Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kanalai

Kas yra kanalai?

El. laiškai, „Facebook“ žinutės, „Twitter“, pokalbiai internetu per „LiveAgent“, skambučiai per „LiveAgent“ ir daug daugiau. Tai yra paprasti būdai susisiekti su klientais ir jie taip pat vadinami kanalais. Klientų problemas greitai ir paprastai gali išspręsti klientų atstovų darbuotojai. Stebėkite kanalų naudojimą ir raskite, kuris yra populiariausias tarp jūsų klientų. Sąveika tarp klientų ir įmonės tampa įdomesnė.

Bilietuose įrašyta ir saugoma visa komunikacija tarp įmonės ir klientų. Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ bilietus.

Kanalai

DUK

Kas yra kanalai? (Turime omenyje komunikacijos kanalus: el. paštą, tiesioginį pokalbį internetu, skambučius ir pan.)

Kanalai – tai būdas susisiekti su klientu. Tai yra el. laiškai, socialinių tinklų žinutės („Facebook“, „Twitter“), pokalbiai internetu ir telefono skambučiai. Stebėkite, kurie kanalai yra populiariausi tarp jūsų klientų ir bendraukite su jais.

Kokius kanalus apima „LiveAgent“?

„LiveAgent“ palaiko šiuos kanalus: el. paštą, kontaktų formą, pokalbius internetu, vaizdo pokalbius, balso skambučius, „Facebook“ ir „Twitter“.

Kuris kanalas labiausiai patinka vartotojams?

Tai priklauso nuo daugelio veiksnių. Vieni populiariausių kanalų tarp klientų yra „Facebook“ ir „Messenger“. Daugelis klientų savo problemas sprendžia socialiniuose tinkluose. „WhatsApp“ vis labiau populiarėja tarp klientų, o prekės ženklai, siūlantys tokio tipo bendravimą, gali susikurti konkurencinį pranašumą. Taip pat vis dar populiaru rašyti žinutes. Nepamirškite elektroninio pašto svarbos, kuris ypač mėgstamas sudėtingesniais atvejais. Bendravimas el. paštu leidžia išsamiai atsakyti prisegant priedus, jei to reikia.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai