Kas yra Javascript?
Padarykite savo tinklalapį interaktyvesnį ir patrauklesnį klientams. JavaScript yra objektinė programavimo kalba, naudojama interaktyvioms interneto svetainėms, internetinėms programoms ar vaizdo žaidimams kurti. Be to, dėl integruoto JavaScript variklio į savo svetainę galite integruoti įskiepius.
JavaScript paprastai diegiama kartu su HTML ir CSS, kad būtų galima atlikti pagrindines pasaulinio saityno funkcijas.
Frequently asked questions
Kas yra Javascript?
JavaScript yra programavimo kalba, naudojama dinamiškam svetainės turiniui kurti ir valdyti. Ji apima viską, kas juda, atsinaujina ar kitaip keičiasi ekrane, pvz., animuotą grafiką, nuotraukų skaidrių pristatymą, automatinį teksto pasiūlymų pildymą, sąveiką be pakartotinio svetainės įkėlimo.
Kam naudojama Javascript?
JavaScript pirmiausia naudojamas saityno naršyklėse ir saityno programose. Ne tinkle ji gali būti naudojama programinėje įrangoje, serveriuose ir įterptosios aparatinės įrangos valdikliuose. Pagrindinės funkcijos yra interaktyvaus elgesio pridėjimas prie svetainių, saityno ir mobiliųjų įrenginių programų kūrimas, saityno serverių kūrimas ir serverių programų kūrimas, žaidimų kūrimas.
Ar JavaScript yra saugi?
Šiandien JavaScript yra saugi programavimo kalba. Ji nesuteikia žemo lygio prieigos prie procesoriaus ar atminties. Taip yra todėl, kad iš pradžių ji buvo sukurta naršyklėms, o joms to nereikia.
"Haraka" yra efektyvus el. pašto susirašinėjimo sprendimas su dideliu našumu. Šis sprendimas gali būti susietas su LiveAgent, kad būtų užtikrintas organizuotas ir geresnis klientų aptarnavimas. Integracija yra įmanoma, atlikus konfigūraciją naudojantis IMAP/POP3. Tai įgalina vartotojus naudoti "Haraka" kartu su LiveAgent programa. Pasirinkus integruoti šiuos sprendimus, galima gauti didelį našumą, lankstumą, virusų filtravimą ir sukčiavimo aptikimą. Įdiegtas paslaugų paketas užtikrina papildomas galimybes verslui.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padės pagerinti klientų aptarnavimą ir padidins pardavimus. Be to, siūloma „Toky“ integracija, leidžianti efektyviai spręsti klientų užklausas. Skambinimo mygtukai yra svarbūs užtikrinant teigiama klientų patirtį ir padidinant pardavimus. „LiveAgent“ siūlo daug skambinimo mygtukų variantų ir leidžia juos redaguoti pagal klientų poreikius.
Kontekstinė pagalba yra informacijos teikimas klientams konkretaus būsenos taško metu, kad jie galėtų išspręsti savo problemas. Toks pasiūlymas gali apimti straipsnius ar kitą turinį, kurie susiję su kliento puslapio URL. Sistemos, pvz., „LiveAgent“, teikia paieškos valdiklius, kuriuos klientas gali įterpti ir gauti kontekstinę pagalbą. Tai yra efektyvus būdas išsiaiškinti problemą ir gauti reikiamą informaciją.
Internetinių pokalbių kambarys
Šiame straipsnyje aptariama, kad tiesioginiai internetiniai pokalbiai gali padėti įmonėms pasiūlyti greitą ir efektyvų klientų aptarnavimą, padidinti pardavimus ir sumažinti išlaidas. Be to, daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu ir agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos. LiveAgent yra nemokama internetinių pokalbių programinė įranga, kuri padeda surinkti potencialius klientus ir padidinti savo konkurencinį pranašumą. Programa teikia funkcijas, pvz., agento kvietimas pokalbiui, galimybė kalbėtis su keliais klientais, pastabos pokalbio metu, mobilieji internetiniai pokalbiai ir internetinių pokalbių mygtukų galerija.