Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų pasitenkinimo balas

Kas yra klientų pasitenkinimo balas?

Klientų pasitenkinimas yra rodiklis, naudojamas įvertinti, ar klientas buvo patenkintas įsigytu produktu, ar ne.

Šiuolaikiniai klientai socialiniuose tinkluose komentuoja, kaip jiems patiko produktas. Jis gali būti geresnis nei jie tikėjosi, atitiko lūkesčius arba gerokai prastesnis nei tai, ko jie tikėjosi. Organizacijos gali stebėti savo klientų pasitenkinimo lygį skambindamos telefonu arba atlikdamos internetines apklausas. Tai padės joms atitinkamai keistis, kad klientai būtų patenkinti tuo, ką perka, o įmonė neprarastų klientų.

DUK

Koks yra klientų pasitenkinimo balo apibrėžimas?

Klientų pasitenkinimo balas yra rodiklis, parodantis klientų lojalumo laipsnį. Įmonės jį naudoja siekdamos įvertinti klientų pasitenkinimą tam tikra patirtimi su įmone (pirkimas, sąveika, pristatytas produktas ar paslauga).

Kaip apskaičiuoti klientų pasitenkinimo balą?

Jei norite įvertinti klientų pasitenkinimo balą, turėsite nusiųsti savo klientams trumpą klausimyną į kurį jie galės atsakyti. Pvz., „Kaip įvertintumėte gautą paslaugą/produktą?“ Klientai turėtų atsakykti balais nuo 1 iki 5: 1 – labai nepatenkintas, o 5 – labai patenkintas. Jei reikia išplėsti apklausą, galite naudoti 10 balų skalę.

Ar galite išmatuoti klientų pasitenkinimo balą „LiveAgent“ programoje?

„LiveAgent“ naudotojai gali įvertinti klientų pasitenkinimą naudodami integraciją su „Nicereply“. Tai klientų pasitenkinimo tyrimo įrankis. Integracija suteikia apklausos šabloną, kurį galima išsiųsti jūsų klientų bazei el. paštu, įterpti apklausos nuorodą į el. pašto parašą arba pateikti tiesioginio pokalbio metu.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai