Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kliento portalas

Kas yra kliento portalas?

Sumažinkite savo klientų aptarnavimo kaštus, suburkite klientų bendruomenę, surinkite klientų atsiliepimus ir idėjas. Klientų portalas įmonei suteikia daug naudos.

Klientų portale saugomas kiekvienas atsiliepimas, forumo įrašas ar žinių bazės straipsnis. Klientai gauna greitesnį savo problemų sprendimą, bei gali vienas kitam padėti ir bendrauti. Klientų aptarnavimą galima teikti net ir agentams būnant neprisijungus.

Sužinokite daugiau, kaip LiveAgent galite sukurti savo Klientų Portalą. Jūs galėsite pilnai keisti savo klientų portalo dizainą ir stilių.

Klientų portalas

DUK

Kas yra kliento portalas?

Klientų portalas yra galimybė jūsų Klientų Aptarnavimui veikti 24/7. Šioje vietoje yra laikomos visos jūsų apžvalgos, įrašai, forumo įrašai ir žinių bazės straipsniai. Naudodami jiems skirtą portalą, klientai gali greičiau išspręsti savo problemas ir vienas kitam padėti. Tikiu būdu užtikrinamas klientų aptarnavimas net ir tuo metu, kai jūsų agentai nedriba.

Ar LiveAgent galite sukurti klientų portalą?

LiveAgent jūs galite sukurti kliento portalą. Jis yra įdiegtas į LiveAgent sisitemą ir juo yra lengva naudotis. Norėdami pradėti kurti, paspauskite ant "Žinių Bazė" ir pradėkite kurti. Jums reikia pasirinkti kategoriją, straipsnį, forumą ir pan. Baigę kurti turinį, galite pridėti paieškos valdiklį ir atsiliepimo mygtukus, kad klientai galėtų greičiau rasti pagalbą.

Kokias funkcijas turėtų turėti klientų portalas?

Klientų portalas turėtų suteikti galimybę užduoti klausimus, peržiūrėti straipsnius, atsakyti į kitų vartotojų komentarus ir gauti prieigą prie DUK. Jis taip pat turėtų suteikti galimybę patalpinti ir valdyti užsakymus. Klientui privalu suteikti prieigą prie visų jį dominančių dalykų, susijusių su pirkimo procesu. Dėl to, klientas turi 24/7 prieigą prie aptarnavimo.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai