Kas yra dinaminis turinys?
Svetainės turinys, kuris dažnai keičiasi pagal žiūrinčiojo poreikius, yra žinomas kaip dinaminis turinys.
Kai klientas pateikia bet kokią užklausą tinklalapyje, programa veikia taip, kad sugeneruotas ir ekrane rodomas turinys būtų pagrįstas kliento pageidavimais. Tai padeda klientui gauti gerą patirtį.
Visi ankstesni to paties kliento apsilankymai gali padėti pakeisti turinį, kurį vartotojas norėtų matyti. Tai labai naudinga kaip kalbos palaikymo sistema, nes turinys automatiškai pasikeičia į jį matančio kliento kalbą.
Frequently Asked Questions
Kas yra dinaminis turinys?
Dinaminis turinys – tai visas interneto ir skaitmeninis turinys, kuris keičiasi priklausomai nuo to, kokius duomenis turime, taip pat nuo naudotojo elgesio ir pageidavimų. Jis gali būti publikuojamas teksto, vaizdo, garso ar mišrios formos. Tuo remiantis „YouTube“ algoritmai pateikia medžiagą pagal naudotojo pageidavimus.
Ar klientai vertina dinamišką turinį?
Klientai vertina dinamišką turinį, nes mano, kad turinys yra pritaikytas jų pomėgiams ir pageidavimams ir skirtas būtent jiems. Dauguma socialinių tinklų veikia šiuo principu, tačiau toks turinys taip pat rodomas svetainėse arba klientų aptarnavimo skyriuje.
Ar galima naudoti dinaminį turinį „LiveAgent“?
„LiveAgent“ galite naudoti dinaminį turinį. Tada jis keičiasi priklausomai nuo žiūrovo poreikių. Atrinkti turinį padeda ankstesni kliento apsilankymai svetainėje. Puikiai veikia kalbos palaikymo sistema, nes turinys pakeičiamas į svetainėje naršančio kliento kalbą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.
LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.