Kas yra komplimentai?
Skundai ir komplimentai yra puikus būdas išreikšti jausmus apie įmonės produktus ar paslaugas. Komplimentai yra priešingybė skundams. Komplimentų gavimas iš klientų yra gera motyvacija klientų aptarnavimo personalui bei vadovams, ir ji nusako, kad klientas buvo iš tiesų patenkintas. Tačiau svarbu nuolat atnaujinti įgūdžius, technologijas ir žinias.
Frequently Asked Questions
Kas yra komplimentai?
Komplimentai yra klientų pagyros, kurias įmonėms gali gauti, kai klientai yra patenkinti, pavyzdžiui, dėl klientų aptarnavimo. Jei teikia aukščiausio lygio paslaugas, yra didelė tikimybė, kad sulauksite klientų teigiamos reakcijos. Tai yra geriausias atsiliepimas iš jūsų klientų.
Kaip klientai suteikia komplimentus?
Klientai gali turėti keletą būdų, kaip suteikti komplimentus. Priklausomai nuo bendravimo kanalo, įmonės veiklos, klientas gali pavyzdžiui palikti "Googe" ar "Facebook" atsiliepimą, parašyti tiesioginį laišką klientų aptarnavimui, parašyti pokalbyje ar telefonu.
Kaip klientų aptarnavimo agentas turėtų reaguoti į komplimentus?
Geri atsakymai į komplimentus yra pirminė padėka klientui. Tai yra pirmasis žingsnis, priverčiantis klientą pasijausti dar dėkingesniu. Tokiam klientui visad galite pasiūlyti nuolaidą, dovaną ar nuolatinę naudą.
Expert’s note
Komplimentai yra svarbi klientų pagyros forma ir rodo, kad klientas yra patenkintas teikiamomis paslaugomis ar produktais.
Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai
Šiame straipsnyje nagrinėjama, kaip geri santykiai su klientais ir jų lojalumo ugdymas yra svarbūs verslo sėkmei. Puikus klientų aptarnavimas, atsižvelgiant į reagavimą, greitumą ir mandagumą, yra svarbiausias veiksnys siekiant ilgalaikio pelningumo ir pasitikėjimo verslu. Straipsnyje taip pat pateikiami klientų aptarnavimo patarimai ir konkretūs įrankiai, tokiu kaip LiveAgent programa. Klientų atsiliepimai yra vertingi, kadangi padeda suprasti savo klientų nuomones apie produktus ir paslaugas, o tai galima panaudoti siekiant tobulinti savo veiklą.