Kas yra keli prekės ženklai?
Kelių prekės ženklų papildymas leidžia jums vienu metu valdyti daugiau nei vieną prekės ženklą. Kiekvieną prekės ženklą apibūdina keletas veiksnių, kurie nusako jų tapatybę. Šie veiksniai yra aptarnavimo el. pašto adresai, Pagalbos Centras, įvairūs valdikliai ir papildiniai. Tokios socialinės žiniasklaidos platformos, kaip “Facebook” ar “Twitter” taip pat padeda formuoti jūsų prekės ženklą.
Frequently asked questions
Ką reiškia kelių prekės ženklų?
Keli prekės ženklai yra klientų aptarnavimo programinės įrangos papildymas, kuris suteikia galimybę vienoje sistemoje valdyti ir taikyti įvairių bendrovės prekių ženklų klientų aptarnavimą. Kiekvienas prekės ženklas yra skirtingas ir turi skirtingas funkcijas, tokias kaip pagalbos tarnyba, aptarnavimo el. paštas, įskiepiai ir socialinės žiniasklaidos platformos.
Kokia yra kelių prekės ženklų naudojimo teikiama nauda?
Kelių prekės ženklų privalumai apima galimybę pridėti kelių prekės ženklų aptarnavimo el. pašto adresus, sukurti pagalbos centrus, pridėti svetainės valdiklius, konfigūruoti telefono numerius ir svarbiausia - vienoje vietoje aptarnauti kelis prekės ženklus.
Ar LiveAgent galima naudotis kelių prekės ženklų funkcija?
LiveAgent jūs turite galimybę naudotis kelių prekės ženklų funkcija. Jis suteikia įvairių prekės ženklų daugiakanalio aptarnavimo ir valdymo galimybę vienoje vietoje. Jūs galite nesudėtingai viską konfigūruoti.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia paslaugas, tokias kaip VoIP telefono sistemos, savitarnos programinė įranga, skundų valdymo sistema ir el. pašto valdymo programinė įranga. Tekste pateikiami „LiveAgent“ kontaktai ir socialiniai kanalai, taip pat kvietimas prisijungti prie platformos. Bilietų gija ir bilietų laukeliai yra svarbūs LiveAgent funkcijų komponentai.
Klientai dažniausiai renkasi el. paštą kaip pagalbos kanalą, o aktyvus klientų aptarnavimas daro teigiamą įtaką prekės ženklo suvokimui. Klientams svarbu greiti atsakymai, jie tikisi sulaukti įmonių atsakymų greičiau nei per valandą, o daugiau nei pusė tikisi atsakymo per mažiau nei 4 valandas. Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai yra el. paštas, telefonas, svetainė, tekstas ir asmeninis bendravimas.
ManyChat yra paslauga, kuri suteikia įmonėms galimybę sukurti pokalbių robotus tekstiniams pranešimams ir Facebook Messenger. Tai padeda automatizuoti pardavimus, rinkodarą ir klientų aptarnavimą. ManyChat gali būti integruotas su LiveAgent naudojant Zapier. Tai leidžia klientams lengviau bendrauti ir stebėti naujus klientus, įsigijimus, prenumeratas ir žymas. Integracijos procesas gali būti atliktas per kelias sekundes. ManyChat yra naudinga įrankis, skirtas pagerinti jūsų įmonės klientų aptarnavimą ir padidinti savo pelną.