Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Iš lūpų į lūpas

Word of mouth is the process of telling people you know a particular product or service, usually because you think it is good and want to encourage them to try it.

Cambridge dictionary

Ką reiškia iš lūpų į lūpas?

Iš lūpų į lūpas yra būdas bendrauti kalbant. Kitaip tariant, perduoti informaciją iš vieno asmens kitam.

Pavyzdys: produkto/paslaugos vartotojas kalba apie produktą su kažkuo iš savo draugų rato. Jei vartotojas turi blogą klientų aptarnavimo patirtį, tai gali būti perduota žmonėms, su kuriais jis/ji susitinka. Todėl greičiausiai jie nuspręs nepirkti jokių produktų iš tos įmonės.

Kiek svarbi yra komunikacija iš lūpų į lūpas?

Iš lūpų į lūpas tikslas yra įgyti klientų pasitikėjimą ir lojalumą. Kadangi gyvename pasaulyje, kuriame visi bando mums ką nors parduoti, įgauti pasitikėjimą gali būti sunku. Žmonės ieško apžvalgų ar rekomendacijų. Aukštos kokybės klientų aptarnavimas skatina klientus kalbėti apie jūsų produktus. Tokiu būdu galite sulaukti lojalesnių klientų, o tai galiausiai įtakoja jūsų pardavimus ir klientų pasitenkinimą.

Iš lūpų į lūpas yra tikrai nebrangi ir vertinga bet kurio prekės ženklo rinkodaros strategija. Jos galima lengvai nepastebėti. Todėl pagrindinis dėmesys turėtų būti skiriamas ilgalaikių ryšių kūrimui ir bendruomenės kūrimui. Tai yra svarbi ir naudinga ilgalaikė strategija.

Kaip vyksta komunikacija iš lūpų į lūpas?

Pirma, klientai gauna rekomendaciją/apžvalgą tradiciškai iš lūpų į lūpas. Pavyzdžiui, iš draugo ar šeimos nario.

Antrasis variantas yra, kai žmonės rekomendacijas/atsiliepimus randa per socialinius tinklus. Šiais laikais paieškos internete yra labiau pageidaujamas būdas nuspręsti, ar norite pirkti produktą/paslaugą. Tai vadinama „WOMM“, rinkodara Iš lūpų į lūpas.

Pavyzdys: Benas ir Sara nori samdyti valymo įmonę savo namams. Abu jie pradeda ieškoti valymo įmonių savo mieste. Remdamasis puikiais „Trustpilot“ atsiliepimais, Benas internete rado keletą valymo įmonių, todėl jie nusprendžia kreiptis į vieną iš jų dėl paslaugų. Gavę puikias paslaugas, jie dalijasi savo įspūdžiais su artimaisiais. Štai kaip iš lūpų į lūpas veikia per atsiliepimus.

Kas yra rinkodara iš lūpų į lūpas?

Trumpai tariant, rinkodara iš lūpų į lūpas yra ta pati strategija, kaip ir tradicija iš lūpų į lūpas. Pagrindinis skirtumas yra tas, kad rinkodara yra vykdoma prekės ženklui/įmonei. Tačiau įprastai dalijimasis informacija iš lūpų į lūpas vyksta organiškai. Rinkodaros iš lūpų į lūpas tikslas yra reklamuoti produktą/paslaugą, kad įgautų daugiau žinomumo.

Kokie kiti rinkodaros iš lūpų į lūpas pranašumai?

  • Klientų pasitikėjimas
  • Kuriama bendruomenė aplink savo prekės ženklą
  • Ilgalaikiai ryšiai su klientais (lojalūs klientai)
  • Išleidžiama mažiau pinigų rinkodarai
  • Didesnės pajamos
  • Klientų įsitraukimas

Kaip kuriama rinkodara iš lūpų į lūpas?

  • Suteikite klientui puikią patirtį
  • Įkvėpkite klientus kurti turinį apie jūsų prekės ženklą
  • Paskatinkite rašyti apžvalgas/atsiliepimus apie jūsų paslaugas/produktus
  • Motyvuokite naudodamiesi specialiomis nuolaidomis/produktais
  • Kreipkitės į panašius influencerius

Would you like to know how to manage your customer's inquiries smoothly?

Get a Help desk software that allows you to handle all customer inquiries effectively from one interface.

Learn more
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is word of mouth marketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Word of mouth marketing is a form of marketing that involves “whispering” to consumers about a given product or brand. Its purpose is to trigger a discussion on a given topic in an ethical and non-pushy way. The final effect should be discussions about the brand or product, leading to an increase in brand recognition or purchase. Such marketing does not make customers feel forced and attacked by the brand.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to generate word of mouth?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Word of mouth marketing can be generated in several ways. The best tool for positive marketing is of course your customers. What to do to make customers want to leverage word of mouth? ask them to try out your new product and then tell them about it; make them feel that their opinions matter and distinguish them with e.g. dedicated promotions; create a space for discussion – it can be a forum, Facebook group or simply the ability to add comments in posts or entries on websites and portals; stay in constant contact with your clients; hire a person who will conduct word-of-mouth marketing activities” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why word of mouth marketing is effective?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Word of mouth marketing is very effective because the Internet provides it with many tools. This allows information to be communicated and, moreover, we can build social relationships. Word of mouth marketing should start with triggering a discussion on a given topic. Only in the course of the discussion should we gently mention the brand or product we want to advertise. First of all, you need to remember about naturalness and non-intrusiveness.” } }] }

DUK

Kas yra rinkodara iš lūpų į lūpas?

Rinkodara iš lūpų į lūpas yra rinkodaros forma, kai vartotojams reikia „pašnibždėti“ apie tam tikrą produktą ar prekės ženklą. To paskirtis – paskatinti diskusiją tam tikra tema etišku ir nepastebimu būdu. Galutinis poveikis turėtų būti diskusijos apie prekės ženklą ar produktą, o tai padidins prekės ženklo pripažinimą ar pirkimą. Naudojant tokio tipo rinkodarą, klientai nejaučia spaudimo ar reklamos poveikio.

Kaip pradėti kurti rinkodarą iš lūpų į lūpas?

Rinkodara iš lūpų į lūpas gali būti kuriama keliais būdais. Geriausias teigiamos rinkodaros įrankis, žinoma, yra jūsų klientai. Ką daryti, kad klientai norėtų pasakoti apie jus kitiems? Paprašykite jų išbandyti jūsų naują produktą ir papasakoti apie jį; priverskite juos pajusti, kad jų nuomonė yra svarbi ir (pavyzdžiui, pateikiant individualius pasiūlymus), kad juos vertinate; sukurkite bendravimo platformą – tai gali būti forumas, grupė „Facebook“ tinkle ar tiesiog galimybė palikti komentarus svetainių ir portalų straipsniuose; nuolat palaikykite ryšį su savo klientais; Samdykite žodinės rinkodaros specialistą.

Kodėl efektyvi rinkodara iš lūpų į lūpas?

Rinkodara iš lūpų į lūpas yra labai efektyvi, nes internetas jai teikia daugybę įrankių. Tai leidžia perduoti informaciją ir, be to, galima užmegzti socialinius ryšius. Rinkodara iš lūpų į lūpas turėtų prasidėti diskusijos pardėjimu tam tikra tema. Tačiau diskusijos metu turėtume paminėti prekės ženklą ar produktą, kurį norime reklamuoti. Visų pirma reikia turėti omenyje natūralumą ir neįkyrumą.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai