Kas yra klientų aptarnavimo apžvalgos?
Jei klientas kažką perka arba jam reikia pagalbos dėl jau nusipirkto produkto, jis gali susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. Klientų aptarnavimo komanda yra tam, kad padėtų klientams. Nuo kliento priklauso ar apžvalga bus gera ar bloga. Jei jis nuspręs palikti atsiliepimą apie klientų aptarnavimo tarnybą, tai gali padėti kitiems potencialiems pirkėjams nusipirkti produktą iš tos konkrečios įmonės.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų aptarnavimo apžvalgos?
Klientų aptarnavimo apžvalga yra kliento nuomonė apie klientų aptarnavimą. Joje atsispindi teigiama ir neigiama patirtis, susijusi su visu klientų aptarnavimu (kontaktas su agentu, pirkimo procesas, produktų siuntimas). Atsiliepimai labai praverčia tobulinant klientų aptarnavimą, o taip pat plėtojant kitą veiklą, susijusią su prekės ženklu.
Ar klientų aptarnavimo atsiliepimai svarbūs įmonei?
Klientų aptarnavimo atsiliepimai yra labai svarbūs įmonei. Jie turi įtakos esamų ir potencialių klientų tolesniems pirkimo sprendimams. Be to, jūs gaunate informaciją apie tai, koks yra klientų aptarnavimas jūsų įmonėje – ar jis tinka jūsų klientams, ar ne, kokie jo trūkumai ir kokie privalumai. Internetinės apžvalgos suteikia įmonei patikimumo ir yra matomos paieškos sistemose.
Kaip paprašyti klientų atsiliepimų apie klientų aptarnavimą?
Yra daug būdų paprašyti klientų atsiliepimų apie klientų aptarnavimą. To galime paprašyti, kai baigsime spręsti jų problemas (bet kuriame komunikacijos kanale – el. paštu, socialiniuose tinkluose ar telefonu). Kitas variantas – atsiųsti atsiliepimo prašymą SMS žinute, el. paštu, gerbėjų puslapio žinute arba privačia žinute. Prašymą galima pateikti ir telefonu. Nepamirškite nurodyti, kodėl tai svarbu jūsų įmonei ir kad klientų balsas jums yra svarbiausias.
Eksperto pastaba
Klientų aptarnavimo apžvalgos gali lemti sėkmę ar pralaimėjimą. Būkite aktyvūs ir stebėkite savo klientų atsiliepimus.

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Separate special customers from standard customers by Customer groups feature. Create a VIP group and answer these users with a highest priority. Try it now.
Custom roles available permissions
Additionally to the 3 default roles, there is an option to create 3 new custom roles for your agents. In this article you can find a list and a description of all available permissions that can be attributed to custom roles.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.