Kas yra „Facebook“ bilietai?
Beveik visi prekės ženklai susieja socialiniių tinklų paskyras su savo svetaine. Klientams lengviau susisiekti per socialinio tinklo programėles, tokias kaip „Facebook“, „Twitter“ ir kt.
Daugelis prekių ženklų gauna klausimų per šias socialinių tinklų paskyras, kurios buvo susietos su jų pagalbos tarnyba. Puslapiui gavus komentarus ar užklausas socialinėje paskyroje, „Facebook“ puslapyje sugeneruojamas bilietas, kuris automatiškai siunčiamas į įmonės pagalbos skyrių. Iš ten agentai gali atsakyti į pranešimus ir padėti savo klientams, o atsakymai bus pateikiami komentarų forma „Facebook“ puslapyje.

Sužinokite daugiau apie „Facebook“ integravimą į „LiveAgent“.
Frequently asked questions
Kaip veikia „Facebook“ bilietai?
Jei klientas gali prisijungti prie prekės ženklo per „Facebook“, sistema turėtų kurti bilietus tiesiai iš „Facebook“. Puslapis, kuris sulaukia komentarų ar užklausų iš socialinių tinklų, „Facebook“ puslapyje sugeneruoja bilietą, kuris automatiškai siunčiamas klientų aptarnavimo tarnybai. Tada agentai gali atsakyti į žinutes ir komentarus „Facebook“ puslapyje tiesiai iš savo sistemos.
Kaip pasinaudoti „Facebook“ bilietais, kad klientai būtų patenkinti?
Bilietai iš „Facebook“ gali turėti didelės įtakos klientų pasitenkinimui. Dėl automatinių pranešimų apie naujus komentarus, įrašus ar žinutes turite galimybę akimirksniu atsakyti socialinėje erdvėję. Tada prie klientų aptarnavimo komandoje nereikia specialių moderatorių, nes agentai visas užklausas mato vienoje vietoje ir jiems nereikia perjungti kanalų. Be to, atsakymus į komentarus taip pat mato konkrečių klientų draugai, o tai taip pat padeda didinti žinomumą.
Ar „LiveAgent“ siūlo „Facebook“ bilietus?
Pilnos sistemos integracijos dėka „LiveAgent“ siūlo bilietus iš „Facebook“. Jei jūsų įmonė turi ne vieną svetainę, „LiveAgent“ leidžia stebėti kelias svetaines vienu metu. Be atsakymo į žinutes, įrašus ir komentarus, galite archyvuoti pokalbius su klientais bilietuose, agentai nemaišo jų su savo asmeniniu gyvenimu ir nerodo pranešimų savo „Facebook“ profiliuose. Be to, sistemą galite integruoti su „Facebook“ komandai priklausančiu „Instagram“.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, turinti daugiau nei 175 funkcijų, kuri padeda pagerinti klientų patirtis ir sumažinti sąnaudas. Programa turi nuspėjantį rinkiklį ir paruoštus pranešimus. LiveAgent taip pat siūlo el. laiško bilietais, VoIP telefono sistemomis ir skundų valdymo programine įranga. Galima išbandyti nemokamai 14 dienų. Bilietų apimtis lemia, kokį bilietą agentas gali pamatyti. Naudojantis LiveAgent galite apibrėžti, kokią informaciją ir bilietus gali matyti agentai. Agentai turi skirtingas užklausų apimtis su skirtingomis prieigomis, o administratoriai gali nustatyti prieigą prie konkrečių skyrių.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis įvairias sprendimų paslaugas. Jie taip pat siūlo mokymosi išteklius ir šablonus, analizės ir integracijos funkcijas. Naudotojai gali gauti naujausias naujienas per naujienlaiškį ir prisijungti prie pasirinktų socialinių kanalų. LiveAgent ieško, kaip geriau pertvarkyti paslaugas naujiems vartotojams. Jie taip pat kviečia susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip galėtų padėti jūsų verslui.
Išsami informacija apie bilietą
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis VoIP telefono sistemas, skundų valdymo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Klientai taip pat gali naudoti blogą, mokymosi išteklius ir socialinius kanalus. LiveAgent ieško naujų sprendimų, kaip geriau pasiruošti naujiems vartotojams.
ManyChat yra paslauga, kuri suteikia įmonėms galimybę sukurti pokalbių robotus tekstiniams pranešimams ir Facebook Messenger. Tai padeda automatizuoti pardavimus, rinkodarą ir klientų aptarnavimą. ManyChat gali būti integruotas su LiveAgent naudojant Zapier. Tai leidžia klientams lengviau bendrauti ir stebėti naujus klientus, įsigijimus, prenumeratas ir žymas. Integracijos procesas gali būti atliktas per kelias sekundes. ManyChat yra naudinga įrankis, skirtas pagerinti jūsų įmonės klientų aptarnavimą ir padidinti savo pelną.