Išlaikymas

Kas yra išlaikymas?

Išlaikymas, verslo terminais, reiškia tą patį, ką ir Anglų kalboje. Išlaikymas reiškia, kad kai savo esamiems klientams teikiate geresnį klientų aptarnavimą ir pagalbą, bei papildomai jiems pasiūlote specialių pasiūlymų, jie ilgam laikui tampa jūsų klientais. Toks reiškinys marketinge yra apibūdinamas kaip lojalūs klientai.

Lojalūs klientai ne tik prisideda prie jūsų įmonės pelno ir padidina pajamas. Skleisdami teigiamus atsiliepimus, jie reklamuoja jūsų įmonę. Tyrimo duomenimis, klientų išlaikymas reikalauja 5%-25% mažiau išlaidų, nei naujų klientų paieška.

Frequently asked questions

Kaip apibūdintumėte apibrėžimą?

Išlaikymas pasireiškia tuo, kad jei jūs konkrečiam asmeniui pasiūlote patenkinamus sprendimus, produktus, paslaugas, pagalbą, jie su jumis pasilieka ilgam laikui. Išlaikymas padidina įmonės pelnus ir pajamas.

 

Kokios yra išlaikymo rūšys (darbuotojas/klientas)?

Įmonėse galioja dviejų rūšių išlaikymas. Pirmasis yra susijęs su klientais, pavyzdžiui tais, kurie yra patenkinti produktu ar paslauga bei turi gerą klientų aptarnavimo patirtį, nes jie sugrįš ir dar kartą pirks iš įmonės. Antrasis išlaikymas yra tarp įmonės darbuotojų, kuris iš esmės reiškią kaitą. Kuo mažesnė darbuotojų kaita, tuo geriau jie atstovauja įmonę.

 

Ar išlaikymas yra svarbus jūsų verslui?

Išlaikymas yra labai svarbus, nes jis daro didelę įtaką įmonės pajamoms ir įvaizdžiui. Dėl to, kiekviena įmonė turėtų užtikrinti, kad tiek klientų, tiek ir darbuotojų išlaikymas būtų palaikomi tam tikrame lygmenyje.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai