Kas yra išsprendimas laiku?
Išsprendimas laiku reiškia, kad bilietas buvo išspręstas per SLA nustatytą laiką. Norint, kad klientai liktų patenkinti, svarbu laiku išspręsti bilietus. Visi agentai turi stengtis visada išspręsti bilietus kuo greičiau.
Laiku išspręsto klausimo priešingybė yra vėluojantis bilietas. Tai reiškia, kad jis nebuvo išspręstas per SLA nurodytą laiką. Vėluojantys bilietai gali turėti neigiamos įtakos jūsų verslui, todėl jų reikėtų vengti.
Frequently asked questions
Ką reiškia išsprendimas laiku?
Išsprendimas laiku, dar žinomas kaip vidutinis sprendimo laikas arba išsprendimo laikas, yra vidutinis laikas, per kurį klientų aptarnavimo komanda išsprendžia atvejį nuo pradžios. Paprastai matuojamas darbo valandomis, todėl skaičiuodami, kiek laiko sprendžiama problema, neatsižvelkite į laiką, kai jūsų aptarnavimo komanda dirba ne darbo valandomis.
Ar išsprendimas laiku yra svarbu?
Laiku išspręsta problema yra tiesiogiai susijusi su klientų pasitenkinimu, todėl tai yra svarbus rodiklis. Kuo greičiau komanda sugeba išspręsti klientų problemas, tuo didesnis jų pasitenkinimo lygis. Jei atvejo sprendimas užtrunka ilgai, klientai tampa nervingi ir nepatenkinti.
Kur „LiveAgent“ galite patikrinti išsprendimo laiką?
„LiveAgent“ ataskaitose galite patikrinti sprendimo laiką. Verta sekti šį rodiklį ir stengtis, kad jis būtų kuo geresnis.
Expert note
Išsprendimo laikas yra svarbus klientų pasitenkinimo rodiklis. Agentai turi stengtis išspręsti problemas kuo greičiau, kad būtų laikomasi SLA reikalavimų.

Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary in Lithuanian language as it lacks contextual knowledge of specific industries or businesses. However, LiveAgent is a customer service software that offers various features such as call center and email management system, social media channels, and a subscription to a newsletter. SLA compliance guarantees reliable service and enhances customer satisfaction. LiveAgent also provides a demo version and automatic ticket handling. It also offers free initial two-week demonstrations.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Daugelis organizacijų vis dar nepaiso bilietų sistemos. Taip yra daugiausia dėl to, kad trūksta supratimo apie bilietų sistemos naudą.