Kas yra klientų stebėjimo programinė įranga?
Klientų stebėjimo programinė įranga prisideda prie jūsų įmonės funkcionavimo. Naudodami šią programinę įrangą išsaugote visus duomenis ir juos galite rasti bet kada, kai jums jų prireiks. Jei kas nors norėjo pirkti, bet nusprendė palaukti, galite gauti visus savo pokalbių ar telefono skambučių įrašus, kai klientas vėl parodys susidomėjimą. Stebėjimo sistema leidžia įtraukti pastabų ir padeda pažinti klientą.
Frequently Asked Questions
Kaip apibrėžti klientų stebėjimo programinę įrangą?
Klientų stebėjimo programinė įranga yra sistema, leidžianti sužinoti visą santykių su klientais istoriją. Ten saugomi visi klientų kontaktiniai taškai ir aptariamos temos. Tai padeda nustatyti bet kokias problemas, kurias klientas gali turėti jūsų įmonėje, taip pat palaiko telefono skambučių ir žinučių tinkinimą.
Kokie yra klientų stebėjimo programinės įrangos principai?
Klientų stebėjimo programinė įranga turėtų įrašyti klientų kontaktų istoriją ir klientų veiksmus, kurių buvo imtasi. Dėl to klientų aptarnavimo tarnyba turi galimybę analizuoti klientų elgesį. Tai padeda gerinti klientų aptarnavimą, organizacijos veiklą ir formuoti organizacijos įvaizdį.
Kokius įrankius reikia naudoti norint suteikti geriausią klientų aptarnavimą per programinę įrangą?
„LiveAgent“ yra puikus sprendimas. Jo dėka galite rinkti informaciją apie savo klientus ir jų veiklą savo parduotuvėje bei sąveiką su klientų aptarnavimo tarnyba. Jis taip pat leidžia pridėti pastabų prie pokalbių ir bendrauti su klientu.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Įmonė LiveAgent siūlo klientams atsiliepimų sistema ir grįžtamąjį ryšį elektroniniu paštu, kad pritrauktų naujus klientus. Klientams siūloma galimybė palikti atsiliepimus ir pasiūlymus.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
"LiveAgent" yra įrankis, kuris padidino klientų konversijų rodiklį ir pagerino klientų aptarnavimo patirtį įvairiais kanalais. Tai ekonomiškas ir efektyvus sprendimas.