Kas yra klientų aptarnavimo el. paštas?
Klientų aptarnavimo paštas yra vienas iš komunikacijos kanalų tipų. Bendravimas klientų aptarnavimo paštu nevyksta realiuoju laiku. Norint pradėti bendravimą, nebūtina dalyvauti abiem pusėms. Pranešimai beveik akimirksniu pasiekia gavėją.
Klientų aptarnavimo paštu klientų atstovai bando pašalinti bet kokias klientų problemas, iškilusias dėl produktų ar paslaugų. Tai taip pat yra svarbus verslo įrankis. Kiekvienas el. laiškas turi būti parašytas asmeniškai.
Frequently asked questions
Kas yra klientų aptarnavimo el. paštas?
Klientų aptarnavimo el. laiškai yra rašytinės komunikacijos su klientais būdas. Jų tikslas – išspręsti konkrečią kliento problemą. Svarbu, kad klientų aptarnavimo el. pašto adresas būtų lengvai pasiekiamas kiekvienam klientui, o atsakymas būtų gautas ne vėliau kaip per 24 valandas.
Ar galima siųsti klientų aptarnavimo el. laišką per „LiveAgent“?
Žinoma, „LiveAgent“ siūlo galimybę siųsti el. laiškus. Tai viena iš pagrindinių bendravimo tarp kliento ir klientų aptarnavimo komandos formų. Įsitikinkite, kad jūsų paslauga šiuo kanalu yra kuo veiksmingesnė, ir siųskite reikalingus pranešimus, kurie padės išspręsti problemą.
Kur „LiveAgent“ rasti klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų?
„LiveAgent“ programoje el. laiškų šablonų rasite apsilankę skiltyje „Konfigūracija“. Tada turite pasirinkti skirtuką „El. paštas“. Pasirinkę „Agento šablonai“, rasite galimus šablonus.
Expert note
Klientų aptarnavimo el. paštas yra vienas iš rašytinės komunikacijos būdų su klientais. Svarbu, kad adresas būtų lengvai pasiekiamas ir atsakymas būtų gautas per 24 valandas.

Bendravimas su klientais yra būdas keistis informacija tarp prekės ženklo/verslo ir kliento. Norint užtikrinti efektyvų ir aukštos kokybės klientų aptarnavimą, reikia turėti tinkamus bendravimo su klientais įgūdžius. Komunikacija su klientais turi būti veiksminga ir asmeniška, siekiant patikrinti teikiamo produkto kokybę ir išlaikyti klientų pasitenkinimą. Tiesioginis pokalbis su klientais gali būti sudėtingas, todėl pateikiami patarimai, kaip profesionaliai bendrauti su klientais internete. Tai padeda išlaikyti lojalius klientus ir padidinti prekės ženklo žinomumą.
Klientų aptarnavimo atstovų vaidmenys
Šiame tekste aptariamas klientų aptarnavimas ir jo svarba verslui. Pateikiamos paslaugų ir programos, skirtos geram aptarnavimui užtikrinti. Svarbu siekti gerų santykių su klientais ir gauti gerus rezultatus. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. Taip pat pateikti pasiūlymai bendradarbiauti su įmonės darbuotojais ir informacija apie mokymosi ir tinklaraščių galimybes. Verta pasinaudoti klientų aptarnavimo sistema, kuri palengvins agentų darbą ir automatizuos daugelį veiklų.
'LiveAgent' siūlo klientams arba įmonėms klientų aptarnavimo programinę įrangą. Taip pat teikia el. pašto ir skundų valdymo sistemos bei VoIP telefono sistemos. Galima gauti informaciją apie produktus, pasirinkti demo demonstraciją ir užsisakyti naujienlaiškį. Sales kontaktais galima susisiekti su komanda.
Norint užtikrinti gerą klientų aptarnavimą, agentams reikia turėti išsamių žinių apie produktus, gebėti kalbėti paprastai ir naudoti daugiakanalę paslaugą. Įgūdžiai apima gerą bendravimą, empatiją ir technines žinias. Klientų aptarnavimo apžvalgos padeda tobulinti paslaugą, o puikus klientų aptarnavimas reikalauja tinkamo personalo, programinės įrangos ir įsiklausymo į klientus.