Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kliento balsas

Kas yra kliento balsas?

Kliento balsas yra procesas, kurio metu užfiksuojami kliento lūkesčiai ir pageidavimai. Tai yra kliento atsiliepimų apie patirtį, kurią jie turėjo dirbdami su įmonės produktu, forma.

Atsiliepimai yra gaunami skambučiais arba elektroniniais laiškais, kuriuos iš esmės surenka įmonės rinkodaros komanda . Šis procesas padeda įmonei pagerinti savo reputaciją ir produktus, bei išpildyti savo klientų lūkesčius. Klientams tai suteikia pasitenkinimo jausmą apie jų perkamą produktą, o įmonei padeda imtis iniciatyvų, dėl kurių ji gali geriau aptarnauti savo klientus.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “DUKPuslapis”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Klausimas”, “name”: “Kas yra kliento balsas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atsakymas”, “text”: “Kliento balsas reiškia kliento lūkesčių, nusistatymo ir patirties surinkimą – tiek neigiamą, tiek teigiamą – apie jūsų paslaugas. Jo dėka galime rinkti tiek skaitinius, tiek kokybinius duomenis.” } }, { “@type”: “Klausimas”, “name”: “Kodėl kliento balsas yra svarbus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atsakymas”, “text”: “Kliento balsas yra ypatingai svarbus, jei ne pats svarbiausias. Įsiklausydami į kliento balsą, jūs galite būti tikri, kad: klientas, kaip galima ilgiausiai, pasiliks prie jūsų prekės ženklo, jis matys, kad jūs vertinate jo nuomonę, Jūs gausite didesnį pelną, išsiskirsite iš konkurentų, o patenkintas klientas reklamuos jūsų prekės ženklą” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip galite pagerinti savo kliento balso rezultatą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atsakymas”, “text”: “Norėdami pagerinti savo kliento balsą, galite įdiegti kai kuriuos procesus arba pradėti naudotis įrankiais, kurie palengvins jūsų darbą. Pirmiausia, jūs galite automatizuoti savo klientų aptarnavimą. Dėka to, pagerinsite efektyvumą, nes pasikartojanti veikla nebeužims jūsų darbo laiko. Jei didelis procentas klientų kreipiasi su ta pačia užklausa, jie gali gauti automatinį atsakymą arba būti nukreipti į DUK skiltį. Antra – klientas gali rinktis iš daugybės kontaktavimo kanalų. Dėl to yra patogu naudoti daugiakanalį įrankį, kuris vienoje vietoje leis stebėti visą bendravimo istoriją. Trečias ir labai svarbus punktas yra labai geras klientų aptarnavimo valdymas. Turėtumėte ieškoti sprendimo, kuris suteikia galimybę valdyti žmogiškuosius išteklius kartu su KPI apibrėžimu ir rezultatų pateikimu. Paskutinis punktas yra nepriklausomybė nuo IT skyrių. Idėja yra tokia, kad visas nesudėtingas veiklas, kurios nereikalauja specialistų žinių, galėtų atlikti klientų aptarnavimo skyrius.” } }, { “@type”: “Klausimas”, “name”: “Kaip gauti kliento balsą? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atsakymas”, “text”: “Norėdami gauti klientų balsą, galite naudoti įvairius įrankius. Įrankių pavyzdžiai yra: 1. klientų apklausa, kurioje užduodate svarbius, su jūsų prekės ženklu susijusius, klausimus. Apklausos gali būti išsamios ir susidėti iš kelių dalių. Viskas priklauso nuo to, kokia informacija jums yra reikalinga. 2. informacijos rūšiavimo filtrai. Jie gali būti tokie: nepatenkintas klientas, pokalbio su klientu rezultatai, atidaryti ir vykdomi atvejai. 3. Kliento Balso įspėjimas. Dėka to, jūs gausite įspėjimą apie Kliento Balsą. 4. ataskaitų kūrimas. Ataskaitos suteiks jums galimybę stebėti ir analizuoti tai, kas vyksta. ” } }] }

FAQ

Kas yra kliento balsas?

Kliento balsas reiškia kliento lūkesčių, nusistatymo ir patirties surinkimą – tiek neigiamą, tiek teigiamą – apie jūsų paslaugas. Jo dėka galime rinkti tiek skaitinius, tiek kokybinius duomenis.

Kodėl kliento balsas yra svarbus?

Kliento balsas yra ypatingai svarbus, jei ne pats svarbiausias. Įsiklausydami į kliento balsą, jūs galite būti tikri, kad: klientas, kaip galima ilgiausiai, pasiliks prie jūsų prekės ženklo, jis matys, kad jūs vertinate jo nuomonę, Jūs gausite didesnį pelną, išsiskirsite iš konkurentų, o patenkintas klientas reklamuos jūsų prekės ženklą

Kaip galite pagerinti savo kliento balso rezultatą?

Norėdami pagerinti savo kliento balsą, galite įdiegti kai kuriuos procesus arba pradėti naudotis įrankiais, kurie palengvins jūsų darbą. Pirmiausia, jūs galite automatizuoti savo klientų aptarnavimą. Dėka to, pagerinsite efektyvumą, nes pasikartojanti veikla nebeužims jūsų darbo laiko. Jei didelis procentas klientų kreipiasi su ta pačia užklausa, jie gali gauti automatinį atsakymą arba būti nukreipti į DUK skiltį. Antra – klientas gali rinktis iš daugybės kontaktavimo kanalų. Dėl to yra patogu naudoti daugiakanalį įrankį, kuris vienoje vietoje leis stebėti visą bendravimo istoriją. Trečias ir labai svarbus punktas yra labai geras klientų aptarnavimo valdymas. Turėtumėte ieškoti sprendimo, kuris suteikia galimybę valdyti žmogiškuosius išteklius kartu su KPI apibrėžimu ir rezultatų pateikimu. Paskutinis punktas yra nepriklausomybė nuo IT skyrių. Idėja yra tokia, kad visas nesudėtingas veiklas, kurios nereikalauja specialistų žinių, galėtų atlikti klientų aptarnavimo skyrius.

Kaip gauti kliento balsą?

Norėdami gauti klientų balsą, galite naudoti įvairius įrankius. Įrankių pavyzdžiai yra: 1. klientų apklausa, kurioje užduodate svarbius, su jūsų prekės ženklu susijusius, klausimus. Apklausos gali būti išsamios ir susidėti iš kelių dalių. Viskas priklauso nuo to, kokia informacija jums yra reikalinga. 2. informacijos rūšiavimo filtrai. Jie gali būti tokie: nepatenkintas klientas, pokalbio su klientu rezultatai, atidaryti ir vykdomi atvejai. 3. Kliento Balso įspėjimas. Dėka to, jūs gausite įspėjimą apie Kliento Balsą. 4. ataskaitų kūrimas. Ataskaitos suteiks jums galimybę stebėti ir analizuoti tai, kas vyksta.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai