Kas yra internetinio pokalbio kambarys?
Internetinių pokalbių kambarys yra konkreti vieta internete. Pagrindinis internetinių pokalbių kambario tikslas yra vartotojams suteikti yra suteikti vartotojams galimybę kalbėtis realiuoju laiku. Jie gali vienas su kitu bendrauti, dalintis tekstine informacija ir sąveikauti internete. Internetinius pokalbius galima palyginti su forumu, tačiau yra skirtumas – vartotojai negali naudoti interktyviųjų pranešimų.
Kai kurie internetinių pokalbių kambariai reikalauja specialių programų ar prigraminės įrangos. Vartotojai turi užsiregistruoti į internetinių pokalbių kambarį.
Frequently asked questions
Kas yra internetinio pokalbio kambarys?
Internetinių pokalbių kambarys yra tokia vieta internete, kurios pagrindinis tikslas yra suteikti vartotojams galimybę kalbėtis realiuoju laiku. Tai užtikrina tiesioginį jų tarpusavio bendravimą, galimybę kurti santykius ir bendravimą internetu. Kai kurie internetinių pokalbių kambariai gali reikalauti konkrečios programinės įrangos ar aplikacijos, tuo tarpu kiti gali būti pasiekiami tiesiogiai naudojant naršyklę.
Kas gali naudoti internetinio pokalbio kambarį?
Internetinių pokalbių kambarį gali naudoti kiekvienas vartotojas, užsukęs į svetainę ir pageidaujantis susisiekti su klientų aptarnavimu. Tai greita bendravimo forma, kuri jums suteikia galimybę gauti greitą atsakymą į kliento problemą. Tokiu būdu tai gali pasitarnauti atliekant pardavimus.
Kokie yra internetinio kambario privalumai?
Internetinių pokalbių kambarių privalumai yra greitas klientų aptarnavimas, galimybė atsakyti realiuoju laiku, geresnis konversijos rodiklis ir mažesnis stresas klientams, kuriems nereikia ilgai laukti atsakymo. Dėl to, klientai gali greitai gauti reikiamą informaciją apie prekes ir paslaugas.
Tekste aptariama klientų aptarnavimo svarba ir populiariausios klientų aptarnavimo priemonės, tokių kaip internetinės bendruomenės ar tiesioginiai pokalbiai internetu. Įmonėms rekomenduojama pasirinkti tinkamą klientų aptarnavimo įrankių rinkinį, pavyzdžiui „LiveAgent“. Taip pat pristatoma šios programinės įrangos funkcijos ir jos alternatyvos rinkoje, o įmonėms siūlomi nemokami bandymo laikotarpiai.
Įmonė siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri apima savitarnos, įeinančių skambučių centro, skundų ir el. pašto valdymo sistemas. Firma taip pat siūlo nuspėjančiosios rinkimo sistemos ir kelionės žemėlapio sudarymo paslaugas. Įmonė teikia nemokamą pradinę dviejų savaičių demonstraciją programinei įrangai. Galite susisiekti su jais per socialinius kanalus ar nurodytomis telefonų linijomis.
Internetinių pokalbių naudojimas
Internetiniai pokalbiai yra populiari pagalbos priemonė, kuri naudojama daugelyje amžiaus grupių. Daugiau kaip 42% klientų renkasi internetinius pokalbius vietoj el. pašto ar socialinės žiniasklaidos. B2B ir B2C įmonės dažniausiai naudoja internetinius pokalbius pardavimams ir klientų aptarnavimui. Internetinių pokalbių agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos.
Nemokama internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainei
Tiesioginiai pokalbiai internetu yra naudingi įmonėms, kadangi padeda greitai suteikti klientams atsakymus ir didina jų pasitenkinimą. "LiveAgent" yra vienas iš nemokamų internetinių pokalbių įrankių, kuris yra lengvai prieinamas vartotojams. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos. Patalpinus tiesioginio pokalbio valdiklį svetainėje, įmonės gali greitai pasiūlyti pagalbą klientams, padidinti įsitraukimą ir sumažinti išlaidas.