Kas yra keli prekės ženklai?
Kelių prekės ženklų papildymas leidžia jums vienu metu valdyti daugiau nei vieną prekės ženklą. Kiekvieną prekės ženklą apibūdina keletas veiksnių, kurie nusako jų tapatybę. Šie veiksniai yra aptarnavimo el. pašto adresai, Pagalbos Centras, įvairūs valdikliai ir papildiniai. Tokios socialinės žiniasklaidos platformos, kaip “Facebook” ar “Twitter” taip pat padeda formuoti jūsų prekės ženklą.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia kelių prekės ženklų?
Keli prekės ženklai yra klientų aptarnavimo programinės įrangos papildymas, kuris suteikia galimybę vienoje sistemoje valdyti ir taikyti įvairių bendrovės prekių ženklų klientų aptarnavimą. Kiekvienas prekės ženklas yra skirtingas ir turi skirtingas funkcijas, tokias kaip pagalbos tarnyba, aptarnavimo el. paštas, įskiepiai ir socialinės žiniasklaidos platformos.
Kokia yra kelių prekės ženklų naudojimo teikiama nauda?
Kelių prekės ženklų privalumai apima galimybę pridėti kelių prekės ženklų aptarnavimo el. pašto adresus, sukurti pagalbos centrus, pridėti svetainės valdiklius, konfigūruoti telefono numerius ir svarbiausia - vienoje vietoje aptarnauti kelis prekės ženklus.
Ar LiveAgent galima naudotis kelių prekės ženklų funkcija?
LiveAgent jūs turite galimybę naudotis kelių prekės ženklų funkcija. Jis suteikia įvairių prekės ženklų daugiakanalio aptarnavimo ir valdymo galimybę vienoje vietoje. Jūs galite nesudėtingai viską konfigūruoti.
„Elegant Themes“ pagalbos centro kontaktai
Susisiekite su „Elegant Themes“ klientų aptarnavimo komanda tiesiogiai naudodami pateiktus kontaktus el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniais tinklais, forume ir savitarnoje.
LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda pagerinti prekės ženklo žinomumą, lojalumą ir sumažina sutarčių nutraukimo kiekį. Šiame tekste pateikiami 5 produktų pristatymo šablonai, skirti reklamos kampanijoms. Puikus klientų aptarnavimas yra pagrindinis ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, kad būtų galima patikrinti jos efektyvumą.
Naujienlaiškio, siunčiamo el. paštu, šablonai
Naujienlaiškiai išlieka svarbi rinkodaros priemonė, nors daugelis ekspertų skelbia jų žlugimą. Tai veiksmingas būdas pasiekti vartotojus ir didinti pardavimus.