Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų aptarnavimo patirtis

Kas yra klientų aptarnavimo patirtis?

Klientų aptarnavimo patirtis yra klientą aptarnaujančios įmonės ir jos klientų sąveikos rezultatas, kai klientų atstovai bando išspręsti jų problemas. Puikus klientų aptarnavimas yra geriausia rinkodara kiekvienai įmonei. Laimingi klientai visada dalijasi savo asmenine aptarnavimo patirtimi su kitais žmonėmis. Patirtimi taip pat galima pasidalyti internete.

Įmonė gali paskatinti puikias klientų aptarnavimo patirtis gerindama klientų aptarnavimą, kurdama tvirtus ryšius ir vertindama savo klientus.

DUK

Kaip apibrėžti klientų aptarnavimo patirtį?

Klientų aptarnavimo patirtis – tai kliento patirtis su prekės ženklu. Patirtis gali apimti tokias sritis kaip svetainės dizainas, pirkimo proceso paprastumas, pristatymo eiga ar tiesiog klientų aptarnavimas. Šia konkrečia prasme pirmiausia kalbama apie klientų nuomonę apie pagalbą, kurią jie gavo iš įmonės.

Kokie yra klientų aptarnavimo patirties principai?

Pagrindinis klientų aptarnavimo principas yra dėmesys klientui. Jų problemos turėtų būti pačios svarbiausios klientų aptarnavimo komandai, kuriai pavesta greitai išspręsti iškilusius sunkumus. Be to, padeda ir kiti principai, tokie kaip kiekvieną klientą traktuoti kaip atskirą vienetą, komunikuoti draugiškai ir aiškiai, siūlyti klientui įvairias galimybes lengvai sysisiekti, taip pat kuo greičiau reaguoti.

Kaip pagerinti klientų aptarnavimo patirtį?

Norėdami plėtoti klientų aptarnavimą, turėtumėte atkreipti dėmesį į keletą taisyklių. Visų pirma, reikia susikurti viziją, kaip norime, kad mūsų klientų aptarnavimas atrodytų. Norėdami tai pasiekti, turėsime suprasti klientą, užmegzti su juo emocinį ryšį ir rinkti atsiliepimus tiek iš klientų, tiek iš darbuotojų. Klientų aptarnavimo srityje taip pat turėtumėte pasirūpinti savo darbuotojų tobulėjimu, taip pat jų užduočių automatizavimu, kurio dėka jie galės sutelkti dėmesį į tikrai svarbias užduotis.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai