Kas yra ITIL
ITIL, dar žinoma kaip informacinių technologijų infrastruktūros biblioteka, yra IT paslaugų valdymo (ITSM) planavimo ir teikimo gairių ir geriausios praktikos rinkinys. Jame pateikiami procesai, užduotys, informacija, kurią galima naudoti siekiant sukurti integraciją su įmonės strategija ir sukurti didelę vertę. Ji padeda įmonėms ir verslui valdyti riziką, kurti tvirtus santykius su klientais, didinti efektyvumą, didinti konkurencinį pranašumą, mažinti sąnaudas ir daug daugiau. Ji taip pat naudojama tobulėjimui matuoti.
Frequently asked questions
Ką reiškia ITIL?
ITIL, arba Informacinių technologijų infrastruktūros biblioteka, – tai išsamių IT paslaugų valdymo praktikų rinkinys, kuriame daugiausia dėmesio skiriama IT paslaugų suderinimui su verslo poreikiais. ITIL aprašomi procesai ir procedūros, kurie nėra būdingi konkrečiai organizacijai ar technologijai, tačiau gali būti naudojami organizacijai įgyvendinant savo strategiją, teikiant vertę ir palaikant minimalų kompetencijos lygį.
Kokie yra 5 ITIL etapai?
5 ITIL etapai – tai paslaugų strategija, paslaugų projektavimas, paslaugų keitimas, paslaugų veikimas ir nuolatinis paslaugų tobulinimas. Strategijos tikslas – priimti sprendimą dėl klientų aptarnavimo strategijos. Projektu siekiama sukurti naujas IT paslaugas. Pokytis – tai IT paslaugų kūrimas ir įgyvendinimas. Eksploatacija – tai veiksmingo ir efektyvaus IT paslaugų teikimo užtikrinimas. Kita vertus, nuolatinis paslaugų tobulinimas – tai kokybės vadybos metodų taikymas, siekiant mokytis iš ankstesnių sėkmių ir nesėkmių.
Kam naudojama ITIL?
ITIL gali būti naudinga bet kuriai organizacijai, kuri teikia vartotojams IT paslaugas ar produktus. Ji pirmiausia naudojama įvairių tipų įmonėse, valdžios institucijose, universitetuose ir nevyriausybinėse organizacijose. ITIL – tai ne standartas, o geriausios praktikos rinkinys, kuris gali padėti sumažinti išlaidas optimizuojant išteklių naudojimą, užtikrinti geresnį paslaugų teikimą ir klientų pasitenkinimą, taip pat glaudžiau suderinti IT ir verslo grupes.
Šiame tekste aptariamos klientų aptarnavimo metrikos, kliento įžvalgos ir rodikliai, kurie padeda stebėti ir vertinti įmonės efektyvumą ir produktyvumą. Įžvalgos gali padėti išnagrinėti pelnyto lūkesčių išskirtinumus ir patobulinti vartotojų patirtį. Dažniausi rodikliai yra bilietų apimtis, vidutinis atsakymo laikas ir klientų pasitenkinimo balas. Su LiveAgent galima matuoti klientų ir agentų darbą. Visų šių elementų tikslinga naudoti siekiant pagerinti ir optimizuoti klientų patirtį ir įmonės veiklą.
Tekste pristatomas LiveAgent, kuri yra klientų aptarnavimo programinė įranga, VoIP telefono sistemos, savitarnos programinė įranga, įeinančių skambučių centro programinė įranga, skundų valdymo sistema, klientų portalo programinė įranga ir el. pašto valdymo programinė įranga. LiveAgent taip pat siūlo mokymo ir informacijos šaltinius bei turi prisijungimo informaciją. Įdiegimo būklė ir kraunamo tekstas taip pat pateikiami.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo funkcijas, kaip kainodara, integracija ir alternatyvos. Tai yra visapusiška sistema, kuri apima el. pašto, įeinančių skambučių ir skundų valdymo programinę įrangą. „LiveAgent“ taip pat siūlo internetinius seminarus, rašymo testus ir kainų skaičiuoklę. Tai patogi ir lanksti programa, kuri gali padėti jūsų įmonei geriau aptarnauti klientus.
Tekste kalbama apie skambučių centro ir el. pašto valdymo programinę įrangą, kurią siūlo Quality Unit, LLC. Be to, aptariama "Toky" ir "LiveAgent" integracija, kuri padeda efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį. "Zapier" ir "LiveAgent" integracija taip pat pristatoma kaip naudinga įmonėms, norinčioms sumažinti išlaidas ir padidinti klientų pasitenkinimą. Programos gali būti nemokamai išbandytos 14 dienų laikotarpiui.