Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų aptarnavimo programinė įranga

Kas yra klientų aptarnavimo programinė įranga?

Klientų aptarnavimo programinė įranga yra programinė įranga, kurią galima naudoti bendravimui, klientų aptarnavimo analizei ir ataskaitoms rengti. Kiekviena sąveika tarp įmonės ir klientų, svetainės lankytojų ar verslo partnerių yra saugoma bilietuose. Kiekvieną kartą, kai naujas asmuo susisiekia su jumis, klientų aptarnavimo programinė įranga sukuria naują kontaktą.

Klientų aptarnavimo programinė įranga, „LiveAgent“, taip pat apima bilietų valdymą, integracijas, galimybę sukurti klientų portalą, tiesioginį pokalbį internetu ir daugybę kitų funkcijų. Taip pat galite sukurti ataskaitą arba gauti statistiką apie klientų aptarnavimą ir klientų pasitenkinimą.

Klientų aptarnavimo programinė įranga

DUK

Kas yra klientų aptarnavimo programinė įranga?

Klientų aptarnavimo programinė įranga yra programinė įranga, leidžianti valdyti, organizuoti ir sekti klientų užklausas. Turime prieigą prie visko vienoje vietoje. Ji apima problemų sprendimą, pokalbius, taip pat susieja juos su konkrečiais klientų įrašais. Pagrindinė funkcija yra bilietų sistema, kuri visus klientų pranešimus paverčia bilietais ir tokia forma nukreipia juos agentams.

Kokie yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tipai?

Galime išskirti tris pagrindinius klientų aptarnavimo programinės įrangos tipus: pagalbos centro programinė įranga, CRM programinė įranga, tiesioginių pokalbių internetu programinė įranga. Pagalbos centro programinė įranga yra atsakinga už užklausų iš vartotojų priėmimą ir jų sprendimo valdymą. Tai yra vadinamasis vienas kontaktinis taškas. CRM programinė įranga leidžia valdyti ryšius su klientais. Tiesioginių pokalbių internetu programinė įranga leidžia bendrauti gyvai.

Kaip išsirinkti geriausią klientų aptarnavimo programinę įrangą?

Norėdami pasirinkti geriausią klientų aptarnavimo programinę įrangą, turite atsižvelgti į tai, ar ji padeda atlikti daugumą (jei ne visus) klientų aptarnavimo procesus. Ji turėtų suteikti prieigą prie visų jums reikalingų komunikacijos kanalų, t. y. el. pašto, telefono ar socialinių tinklų. Tiesioginis pokalbis internetu yra nepaprastai svarbi funkcija. Taip pat atkreipkite dėmesį į analizių ir ataskaitų kūrimą, nes tai leis jums pagerinti klientų aptarnavimą.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai