Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų praradimas

Kas yra klientų prardimas?

Klientų praradimas įvyksta, kai klientas nustoja naudotis jūsų produktais ar paslaugomis. Tai taip pat vadinama klientų sumažėjimu. Yra daug problemų, kurios padidina klientų praradimo rodiklį. Viena iš jų – prastas klientų aptarnavimas.

Visų per tam tikrą laiką prarastų klientų skaičių padalykite iš klientų, kuriuos turėjote pasirinkto laikotarpio pradžioje, sumos. Tokiu būdu galite apskaičiuoti savo klientų praradimo rodiklį.

Geriau išlaikyti klientus ir jais rūpintis. Vienas iš būdų – teikti puikų klientų aptarnavimą su „LiveAgent“.

DUK

Kas yra klientų praradimas?

Klientų praradimo rodiklis yra indeksas, rodantis, kiek klientų išėjo per tam tikrą laikotarpį. Tai parodo, kokia yra jūsų siūlomo produkto vertė ir kaip galite išlaikyti klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Kaip apskaičiuoti klientų praradimą?

Norėdami apskaičiuoti klientų praradimo rodiklį, iš naudotojų skaičiaus tam tikrą dieną (pvz., mėnesio pradžioje) atimkite naudotojų, kurie yra su jumis mėnesio pabaigoje, skaičių. Tada gautą skaičių reikia padalyti iš pirmojo vartotojų skaičiaus ir gauti procentą, kuris yra klientų praradimo rodiklis. Pavyzdžiui: (1000–200) / 1000 = 80 % klientų praradimo rodiklis

Ką įmonė gali padaryti, kad sumažintų klientų praradimą?

Siekdama sumažinti klientų praradimą, įmonė turėtų nuolat analizuoti, kodėl tai įvyksta. Pavyzdžiui, gali susisiekti su klientais, norinčiais atsisakyti turėti reikalų su prekės ženklu. Tada įgyjame du dalykus – galimybę išlaikyti klientą ir žinių apie praradimo priežastį. Be galo svarbus ir klientų švietimas. Tai susiję su tuo, kad klientas žino, į ką kreiptis iškilus problemai. Ką dar galite patobulinti? Žinoma, klientų aptarnavimo lygis turi didžiulę įtaką kliento požiūriui, o taip pat naudingi pasiūlymai klientams, kurie palaiko jūsų prekės ženklą ir yra jam ištikimi.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai