Kas yra klientų sėkmės vadybininkas?
Klientų sėkmės vadybininkas yra asmuo, kuris užtikrina, kad klientai liktų įmonėje, nuolat teikdami vertę. Šios pareigos svarbios etape po pardavimo. Klientų sėkmės vadybininkas yra palyginti nauja darbo vieta ir daugiausia žinoma SaaS įmonėse. Be to, vadybininkai paprastai teikia techninę pagalbą, kad pagerintų klientų pasitenkinimą, išlaikymą ir lojalumą.
Kas yra klientų sėkmė?
„Klientų sėkmė yra verslo metodas, užtikrinantis, kad klientai pasieks sėkmę ir norimus rezultatus, kai naudojasi jūsų produktu ar paslauga.“
Ką veikia klientų sėkmės vadybininkas?
Jų pareigos labai skiriasi priklausomai nuo įmonės, tačiau šie žmonės labiausiai reikalingi SaaS versle. Štai keletas pagrindinių jų atsakomybių:
- Sukurti klientų išlaikymo strategiją
- Kasdien gerinti klientų pasitenkinimą
- Teikti techninę pagalbą
- Įvertinti klientų skundus, kad pagerinti klientų patirtį
- Pateikti produktų demonstracines versijas
- Reklamuoti papildomų pardavimų paslaugas/kampanijas
- Užkirsti kelią klientų praradimui
4 patarimai, kaip pasamdyti geriausią klientų sėkmės vadybininką
Jei ieškote klientų sėkmės vadybininko, prieš pradėdami ieškoti turite atsižvelgti į tam tikrus dalykus. Kaip ir kitose darbo pareigose, juos reikėtų atidžiai įvertinti. Jei to nepadarysite, tai gali būti brangi klaida.
Kadangi kandidatai, besikreipiantys dėl darbo, dažniausiai yra tikrai charizmatiški žmonės, galite būti linkę juos įdarbinti iš karto. Kodėl charizmatiški? Jie bando užimti pareigas, susijusias su santykiais su klientais, todėl gebėjimas daryti įtaką žmonėms gali atsirasti natūraliai.
Tačiau, nors šis natūralus gebėjimas yra puikus, turėtumėte apsvarstyti kitus aspektus. Štai mūsų 4 patarimai, kaip rasti geriausią žmogų į klientų sėkmės vadybininko pareigas.
1. Vidinis ar išorinis klientų sėkmės vadybininkas?
Prieš paskelbdami apie klientų sėkmės vadybininko darbo vietą, apsižvalgykite savo įmonėje. Daugelis atsidavusių, darbščių klientų aptarnavimo darbuotojų gali būti tinkami kandidatai į šias pareigas. Galų gale geriausias pasirinkimas yra darbuotojas, kuris jau išmano įmonės kultūrą, produktą/paslaugą ir turi tinkamus įgūdžius. Taigi, prieš samdydami žmones iš kitur, apsidairykite savo įmonėje.
2. Įmonės kultūra
Jei nepavyksta rasti jau dirbančio darbuotojo, kuris užimtų klientų sėkmės vadybininko pareigas, įsitikinkite, kad potencialus darbuotojas atitinka jūsų įmonės kultūrą. Užsirašykite bent 3 pagrindinius įmonės kultūros principus, į kuriuos atkreipsite dėmesį rinkdamiesi potencialų kandidatą. Pavyzdžiui, klientų sėkmės vadybininkas turi būti atkaklus, veržlus ir smalsus.
3. Klientų sėkmės vadybininko įgūdžiai
Ieškoti klientų sėkmės vadybininko iš pradžių gali atrodyti sudėtinga. Tai palyginti naujos pareigos rinkoje, todėl čia pateikiami būtini klientų sėkmės vadybininko įgūdžiai, kurie gali palengvinti procesą:
- Išskirtiniai bendravimo ir socialiniai įgūdžiai
- Ankstesnė patirtis klientų aptarnavimo/pardavimų srityje
- Smalsumas ir noras mokytis
- Organizuotumas
- Gebėjimas dirbti komandoje
- MS Office įgūdžiai
- Analitinis mąstymas
4. Būkite atviri
Paskutinis mūsų patarimas – išlikti atviriems. Nors klientų sėkmės vadybininko darbo patirtis yra vertinama, neatmeskite kandidatų remdamiesi tik šiuo faktoriumi. Daug kandidatų, turinčių tinkamus įgūdžius ir mąstymą, gali jus nustebinti ir daug išmokti per trumpą laiką, nes yra motyvuoti ir tinka jūsų įmonės kultūrai. Pažvelkite į kandidatus bendrai ir pabandykite išvengti visų galimų šališkumų.
Kaip pagalbos centro programinė įranga gali padaryti jus geresniu klientų sėkmės vadybininku?
Užmegzti ryšį su klientais ir išsiaiškinti klientų lojalumą užtikrinančias strategijas yra kasdienis darbas. Taigi, kaip pagalbos centro programinė įranga padeda klientų sėkmės vadybininkui? Pirmiausia išsiaiškinkime, kas yra pagalbos centro/klientų sėkmės programinė įranga. Pagalbos centro programinė įranga yra sistema, talpinanti visą jūsų komunikaciją su klientais vienoje platformoje/sąsajoje.
Šis daugiakanalis sprendimas apjungia tiesioginį pokalbį internetu, el. paštą, skambučius, klientų portalą, SoMe ir kt. Be to, jame teikiamos išsamios klientų aptarnavimo ataskaitos ir įrankiai, kurie gali padėti jūsų įmonei teikti geriausią klientų aptarnavimą.
Pagalbos centro funkcijos, padedančios klientų sėkmės vadybininkams:
Automatizuotas bilietų paskirstymas
Automatizuotas bilietų paskirstymas yra funkcija, leidžianti klientų sėkmės vadybininkams nustatyti pageidaujamą klientų užklausų paskirstymo tarp agentų būdą.
SLA
SLA nustatymas užtikrina, kad klientų atstovai teiktų kokybišką klientų aptarnavimą. Kaip tai vyksta? Pavyzdžiui, kaip klientų sėkmės vadybininkas, galite nustatyti pirmuosius atsakymus, kad padidintumėte pasitenkinimą.
Laiko taisyklės
Laiko taisyklės gali užkirsti kelią klientų nusivylimui. Jūs nepamiršite apie klientų užklausas ir atsakysite laiku.
El. laiškų šablonai
El. laiškų šablonai yra puikus bet kurio klientų aptarnavimo pagalbos centro priedas. Jie gali užtikrinti, kad net nauji darbuotojai profesionaliai atstovaus įmonei. Klientų sėkmės vadybininkas gali pagerinti klientų patirtį teikdamas kokybišką klientų aptarnavimą.
CRM
Per centralizuotą CRM jūsų agentai gali greitai gauti informaciją apie klientą ir efektyviai jam padėti.
Iš anksto paruošti atsakymai
Jei stengiatės pagerinti atsakymo laiką, kad padidintumėte klientų pasitenkinimą, paruošti atsakymai padės jūsų klientų sėkmės komandai tai padaryti. Šie iš anksto parašyti atsakymai gali sutaupyti jūsų agentams daug laiko, ypač kai gaunate pasikartojančius klausimus. Nesijaudinkite, prieš atsakydami galite redaguoti pranešimą, kad jis taptų asmeniškas.
Bilietų padalinimas
Padalintas bilietas padeda jūsų agentams dirbti efektyviau. Pažiūrėkime į pavyzdį. Kliento užklausa yra apie 2 problemas. „LiveAgent“ programinėje įrangoje galite lengvai padalinti bilietą ir greitai suteikti pagalbą.
Bilietų istorija
Bilietų istorija yra ankstesnė bendravimo su klientais istorija. Galite peržiūrėti visą reikiamą informaciją apie ankstesnes klientų užklausas, o tai pagerina bendrą klientų patirtį.
Norite sužinoti daugiau? Atraskite visas „LiveAgent“ funkcijas.
Privalumai verslui:
- Geresnė klientų patirtis
- Padidėję pardavimai
- Aukštesnis klientų pasitenkinimas
- Efektyvūs klientų aptarnavimo agentai
Improve your customer loyalty with LiveAgent!
LiveAgent offers a 14-day free trial for all subscriptions. Pick one that you prefer and test all the features right away. Don't wait to improve, or your competitor will.
Frequently asked questions
Ką daro klientų sėkmės vadybininkas?
Numatomas klientų sėkmės vadybininko atlyginimas įvairiose šalyse skiriasi. Apytikslis atlyginimas Jungtinėse Valstijose svyruoja nuo 50 000 iki 90 000 USD, atsižvelgiant į jūsų ankstesnę darbo patirtį.
Kaip tapti sėkmingu klientų sėkmės vadybininku?
Norėdami tapti sėkmingu klientų sėkmės vadybininku, turite būti atsidavę ir disciplinuoti, kaip ir bet kuriose kitose pareigose. Kalbant konkrečiau, turite sugebėti išlaikyti santykius su klientais ir tuo pačiu palaikyti gerus santykius įmonės viduje, pavyzdžiui, tarp įvairių skyrių. Komandinis darbas yra būtinas bendraujant su klientais. Be to, norint patiems atlikti tam tikras užduotis, tokias kaip duomenų analizė ar techninių trikčių šalinimas, reikia turėti tinkamą techninį išsilavinimą/žinių.
Kuo skiriasi klientų sėkmės vadybininkas ir paskyros valdytojas?
Klientų sėkmės vadybininkas rūpinasi kūrybiškais būdais išlaikyti klientus įmonėje ir padaryti juos laimingus bei patenkintus produktu. Kita vertus, verslo klientų vadybininkas daugiau dėmesio skiria finansiniams klientų išlaikymo aspektams.
Expert note
Klientų sėkmės vadybininkas rūpinasi kūrybiškais būdais išlaikyti klientus patenkintus ir laimingus produktu.

Klientų aptarnavimo vadybininkas
Įmonė LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo ir kitas programinės įrangos paslaugas, kurias palaiko kvalifikuoti vadybininkai. Klientų sėkmės vadybininkas rūpinasi klientų patenkinimu ir užtikrina ilgalaikes gerus santykius su klientais. LiveAgent taip pat teikia mokymų ir tęsia socialinių kanalų platintojimo veiklą, o jų programinė įranga gali būti nemokamai išbandyta su demonstracine versija. Tekste pateikiami patarimai dėl geriausios klientų aptarnavimo praktikos ir specialistų vaidmenų bei pareigų.
Klientų aptarnavimo prižiūrėtojas
Šiame straipsnyje aptariamas klientų aptarnavimas, jo vaidmenys, pareigos ir reikalingi įgūdžiai. Pateikiami patarimai, kaip pagerinti klientų aptarnavimą, ir rekomenduojama naudoti programinę įrangą „LiveAgent“. Taip pat galima rasti informacijos apie įmonę LiveAgent, jos produktus ir kontaktus. Svarbu siekti gerų santykių su klientais ir gauti gerus rezultatus.
Šiame tekste aptariama klientų aptarnavimo programinė įranga "LiveAgent", jos funkcijos, integracijos, alternatyvos ir demonstracijos. Taip pat pateikiami kontaktiniai duomenys, socialiniai kanalai ir naujienlaiškio prenumerata. Aprašoma LiveAgent įmonė, jos apdovanojimai, mokymo programa ir kainodara. Tekstas taip pat kalba apie klientų sėkmės vadybininko ir klientų aptarnavimo vadybininko pareigas, poreikius ir atlyginimus. Pateikiami patarimai dėl geriausios klientų aptarnavimo praktikos ir kontaktiniai duomenys.
The given text appears to be a list of titles and descriptions of various positions and roles in the customer service and management fields, specifically related to the company LiveAgent. There are also references to the company's features, services, and training opportunities. However, due to the repetitive nature of the text and lack of context or information on each role, it is difficult to provide a concise marketing summary.