Kas yra išlaikymas?
Išlaikymas, verslo terminais, reiškia tą patį, ką ir Anglų kalboje. Išlaikymas reiškia, kad kai savo esamiems klientams teikiate geresnį klientų aptarnavimą ir pagalbą, bei papildomai jiems pasiūlote specialių pasiūlymų, jie ilgam laikui tampa jūsų klientais. Toks reiškinys marketinge yra apibūdinamas kaip lojalūs klientai.
Lojalūs klientai ne tik prisideda prie jūsų įmonės pelno ir padidina pajamas. Skleisdami teigiamus atsiliepimus, jie reklamuoja jūsų įmonę. Tyrimo duomenimis, klientų išlaikymas reikalauja 5%-25% mažiau išlaidų, nei naujų klientų paieška.
Frequently Asked Questions
Kaip apibūdintumėte apibrėžimą?
Išlaikymas pasireiškia tuo, kad jei jūs konkrečiam asmeniui pasiūlote patenkinamus sprendimus, produktus, paslaugas, pagalbą, jie su jumis pasilieka ilgam laikui. Išlaikymas padidina įmonės pelnus ir pajamas.
Kokios yra išlaikymo rūšys (darbuotojas/klientas)?
Įmonėse galioja dviejų rūšių išlaikymas. Pirmasis yra susijęs su klientais, pavyzdžiui tais, kurie yra patenkinti produktu ar paslauga bei turi gerą klientų aptarnavimo patirtį, nes jie sugrįš ir dar kartą pirks iš įmonės. Antrasis išlaikymas yra tarp įmonės darbuotojų, kuris iš esmės reiškią kaitą. Kuo mažesnė darbuotojų kaita, tuo geriau jie atstovauja įmonę.
Ar išlaikymas yra svarbus jūsų verslui?
Išlaikymas yra labai svarbus, nes jis daro didelę įtaką įmonės pajamoms ir įvaizdžiui. Dėl to, kiekviena įmonė turėtų užtikrinti, kad tiek klientų, tiek ir darbuotojų išlaikymas būtų palaikomi tam tikrame lygmenyje.
Kas padaro klientų aptarnavimą puikiu?
Geras aptarnavimas - raktas į pelningumą ir lojalumą prekei. Vartotojai mokės daugiau už aukšto lygio klientų aptarnavimą.
57% klientų nori bendrauti su įmonėmis skaitmeniniais kanalais, todėl svarbu teikti pagalbą socialinėje žiniasklaidoje ir el. paštu. Klientai linkę mokėti daugiau už geresnį aptarnavimą, kuris apima greitį, patogumą ir draugiškumą. Patirtis lemia pirkimo įpročius, todėl būtina tobulinti klientų patirtį ir susisiekti su jais per tinkamus kanalus.
Atstovavimas klientų interesams
Atstovavimas klientų interesams yra strategija, siekianti užtikrinti klientų patenkinimą ir padidinti pardavimus bei pelną. Tai reikalauja gerai lavinamų klientų atstovų, programinės įrangos ir atsiliepimų.