Kas yra „Facebook“ bilietai?
Beveik visi prekės ženklai susieja socialiniių tinklų paskyras su savo svetaine. Klientams lengviau susisiekti per socialinio tinklo programėles, tokias kaip „Facebook“, „Twitter“ ir kt.
Daugelis prekių ženklų gauna klausimų per šias socialinių tinklų paskyras, kurios buvo susietos su jų pagalbos tarnyba. Puslapiui gavus komentarus ar užklausas socialinėje paskyroje, „Facebook“ puslapyje sugeneruojamas bilietas, kuris automatiškai siunčiamas į įmonės pagalbos skyrių. Iš ten agentai gali atsakyti į pranešimus ir padėti savo klientams, o atsakymai bus pateikiami komentarų forma „Facebook“ puslapyje.

Sužinokite daugiau apie „Facebook“ integravimą į „LiveAgent“.
Frequently Asked Questions
Kaip veikia „Facebook“ bilietai?
Jei klientas gali prisijungti prie prekės ženklo per „Facebook“, sistema turėtų kurti bilietus tiesiai iš „Facebook“. Puslapis, kuris sulaukia komentarų ar užklausų iš socialinių tinklų, „Facebook“ puslapyje sugeneruoja bilietą, kuris automatiškai siunčiamas klientų aptarnavimo tarnybai. Tada agentai gali atsakyti į žinutes ir komentarus „Facebook“ puslapyje tiesiai iš savo sistemos.
Kaip pasinaudoti „Facebook“ bilietais, kad klientai būtų patenkinti?
Bilietai iš „Facebook“ gali turėti didelės įtakos klientų pasitenkinimui. Dėl automatinių pranešimų apie naujus komentarus, įrašus ar žinutes turite galimybę akimirksniu atsakyti socialinėje erdvėję. Tada prie klientų aptarnavimo komandoje nereikia specialių moderatorių, nes agentai visas užklausas mato vienoje vietoje ir jiems nereikia perjungti kanalų. Be to, atsakymus į komentarus taip pat mato konkrečių klientų draugai, o tai taip pat padeda didinti žinomumą.
Ar „LiveAgent“ siūlo „Facebook“ bilietus?
Pilnos sistemos integracijos dėka „LiveAgent“ siūlo bilietus iš „Facebook“. Jei jūsų įmonė turi ne vieną svetainę, „LiveAgent“ leidžia stebėti kelias svetaines vienu metu. Be atsakymo į žinutes, įrašus ir komentarus, galite archyvuoti pokalbius su klientais bilietuose, agentai nemaišo jų su savo asmeniniu gyvenimu ir nerodo pranešimų savo „Facebook“ profiliuose. Be to, sistemą galite integruoti su „Facebook“ komandai priklausančiu „Instagram“.
„LiveAgent“ partnerių programos registracija
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programą, įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą, klientų portalą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat yra kaimyninės partnerystės ir apdovanojimų laimėjimų. Galite susisiekti su jų pardavimų kontaktų informacija ir užsiregistruoti demonstracijai.