Kas yra keli prekės ženklai?
Kelių prekės ženklų papildymas leidžia jums vienu metu valdyti daugiau nei vieną prekės ženklą. Kiekvieną prekės ženklą apibūdina keletas veiksnių, kurie nusako jų tapatybę. Šie veiksniai yra aptarnavimo el. pašto adresai, Pagalbos Centras, įvairūs valdikliai ir papildiniai. Tokios socialinės žiniasklaidos platformos, kaip “Facebook” ar “Twitter” taip pat padeda formuoti jūsų prekės ženklą.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia kelių prekės ženklų?
Keli prekės ženklai yra klientų aptarnavimo programinės įrangos papildymas, kuris suteikia galimybę vienoje sistemoje valdyti ir taikyti įvairių bendrovės prekių ženklų klientų aptarnavimą. Kiekvienas prekės ženklas yra skirtingas ir turi skirtingas funkcijas, tokias kaip pagalbos tarnyba, aptarnavimo el. paštas, įskiepiai ir socialinės žiniasklaidos platformos.
Kokia yra kelių prekės ženklų naudojimo teikiama nauda?
Kelių prekės ženklų privalumai apima galimybę pridėti kelių prekės ženklų aptarnavimo el. pašto adresus, sukurti pagalbos centrus, pridėti svetainės valdiklius, konfigūruoti telefono numerius ir svarbiausia - vienoje vietoje aptarnauti kelis prekės ženklus.
Ar LiveAgent galima naudotis kelių prekės ženklų funkcija?
LiveAgent jūs turite galimybę naudotis kelių prekės ženklų funkcija. Jis suteikia įvairių prekės ženklų daugiakanalio aptarnavimo ir valdymo galimybę vienoje vietoje. Jūs galite nesudėtingai viską konfigūruoti.
Tekste pateikiamas "LiveAgent" programinės įrangos aprašymas, kuri yra populiarus klientų aptarnavimo ir komunikacijos įrankis, tarp partnerių yra VoIP sistemų teikėjai, o programinės įrangos kainos prieinamos per kainų skaičiuoklę. Taip pat pateikiami nuorodos ir socialiniai kontaktai, kad susisiektų su pardavimų atstovais ir prenumeruoti el. pašto naujienlaiškius. Tekste taip pat minimi mokymosi, akademijos ir kito tipo resursai. Finally, teksto gale pateikiamas pranešimas apie "LiveAgent" diegimo proceso būklę ir neretai besikartojantis pranešimas apie tai, kad visos teisės yra saugomos.