klientų aptarnavimui, parašyti pokalbyje ar telefonu.

Kaip klientų aptarnavimo agentas turėtų reaguoti į komplimentus?

Geri atsakymai į komplimentus yra pirminė padėka klientui. Tai yra pirmasis žingsnis, priverčiantis klientą pasijausti dar dėkingesniu. Tokiam klientui visad galite pasiūlyti nuolaidą, dovaną ar nuolatinę naudą.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Expert note

Komplimentai yra svarbi klientų pagyros forma ir rodo, kad klientas yra patenkintas teikiamomis paslaugomis ar produktais.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Klientų atsiliepimai yra esminė kiekvieno verslo dalis. Sužinokite daugiau apie skirtingų tipų atsiliepimus ir būdus, kaip pagerinti klientų atsiliepimus.

Klientų atsiliepimai

Šiame tekste aptariamos kliento atsiliepimų svarba ir būdai, kaip surinkti klientų nuomones. Teigiamos atsiliepimai gali padėti prekės ženklui vystytis, o neigiami gali sužlugdyti verslą. Siekiant padidinti klientų patirtį, reikia suteikti greitą ir efektyvų pagalbos teikimą. LiveAgent yra viena iš klientų aptarnavimo programinės įrangos, kuri gali padėti spręsti klientų problemas. Surinkimas klientų atsiliepimų gali būti atliekamas per asmenines apklausas arba elektroninius laiškus. Svarbu nustatyti tikslus ir pasirinkti tinkamą metodą, kad būtų gauta kokybiška informacija.

Klientų pasitenkinimo įvertinimas yra puikus būdas pamatyti savo agento efektyvumą. Įvertinimą gali pateikti tik klientai. Su „LiveAgent“ klientai lieka patenkinti.

Klientų pasitenkinimo įvertinimas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su įvairiomis funkcijomis, įskaitant VoIP telefono sistemas ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Su LiveAgent galite taip pat valdyti savo kintojas ir el. paštą. Quality Unit, LLC yra įmonė, kuri gamina LiveAgent ir turi daug klientų atsiliepimų. Jie taip pat siūlo kainodarą ir demo.

Sužinokite visas smulkmenas apie klientų pa(si)tenkinimą. Kodėl tai svarbu. Kaip teisingai elgtis ir kokia yra geriausia praktika.

Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika

Klientų patenkinimas yra svarbus, norint pagerinti klientų aptarnavimo patirtį. Skleidžiant gerą žinią, laimingesni klientai padeda užauginti klientų bazę, sukurti socialinį įrodymą ir sumažinti išlaidas. Klientų patenkinimą galima matuoti naudojant pasitenkinimo rodiklius, pavyzdžiui, Net Promoter Score.

Reikia įkvėpimo galvojant klientų pasitenkinimo apklausos klausimus? Peržiūrėkite mūsų klausimų sąrašą apie SaaS, svetainę, klientų patirtį ir produktą.

Klientų pasitenkinimo apklausos klausimai

Šio teksto pagrindas yra klientų aptarnavimo ir komunikacijos programinė įranga LiveAgent. Jis siūlo savitarnos ir įeinančių skambučių centrų, skundų valdymo sistemų, klientų portalo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Be to, galima susisiekti su LiveAgent pardavimo komanda ir prenumeruoti naujienlaiškį. Tekstas taip pat praneša, kad dabar kuriamas LiveAgent skydelis, po įdiegimo prisijungimo informacija bus išsiųsta elektroniniu paštu.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai