Kas yra išlaikymas?
Išlaikymas, verslo terminais, reiškia tą patį, ką ir Anglų kalboje. Išlaikymas reiškia, kad kai savo esamiems klientams teikiate geresnį klientų aptarnavimą ir pagalbą, bei papildomai jiems pasiūlote specialių pasiūlymų, jie ilgam laikui tampa jūsų klientais. Toks reiškinys marketinge yra apibūdinamas kaip lojalūs klientai.
Lojalūs klientai ne tik prisideda prie jūsų įmonės pelno ir padidina pajamas. Skleisdami teigiamus atsiliepimus, jie reklamuoja jūsų įmonę. Tyrimo duomenimis, klientų išlaikymas reikalauja 5%-25% mažiau išlaidų, nei naujų klientų paieška.
Frequently Asked Questions
Kaip apibūdintumėte apibrėžimą?
Išlaikymas pasireiškia tuo, kad jei jūs konkrečiam asmeniui pasiūlote patenkinamus sprendimus, produktus, paslaugas, pagalbą, jie su jumis pasilieka ilgam laikui. Išlaikymas padidina įmonės pelnus ir pajamas.
Kokios yra išlaikymo rūšys (darbuotojas/klientas)?
Įmonėse galioja dviejų rūšių išlaikymas. Pirmasis yra susijęs su klientais, pavyzdžiui tais, kurie yra patenkinti produktu ar paslauga bei turi gerą klientų aptarnavimo patirtį, nes jie sugrįš ir dar kartą pirks iš įmonės. Antrasis išlaikymas yra tarp įmonės darbuotojų, kuris iš esmės reiškią kaitą. Kuo mažesnė darbuotojų kaita, tuo geriau jie atstovauja įmonę.
Ar išlaikymas yra svarbus jūsų verslui?
Išlaikymas yra labai svarbus, nes jis daro didelę įtaką įmonės pajamoms ir įvaizdžiui. Dėl to, kiekviena įmonė turėtų užtikrinti, kad tiek klientų, tiek ir darbuotojų išlaikymas būtų palaikomi tam tikrame lygmenyje.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Apibendrinant tekstą, svarbu siekti efektyvaus rinkodaros planavimo ir tikslų nustatymo bei aiškaus komunikavimo su auditorija. Tai padės pasiekti gerų rezultatų.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos, įskaitant VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemas. Taip pat suteikia pagalbą klientams per tiesioginį pokalbį internetu ir teikia patarimus, kaip efektyviai tvarkyti klientų aptarnavimo bilietų eilę. Teikiama galimybė prisiregistruoti demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Optimizuokite skambučių centro veiklą naudodami tinkamą programinę įrangą, kuri leidžia nukreipti skambučius, valdyti prioritetus, jiems kokybę, bei mokyti komandą.