Kas yra klientų aptarnavimo el. paštas?
Klientų aptarnavimo paštas yra vienas iš komunikacijos kanalų tipų. Bendravimas klientų aptarnavimo paštu nevyksta realiuoju laiku. Norint pradėti bendravimą, nebūtina dalyvauti abiem pusėms. Pranešimai beveik akimirksniu pasiekia gavėją.
Klientų aptarnavimo paštu klientų atstovai bando pašalinti bet kokias klientų problemas, iškilusias dėl produktų ar paslaugų. Tai taip pat yra svarbus verslo įrankis. Kiekvienas el. laiškas turi būti parašytas asmeniškai.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų aptarnavimo el. paštas?
Klientų aptarnavimo el. laiškai yra rašytinės komunikacijos su klientais būdas. Jų tikslas – išspręsti konkrečią kliento problemą. Svarbu, kad klientų aptarnavimo el. pašto adresas būtų lengvai pasiekiamas kiekvienam klientui, o atsakymas būtų gautas ne vėliau kaip per 24 valandas.
Ar galima siųsti klientų aptarnavimo el. laišką per „LiveAgent“?
Žinoma, „LiveAgent“ siūlo galimybę siųsti el. laiškus. Tai viena iš pagrindinių bendravimo tarp kliento ir klientų aptarnavimo komandos formų. Įsitikinkite, kad jūsų paslauga šiuo kanalu yra kuo veiksmingesnė, ir siųskite reikalingus pranešimus, kurie padės išspręsti problemą.
Kur „LiveAgent“ rasti klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų?
„LiveAgent“ programoje el. laiškų šablonų rasite apsilankę skiltyje „Konfigūracija“. Tada turite pasirinkti skirtuką „El. paštas“. Pasirinkę „Agento šablonai“, rasite galimus šablonus.
Expert’s note
Klientų aptarnavimo el. paštas yra vienas iš rašytinės komunikacijos būdų su klientais. Svarbu, kad adresas būtų lengvai pasiekiamas ir atsakymas būtų gautas per 24 valandas.
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
El. laiško šablonai padeda geriau pažinti klientus ir gauti jų nuomonę, o LiveAgent siūlo tikslingus sprendimus. Tai padeda pagerinti pardavimus, aptarnavimą ir klientų lojalumą.