Kas yra klientų pasitenkinimo balas?
Klientų pasitenkinimas yra rodiklis, naudojamas įvertinti, ar klientas buvo patenkintas įsigytu produktu, ar ne.
Šiuolaikiniai klientai socialiniuose tinkluose komentuoja, kaip jiems patiko produktas. Jis gali būti geresnis nei jie tikėjosi, atitiko lūkesčius arba gerokai prastesnis nei tai, ko jie tikėjosi. Organizacijos gali stebėti savo klientų pasitenkinimo lygį skambindamos telefonu arba atlikdamos internetines apklausas. Tai padės joms atitinkamai keistis, kad klientai būtų patenkinti tuo, ką perka, o įmonė neprarastų klientų.
Frequently asked questions
Koks yra klientų pasitenkinimo balo apibrėžimas?
Klientų pasitenkinimo balas yra rodiklis, parodantis klientų lojalumo laipsnį. Įmonės jį naudoja siekdamos įvertinti klientų pasitenkinimą tam tikra patirtimi su įmone (pirkimas, sąveika, pristatytas produktas ar paslauga).
Kaip apskaičiuoti klientų pasitenkinimo balą?
Jei norite įvertinti klientų pasitenkinimo balą, turėsite nusiųsti savo klientams trumpą klausimyną į kurį jie galės atsakyti. Pvz., „Kaip įvertintumėte gautą paslaugą/produktą?“ Klientai turėtų atsakykti balais nuo 1 iki 5: 1 – labai nepatenkintas, o 5 – labai patenkintas. Jei reikia išplėsti apklausą, galite naudoti 10 balų skalę.
Ar galite išmatuoti klientų pasitenkinimo balą „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ naudotojai gali įvertinti klientų pasitenkinimą naudodami integraciją su „Nicereply“. Tai klientų pasitenkinimo tyrimo įrankis. Integracija suteikia apklausos šabloną, kurį galima išsiųsti jūsų klientų bazei el. paštu, įterpti apklausos nuorodą į el. pašto parašą arba pateikti tiesioginio pokalbio metu.
Šiame tekste aprašoma klientų aptarnavimo svarba, kuriant kokybiškas paslaugas ir padidinant klientų patenkinimą. Rekomenduojama ugdyti savo komandos žmogiškuosius įgūdžius, turėti išsamias žinias apie produktus ir paslaugas, bei naudoti įvairias klientų aptarnavimo priemones, tokias kaip internetinės bendruomenės, tiesioginiai pokalbiai ir socialiniai tinklai. Taip pat pabrėžiama, kad svarbu rinkti informaciją iš klientų atsiliepimų ir nuomonių, siekiant tobulinti aptarnavimo kokybę. Rekomenduojama naudoti „LiveAgent“ aptarnavimo sistemos įrankius.
Tekstas apie įmonę Quality Unit, kurios produktas LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, įeinančių skambučių centro programinę įrangą ir kt. Įmonė taip pat teikia mokymo ir demonstracijų paslaugas. Tekste taip pat pateikiama informacija apie socialinius kanalus ir kontaktus. Galiausiai tekstas primena apie prisijungimo informaciją įdiegimo procesui.
Klientų pasitenkinimas aptarnavimu
Nukreiptas aptarnavimas į klientą yra verslo strategija, kurios tikslas yra pasirūpinti klientų patirčia, lojalumu ir padidinti pardavimus. Tai reiškia, kad klientas yra įmonės branduolys, o pagrindiniai aspektai yra klientų aptarnavimas ir procesų pritaikymas jiems. Kiekviena įmonė turėtų būti nukreipta į klientus, nes tai generuoja pelną ir ilgalaikius santykius.
Klientų pasitenkinimo įvertinimas
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su įvairiomis funkcijomis, įskaitant VoIP telefono sistemas ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Su LiveAgent galite taip pat valdyti savo kintojas ir el. paštą. Quality Unit, LLC yra įmonė, kuri gamina LiveAgent ir turi daug klientų atsiliepimų. Jie taip pat siūlo kainodarą ir demo.