Kas yra klientų prardimas?
Klientų praradimas įvyksta, kai klientas nustoja naudotis jūsų produktais ar paslaugomis. Tai taip pat vadinama klientų sumažėjimu. Yra daug problemų, kurios padidina klientų praradimo rodiklį. Viena iš jų – prastas klientų aptarnavimas.
Visų per tam tikrą laiką prarastų klientų skaičių padalykite iš klientų, kuriuos turėjote pasirinkto laikotarpio pradžioje, sumos. Tokiu būdu galite apskaičiuoti savo klientų praradimo rodiklį.
Geriau išlaikyti klientus ir jais rūpintis. Vienas iš būdų – teikti puikų klientų aptarnavimą su „LiveAgent“.
Frequently asked questions
Kas yra klientų praradimas?
Klientų praradimo rodiklis yra indeksas, rodantis, kiek klientų išėjo per tam tikrą laikotarpį. Tai parodo, kokia yra jūsų siūlomo produkto vertė ir kaip galite išlaikyti klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.
Kaip apskaičiuoti klientų praradimą?
Norėdami apskaičiuoti klientų praradimo rodiklį, iš naudotojų skaičiaus tam tikrą dieną (pvz., mėnesio pradžioje) atimkite naudotojų, kurie yra su jumis mėnesio pabaigoje, skaičių. Tada gautą skaičių reikia padalyti iš pirmojo vartotojų skaičiaus ir gauti procentą, kuris yra klientų praradimo rodiklis. Pavyzdžiui: (1000–200) / 1000 = 80 % klientų praradimo rodiklis
Ką įmonė gali padaryti, kad sumažintų klientų praradimą?
Siekdama sumažinti klientų praradimą, įmonė turėtų nuolat analizuoti, kodėl tai įvyksta. Pavyzdžiui, gali susisiekti su klientais, norinčiais atsisakyti turėti reikalų su prekės ženklu. Tada įgyjame du dalykus – galimybę išlaikyti klientą ir žinių apie praradimo priežastį. Be galo svarbus ir klientų švietimas. Tai susiję su tuo, kad klientas žino, į ką kreiptis iškilus problemai. Ką dar galite patobulinti? Žinoma, klientų aptarnavimo lygis turi didžiulę įtaką kliento požiūriui, o taip pat naudingi pasiūlymai klientams, kurie palaiko jūsų prekės ženklą ir yra jam ištikimi.
Šiame tekste aprašoma klientų aptarnavimo svarba, kuriant kokybiškas paslaugas ir padidinant klientų patenkinimą. Rekomenduojama ugdyti savo komandos žmogiškuosius įgūdžius, turėti išsamias žinias apie produktus ir paslaugas, bei naudoti įvairias klientų aptarnavimo priemones, tokias kaip internetinės bendruomenės, tiesioginiai pokalbiai ir socialiniai tinklai. Taip pat pabrėžiama, kad svarbu rinkti informaciją iš klientų atsiliepimų ir nuomonių, siekiant tobulinti aptarnavimo kokybę. Rekomenduojama naudoti „LiveAgent“ aptarnavimo sistemos įrankius.
Norint užtikrinti gerą klientų aptarnavimą, agentams reikia turėti išsamių žinių apie produktus, gebėti kalbėti paprastai ir naudoti daugiakanalę paslaugą. Įgūdžiai apima gerą bendravimą, empatiją ir technines žinias. Klientų aptarnavimo apžvalgos padeda tobulinti paslaugą, o puikus klientų aptarnavimas reikalauja tinkamo personalo, programinės įrangos ir įsiklausymo į klientus.
"Į klientus nukreiptas aptarnavimas" yra verslo strategija, pagal kurią klientas yra įmonės pagrindinis branduolys ir dėmesio objektas. Tokiu būdu, siekiama klientui suteikti teigiamą patirtį, padidinti pardavimus ir išlaikyti klientų lojalumą. Įmonės turi tobulinti savo aptarnavimo įgūdžius remiantis klientų atsiliepimais ir patirtimi, kad teikiamos paslaugos būtų lengvai ir be problemų atliekamos. Rekomendacijos ir ilgalaikiai santykiai su laimingais klientais taip pat yra svarbūs. LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri gali būti integruota su kitais įmonės procesais.
Kaip atsakyti į kliento užklausą
Straipsnyje aptariamos trys temas: dėkojimo klientams laiškų šablonai, lojalumo programų laiškų šablonai ir atsiliepimų prašymų laiškų šablonai. Tyrimai rodo, kad dėl temos pasirinkimo svarbumo, tokiuose laiškuose, kurie prasideda "Thank you", dažniau atveriami ir paspaudžiami. Straipsnyje pateikiami atitinkamų laiškų šablonų pavyzdžiai. Taip pat straipsnyje aptariamos lojalumo programos, kaip efektyvus klientų pirkinių skatinimo būdas. Pateikiami 10 lojalumo programų laiškų šablonų, kurie gali būti naudingi rinkodaros kampanijose ir padėti kurti geresnius santykius su klientais. Atsiliepimų prašymų pavyzdžiai ir patarimai taip pat pateikiami. Translation into English: The article discusses three topics: thank you letter templates for customers, loyalty program letter templates, and feedback request letter templates. Studies show that the choice of topic is important in such letters that start with "Thank you", as they are more frequently opened and clicked on. The article provides examples of relevant letter templates. Loyalty programs are also discussed as an effective way to encourage customer purchases. Ten loyalty program letter templates are presented that can be useful in marketing campaigns and help establish better relationships with customers. Examples and tips for feedback request letters are also provided.