Kas yra juodasis sąrašas?
Juodajame sąraše yra įtraukti iš konkrečių el. pašto adresų ir domenų siunčiami laiškai. Jis teikiamas kartu su baltuoju sąrašu, kuriame blokuojamas visas el. pašto domenas, išskyrus kelis to paties domeno el. pašto adresus.
If an email address or domain is considered harmful or dishonest, it can be blocked by an employee who adds the email address or domain to the blacklist. Email addresses can be unblocked to allow them back into the whitelist or removed from the blacklist. Usually, email addresses that try to phish, harm, or spam are added to the blacklist.
Frequently asked questions
What is a blacklist?
A blacklist is a list of people who are unacceptable to the person or organization that creates the blacklist. A person (or organization) who is on a blacklist is seen as an individual who has done something that is not acceptable, hence the customer support may be rejected.
How to access blacklist in LiveAgent?
Any agent working in the panel has access to the LiveAgent blacklist. Thanks to this, they have access to the email and domains list.
Expert note
Juodasis sąrašas yra el. pašto adresų ir domenų blokavimo būdas, kuris naudojamas, jei jie yra žalingi ar netiesiogiai kenkia. LiveAgent siūlo blokavimo galimybę su laisva bandymo versija.

LiveAgent programa siūlo daug funkcijų, tokių kaip žymos ir IP adresų blokavimas, kad pagerintų klientų aptarnavimo kokybę. Juodasis sąrašas leidžia vartotojams blokuoti atitinkamus el. paštus, o klientų aptarnavimo zodynas leidžia bendrauti per el. paštą ir kitus kanalus. LiveAgent taip pat siūlo 14 dienų nemokamą demonstracinę versiją ir suteikia galimybę pasinaudoti automatinėmis taisyklėmis, kad būtų lengviau kurti ir priskirti žymas.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su VoIP telefono sistema, klientų portalo ir įeinančių skambučių centro programinė įranga. Įmonė siūlo duomenų migraciją ir partnerių programą bei demonstraciją. Sales kontaktai yra pateikti. Prenumeruokite naujienlaiškį, kad gautumėte naujausius atnaujinimus ir nuolaidas.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi kelių rūšių funkcijų, tokias kaip VoIP telefono sistemos, skundų valdymo sistema ir klientų portalo programinė įranga. Bendradarbiaukite su LiveAgent, kad gautumėte šviežiausias naujienas apie jų atnaujinimus ir nuolaidas. Įgyvendink savo LiveAgent skydelį, kad sukurtum klientų aptarnavimo kanalą, kuris padėtų tavo verslui.
LiveAgent siūlo el. pašto persiuntimą, kuris yra svarbus kiekvieno agento darbo palengvinimas, nes tai leidžia sukuria bilietus kiekvienam klientui, kurie gali būti lengvai peradresuoti atskiriems agentams ir tai užtikrina komunikacijos tęstinumą. Be to, „LiveAgent“ taip pat yra klientų aptarnavimo programinė įranga, padedanti klientams užbaigti pirkimų kelionę, padidinti klientų išlaikymą, lengvai bendrauti tiesiogine pokalbių, telefonu, el. paštu, socialiniuose tinkluose ir kitais būdais, ir užtikrinti klientų ir agentų pasitenkinimą.