Kas yra klientų aptarnavimo apžvalgos?
Jei klientas kažką perka arba jam reikia pagalbos dėl jau nusipirkto produkto, jis gali susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. Klientų aptarnavimo komanda yra tam, kad padėtų klientams. Nuo kliento priklauso ar apžvalga bus gera ar bloga. Jei jis nuspręs palikti atsiliepimą apie klientų aptarnavimo tarnybą, tai gali padėti kitiems potencialiems pirkėjams nusipirkti produktą iš tos konkrečios įmonės.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų aptarnavimo apžvalgos?
Klientų aptarnavimo apžvalga yra kliento nuomonė apie klientų aptarnavimą. Joje atsispindi teigiama ir neigiama patirtis, susijusi su visu klientų aptarnavimu (kontaktas su agentu, pirkimo procesas, produktų siuntimas). Atsiliepimai labai praverčia tobulinant klientų aptarnavimą, o taip pat plėtojant kitą veiklą, susijusią su prekės ženklu.
Ar klientų aptarnavimo atsiliepimai svarbūs įmonei?
Klientų aptarnavimo atsiliepimai yra labai svarbūs įmonei. Jie turi įtakos esamų ir potencialių klientų tolesniems pirkimo sprendimams. Be to, jūs gaunate informaciją apie tai, koks yra klientų aptarnavimas jūsų įmonėje – ar jis tinka jūsų klientams, ar ne, kokie jo trūkumai ir kokie privalumai. Internetinės apžvalgos suteikia įmonei patikimumo ir yra matomos paieškos sistemose.
Kaip paprašyti klientų atsiliepimų apie klientų aptarnavimą?
Yra daug būdų paprašyti klientų atsiliepimų apie klientų aptarnavimą. To galime paprašyti, kai baigsime spręsti jų problemas (bet kuriame komunikacijos kanale – el. paštu, socialiniuose tinkluose ar telefonu). Kitas variantas – atsiųsti atsiliepimo prašymą SMS žinute, el. paštu, gerbėjų puslapio žinute arba privačia žinute. Prašymą galima pateikti ir telefonu. Nepamirškite nurodyti, kodėl tai svarbu jūsų įmonei ir kad klientų balsas jums yra svarbiausias.
Expert’s note
Klientų aptarnavimo apžvalgos gali lemti sėkmę ar pralaimėjimą. Būkite aktyvūs ir stebėkite savo klientų atsiliepimus.