Kas yra el. pašto bilietai?
Klientų aptarnavimo srityje įmonės labiausiai pageidauja nadoti el. paštą. Agentai yra apmokyti atsakyti į el. laiškus, taip pat stebėti, organizuoti, nustatyti prioritetus ir priskirti el. laiškus. Tai gana sunki užduotis, dėl kurios gali suprastėti klientų aptarnavimas.
Agentai filtruoja svarbius el. laiškus, kad svarbiausius jų būtų galima išspręsti prioritetine tvarka. Bilietų būsenos stebėjimas taip pat yra agentų darbas, kad visi bilietai būtų panaikinti juos išsprendus. Kai kuriuos bilietus gali tekti priskirti kitam personalo asmeniui. Tai taip pat atlieka agentai, dirbantys elektroninio pašto bilietų skyriuje.
- Pranešimas el. paštu (paaiškinimas)
- Agent interface (paaiškinimas)
- Sumažinkite bilietų apkrovą - LiveAgent
- Agento bilietų apimtis (paaiškinimas)
- Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas (už ir prieš)
- Kas yra pagalbos centro lygiai? (+ nemokamas bandymas) | „LiveAgent“
- Tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai - LiveAgent
- Kaip parašyti padėkos el. laišką (+šablonai)