Kas yra klientų aptarnavimo patirtis?
Klientų aptarnavimo patirtis yra klientą aptarnaujančios įmonės ir jos klientų sąveikos rezultatas, kai klientų atstovai bando išspręsti jų problemas. Puikus klientų aptarnavimas yra geriausia rinkodara kiekvienai įmonei. Laimingi klientai visada dalijasi savo asmenine aptarnavimo patirtimi su kitais žmonėmis. Patirtimi taip pat galima pasidalyti internete.
Įmonė gali paskatinti puikias klientų aptarnavimo patirtis gerindama klientų aptarnavimą, kurdama tvirtus ryšius ir vertindama savo klientus.
Frequently asked questions
Kaip apibrėžti klientų aptarnavimo patirtį?
Klientų aptarnavimo patirtis – tai kliento patirtis su prekės ženklu. Patirtis gali apimti tokias sritis kaip svetainės dizainas, pirkimo proceso paprastumas, pristatymo eiga ar tiesiog klientų aptarnavimas. Šia konkrečia prasme pirmiausia kalbama apie klientų nuomonę apie pagalbą, kurią jie gavo iš įmonės.
Kokie yra klientų aptarnavimo patirties principai?
Pagrindinis klientų aptarnavimo principas yra dėmesys klientui. Jų problemos turėtų būti pačios svarbiausios klientų aptarnavimo komandai, kuriai pavesta greitai išspręsti iškilusius sunkumus. Be to, padeda ir kiti principai, tokie kaip kiekvieną klientą traktuoti kaip atskirą vienetą, komunikuoti draugiškai ir aiškiai, siūlyti klientui įvairias galimybes lengvai sysisiekti, taip pat kuo greičiau reaguoti.
Kaip pagerinti klientų aptarnavimo patirtį?
Norėdami plėtoti klientų aptarnavimą, turėtumėte atkreipti dėmesį į keletą taisyklių. Visų pirma, reikia susikurti viziją, kaip norime, kad mūsų klientų aptarnavimas atrodytų. Norėdami tai pasiekti, turėsime suprasti klientą, užmegzti su juo emocinį ryšį ir rinkti atsiliepimus tiek iš klientų, tiek iš darbuotojų. Klientų aptarnavimo srityje taip pat turėtumėte pasirūpinti savo darbuotojų tobulėjimu, taip pat jų užduočių automatizavimu, kurio dėka jie galės sutelkti dėmesį į tikrai svarbias užduotis.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Įmonė LiveAgent siūlo klientams atsiliepimų sistema ir grįžtamąjį ryšį elektroniniu paštu, kad pritrauktų naujus klientus. Klientams siūloma galimybė palikti atsiliepimus ir pasiūlymus.
Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Vidinė klientų aptarnavimo komanda turi privalumus, tokius kaip produkto išmanymas ir greitesnis grįžtamasis ryšys. Tačiau išorinės komandos gali būti naudingos atliekant specializuotus darbus ir sutaupant laiką.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
"LiveAgent" yra įrankis, kuris padidino klientų konversijų rodiklį ir pagerino klientų aptarnavimo patirtį įvairiais kanalais. Tai ekonomiškas ir efektyvus sprendimas.