Kas yra klientų pasitenkinimo balas?
Klientų pasitenkinimas yra rodiklis, naudojamas įvertinti, ar klientas buvo patenkintas įsigytu produktu, ar ne.
Šiuolaikiniai klientai socialiniuose tinkluose komentuoja, kaip jiems patiko produktas. Jis gali būti geresnis nei jie tikėjosi, atitiko lūkesčius arba gerokai prastesnis nei tai, ko jie tikėjosi. Organizacijos gali stebėti savo klientų pasitenkinimo lygį skambindamos telefonu arba atlikdamos internetines apklausas. Tai padės joms atitinkamai keistis, kad klientai būtų patenkinti tuo, ką perka, o įmonė neprarastų klientų.
Frequently Asked Questions
Koks yra klientų pasitenkinimo balo apibrėžimas?
Klientų pasitenkinimo balas yra rodiklis, parodantis klientų lojalumo laipsnį. Įmonės jį naudoja siekdamos įvertinti klientų pasitenkinimą tam tikra patirtimi su įmone (pirkimas, sąveika, pristatytas produktas ar paslauga).
Kaip apskaičiuoti klientų pasitenkinimo balą?
Jei norite įvertinti klientų pasitenkinimo balą, turėsite nusiųsti savo klientams trumpą klausimyną į kurį jie galės atsakyti. Pvz., „Kaip įvertintumėte gautą paslaugą/produktą?“ Klientai turėtų atsakykti balais nuo 1 iki 5: 1 – labai nepatenkintas, o 5 – labai patenkintas. Jei reikia išplėsti apklausą, galite naudoti 10 balų skalę.
Ar galite išmatuoti klientų pasitenkinimo balą „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ naudotojai gali įvertinti klientų pasitenkinimą naudodami integraciją su „Nicereply“. Tai klientų pasitenkinimo tyrimo įrankis. Integracija suteikia apklausos šabloną, kurį galima išsiųsti jūsų klientų bazei el. paštu, įterpti apklausos nuorodą į el. pašto parašą arba pateikti tiesioginio pokalbio metu.
Klientų pasitenkinimas aptarnavimu
Sorry, it seems that the provided text for summarization in language LT is missing. Can you please provide the text that needs to be summarized?
Elektroninės prekybos klientų pasitenkinimo apklausos šablonai po pardavimo
Klientų pasitenkinimo tyrimas yra svarbus verslo vystymui. Apklausos padeda surinkti duomenis apie klientų nuomonę ir patenkinimą, kurie leidžia tobulinti paslaugas ir produktus. Tai svarbu palaikyti ryšį su klientais ir pagerinti jų patirtį.