Kas yra klientų aptarnavimo prižiūrėtojas?
Klientų aptarnavimo prižiūrėtojai yra tie darbuotojai, kurie deleguoja užduotis ir stebi agentų darbą. Jie taip pat yra atsakingi už agentų mokymą ir samdymą bei užtikrina, kad į įmonę atėję žmonės taptų jos dalimi.
Klientų aptarnavimo prižiūrėtojas turi įsitikinti, kad teikiamas klientų aptarnavimas atitinka reikalavimus ir netrūksta esminių dalykų, kurių gali prireikti klientui. Jis turi užtikrinti, kad susisiekęs su klientų aptarnavimo agentu klientas nenusiviltų. Klientas turi likti patenkintas, o prižiūrėtojas turi tai užtikrinti.
Frequently asked questions
Kas yra klientų aptarnavimo prižiūrėtojas?
Klientų aptarnavimo prižiūrėtojas yra asmuo, atsakingas už klientų aptarnavimo komandos ir efektyvaus jos funkcionavimo priežiūrą. Taip pat jis gali būti atsakingas už aptarnavimo atstovų ar visos komandos priežiūrą. Svarbus klientų aptarnavimo prižiūrėtojo vaidmuo taip pat yra klientų aptarnavimo taisyklių ir procedūrų kūrimas.
Kokius įgūdžius turėtų turėti klientų aptarnavimo prižiūrėtojas?
Klientų aptarnavimo prižiūrėtojas turėtų turėti keletą svarbių įgūdžių – tiek minkštųjų, tiek kietųjų. Jis turėtų mokėti naudotis įvairiomis bendravimo priemonėmis, o taip pat turėtų būti kantrus ir empatiškas. Šis darbuotojas taip pat turėtų parodyti diplomatinius įgūdžius, kurie padės spręsti problemas, taip pat techninius įgūdžius. Jam taip pat labai svarbu turėti daug žinių apie tam tikros organizacijos siūlomus produktus ir paslaugas.
Ar galima pridėti klientų aptarnavimo prižiūrėtoją „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ programoje negalite įtraukti klientų aptarnavimo prižiūrėtojo rolės, bet galite suteikti asmeniui svarbesnį vaidmenį sistemoje (pvz., administratoriaus ar savininko). Dėl to jis turės plačią prieigą prie atskirų agentų ir klientų duomenų bei svarbių ataskaitų.
Eksperto pastaba
<p>Klientų aptarnavimo prižiūrėtojas turi būti kantrus, empatiškas ir turėti techninius įgūdžius.</p>

Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Vidinė klientų aptarnavimo komanda turi privalumus, tokius kaip produkto išmanymas ir greitesnis grįžtamasis ryšys. Tačiau išorinės komandos gali būti naudingos atliekant specializuotus darbus ir sutaupant laiką.
20 Svarbiausių Klientų Metrikų, Kurias Reikia Išmatuoti
Klientų požiūris ir įsitraukimas, sutarties nutraukimas, klientų išlaikymo santykis ir nukreipimo santykis yra svarbios veiklos metrikos. Atviri atvejai, kontaktų ir sprendimų santykis, aptarnavimo lygis ir neišspręsti bilietai taip pat yra vertingi metrikos. Vidutinis atsakymo greitis, pirmojo atsakymo laikas, vidutinis sprendimo laikas ir vidutinė pokalbio trukmė yra eksploatavimo metrikos. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir patirkite geriausią klientų aptarnavimą.