Kas yra komandos lyderis?
Komandos lyderis yra asmuo, atsakingas už komandą. Klientų aptarnavimo srityje komandos lyderiai dažniausiai vadovauja 5-10 agentų komandoms. Jie yra atsakingi už kasdienes užduotis ir užtikrina, kad komanda išliktų susikoncentravusi, o klientai būtų patenkinti.
„LiveAgent“ komandos lyderiui paprastai priskiriamas administratoriaus vaidmuo, kad galėtų pasiekti ataskaitas, sąrankas ir konfigūracijas.
Frequently asked questions
Kas yra komandos lyderis?
Komandos lyderis teikia pagalbą agentų komandai, dalinasi savo žiniomis, rūpinasi komandos tobulėjimu, darbo komfortu, prižiūri darbuotojų veiklą. Jis taip pat yra asmuo, kuris vadovauja komandai ir nustato prioritetus komandos užduotims.
Kokios yra komandos lyderio pareigos?
Komandos lyderis pirmiausia turėtų palaikyti komandą jos darbe. Jis turėtų mokyti siekti tikslų ir lavinti įgūdžius, reikalingus dirbti konkrečiose pareigose. Jis turėtų akcentuoti stipriąsias komandos puses ir padėti taisyti trūkumus. Lyderis apibrėžia komandos tikslus ir įvertina progresą, o taip pat turėtų išspręsti konfliktus. Jis taip pat turėtų organizuoti bendrus susitikimus ir kitas komandines iniciatyvas.
Ar „LiveAgent“ programinėje įrangoje galima pasirinkti komandos lyderį?
„LiveAgent“ programoje komandos lyderis gali būti paskirtas administratoriumi. Tada jis turi prieigą prie visų agento bilietų.
Universali pašto dėžutė yra naudingas įrankis kokybiškam klientų aptarnavimo skyriui. Tai supaprastina pranešimų gavimą ir padeda sugrupuoti užklausų srautą. Pasinaudoti galima automatinių bilietų nukreipimu ir žymių naudojimu. LiveAgent yra populiarus klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų ir įrankių įvairiems reikalavimams.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.
Klientų atstovas yra darbuotojas, bendraujantis su įmonės klientais organizacijos vardu, sprendžiantis jų klausimus, užklausas ir skundus. Svarbiausių įgūdžių kategorijos yra minkštieji ir techniniai. Mokymai dažniausiai apima žinias apie produktus/paslaugas, įmonę, vidines programas ir kt. Įmonių teikiama klientų aptarnavimo programinė įranga patobulina aptarnavimą. Norint įtraukti klientų atstovą į „LiveAgent“ programą, reikia spustelėti „Konfigūracijos“, tada „Agentai“ ir „Sukurti agentą“.