Kas yra dinaminis turinys?
Svetainės turinys, kuris dažnai keičiasi pagal žiūrinčiojo poreikius, yra žinomas kaip dinaminis turinys.
Kai klientas pateikia bet kokią užklausą tinklalapyje, programa veikia taip, kad sugeneruotas ir ekrane rodomas turinys būtų pagrįstas kliento pageidavimais. Tai padeda klientui gauti gerą patirtį.
Visi ankstesni to paties kliento apsilankymai gali padėti pakeisti turinį, kurį vartotojas norėtų matyti. Tai labai naudinga kaip kalbos palaikymo sistema, nes turinys automatiškai pasikeičia į jį matančio kliento kalbą.
Frequently asked questions
Kas yra dinaminis turinys?
Dinaminis turinys – tai visas interneto ir skaitmeninis turinys, kuris keičiasi priklausomai nuo to, kokius duomenis turime, taip pat nuo naudotojo elgesio ir pageidavimų. Jis gali būti publikuojamas teksto, vaizdo, garso ar mišrios formos. Tuo remiantis „YouTube“ algoritmai pateikia medžiagą pagal naudotojo pageidavimus.
Ar klientai vertina dinamišką turinį?
Klientai vertina dinamišką turinį, nes mano, kad turinys yra pritaikytas jų pomėgiams ir pageidavimams ir skirtas būtent jiems. Dauguma socialinių tinklų veikia šiuo principu, tačiau toks turinys taip pat rodomas svetainėse arba klientų aptarnavimo skyriuje.
Ar galima naudoti dinaminį turinį „LiveAgent“?
„LiveAgent“ galite naudoti dinaminį turinį. Tada jis keičiasi priklausomai nuo žiūrovo poreikių. Atrinkti turinį padeda ankstesni kliento apsilankymai svetainėje. Puikiai veikia kalbos palaikymo sistema, nes turinys pakeičiamas į svetainėje naršančio kliento kalbą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.
Svetainė "Super Office" siūlo gyvo asmens pagalbą klientams internetu užduodamų klausimų atsakymams. Jie taip pat siūlo įvairias programinės įrangos integracijas ir kainų skaičiuoklę. Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį, kad būtumėte informuoti apie naujas "LiveAgent" atnaujinimo ir nuolaidų naujienas. Galite susisiekti su jų pardavimų kontaktais.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.
Klientai dažniausiai renkasi el. paštą kaip pagalbos kanalą, o aktyvus klientų aptarnavimas daro teigiamą įtaką prekės ženklo suvokimui. Klientams svarbu greiti atsakymai, jie tikisi sulaukti įmonių atsakymų greičiau nei per valandą, o daugiau nei pusė tikisi atsakymo per mažiau nei 4 valandas. Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai yra el. paštas, telefonas, svetainė, tekstas ir asmeninis bendravimas.