Kas yra keli prekės ženklai?
Kelių prekės ženklų papildymas leidžia jums vienu metu valdyti daugiau nei vieną prekės ženklą. Kiekvieną prekės ženklą apibūdina keletas veiksnių, kurie nusako jų tapatybę. Šie veiksniai yra aptarnavimo el. pašto adresai, Pagalbos Centras, įvairūs valdikliai ir papildiniai. Tokios socialinės žiniasklaidos platformos, kaip “Facebook” ar “Twitter” taip pat padeda formuoti jūsų prekės ženklą.
Frequently asked questions
Ką reiškia kelių prekės ženklų?
Keli prekės ženklai yra klientų aptarnavimo programinės įrangos papildymas, kuris suteikia galimybę vienoje sistemoje valdyti ir taikyti įvairių bendrovės prekių ženklų klientų aptarnavimą. Kiekvienas prekės ženklas yra skirtingas ir turi skirtingas funkcijas, tokias kaip pagalbos tarnyba, aptarnavimo el. paštas, įskiepiai ir socialinės žiniasklaidos platformos.
Kokia yra kelių prekės ženklų naudojimo teikiama nauda?
Kelių prekės ženklų privalumai apima galimybę pridėti kelių prekės ženklų aptarnavimo el. pašto adresus, sukurti pagalbos centrus, pridėti svetainės valdiklius, konfigūruoti telefono numerius ir svarbiausia - vienoje vietoje aptarnauti kelis prekės ženklus.
Ar LiveAgent galima naudotis kelių prekės ženklų funkcija?
LiveAgent jūs turite galimybę naudotis kelių prekės ženklų funkcija. Jis suteikia įvairių prekės ženklų daugiakanalio aptarnavimo ir valdymo galimybę vienoje vietoje. Jūs galite nesudėtingai viską konfigūruoti.
- Prekės Ženklas (Paaiškinimas)
- Kas yra žymų ataskaitos? (+nemokama bandomoji versija) | „LiveAgent“
- Tinkinimo reikšmė | „LiveAgent“.
- Prekės Ženklo Propaguotojas (Paaiškinimas)
- Rodikliai (Paaiškinimas)
- Paruošti pranešimai [paaiškinimas]
- Nauji prekės ženklo paminėjimo el. laiškų šablonai (kopijuoti ir įklijuoti) - LiveAgent
- Pasirinktinė būsena [paaiškinimas]