Kas yra išsprendimas laiku?
Išsprendimas laiku reiškia, kad bilietas buvo išspręstas per SLA nustatytą laiką. Norint, kad klientai liktų patenkinti, svarbu laiku išspręsti bilietus. Visi agentai turi stengtis visada išspręsti bilietus kuo greičiau.
Laiku išspręsto klausimo priešingybė yra vėluojantis bilietas. Tai reiškia, kad jis nebuvo išspręstas per SLA nurodytą laiką. Vėluojantys bilietai gali turėti neigiamos įtakos jūsų verslui, todėl jų reikėtų vengti.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia išsprendimas laiku?
Išsprendimas laiku, dar žinomas kaip vidutinis sprendimo laikas arba išsprendimo laikas, yra vidutinis laikas, per kurį klientų aptarnavimo komanda išsprendžia atvejį nuo pradžios. Paprastai matuojamas darbo valandomis, todėl skaičiuodami, kiek laiko sprendžiama problema, neatsižvelkite į laiką, kai jūsų aptarnavimo komanda dirba ne darbo valandomis.
Ar išsprendimas laiku yra svarbu?
Laiku išspręsta problema yra tiesiogiai susijusi su klientų pasitenkinimu, todėl tai yra svarbus rodiklis. Kuo greičiau komanda sugeba išspręsti klientų problemas, tuo didesnis jų pasitenkinimo lygis. Jei atvejo sprendimas užtrunka ilgai, klientai tampa nervingi ir nepatenkinti.
Kur „LiveAgent“ galite patikrinti išsprendimo laiką?
„LiveAgent“ ataskaitose galite patikrinti sprendimo laiką. Verta sekti šį rodiklį ir stengtis, kad jis būtų kuo geresnis.
Expert’s note
Išsprendimo laikas yra svarbus klientų pasitenkinimo rodiklis. Agentai turi stengtis išspręsti problemas kuo greičiau, kad būtų laikomasi SLA reikalavimų.
LiveAgent yra įrankių paketas klientų aptarnavimui, kuris automatiškai tvarko procesus, naudojant laiko taisykles. Šioje programinėje įrangoje yra žinios apie produktą ir gausu naudingos informacijos apie įmonės verslo taisykles. Tačiau, daugelis įmonių nepaiso klientų aptarnavimo el. laiškų siuntimo, kurie yra svarbūs sėkmingų pirkimo procesų pranešimams. LiveAgent taip pat siūlo produktus ir paslaugas, kurios padeda efektyviau tvarkyti klientų aptarnavimą ir teikti kokybišką paslaugą.