Kas yra daugiakanalis aptarnavimas?
Integruokite skirtingus bendravimo kanalus ir suteikite savo klientams platų pasirinkimą, kaip su jumis susisiekti.
Jūs galite rinktis iš plataus socialinės žiniasklaidos platformų, tokių kaip “Facebook” ir “Twitter”, pasirinkimo, bei pasiekti platesnę auditoriją ir pritraukti naujų potencialių klientų.
Pabandykite išplėsti savo verslą į daugiau įrenginių tipų ir visur bei visada tapkite lengviau pasiekiami. Jūs galite išplėsti savo verslą į mobiliuosius telefonus, el. pašto tiekėjus ar pradėti naudoti paslaugas, kurios leistų momentiškai susisiekti su klientais.
Frequently Asked Questions
Koks yra daugiakanalės pagalbos apibrėžimas?
Daugiakanalė pagalba reiškia daugiakanalį klientų aptarnavimą sudarytą iš daugiau nei dviejų skirtingų kanalų. Tai apima situacijas, kuomet įmonė siūlo savo klientams pagalbą per daugybę skirtingų kanalų, o klientais gali pasirinkti jiems patogiausią. Tokiu būdu, įmonės gali teikti pagalbą klientams jų pasirinktu kanalu.
Kokie yra daugiakanalės pagalbos principai?
Yra keletas daugiakanalės veiklos taisyklių. Pirmoji yra jūsų tikslinės auditorijos supratimas. Dėl to, jūs galite sužinoti, kur reikia daugiau jūsų potencialių klientų atstovų ir kokiu būdu jie labiausiai nori su jumis susisiekti. Kita taisyklė yra aptarnavimo, o ne kanalų planavimas. Svarbu galvoje žinoti tikslą, o ne tik kelią. Dar viena taisyklė yra ta, kad retai taip nutinka, jog klientai eitų tiesiai iš taško A į tašką B. Turėtumėte žinoti, jog jie dažnai išsuka iš kelio. Dar viena taisyklė - klientų patirtis neturi ribų, todėl darbuotojų ir viso prekės ženklo bendravimas turėtų būti nuoseklus. Galiausiai, yra labai svarbu išbandyti skirtingus sprendimus.
Ar jūs galite teikti daugiakanalį aptarnavimą naudodami LiveAgent?
Su LiveAgent, jūs galite teikti daugiakanlį aptarnavimą. LiveAgent yra daugiakanlė pagalbos tarnyba. Į vieną aplikaciją integruojamas El. paštas, Internetiniai Pokalbiai, Telefonas, "Facebook" ir "Twitter". Dėl to, jūsų prekės ženklo klientų aptarnavimas gali būti vykdomas daugiakanaliu lygmeniu.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Separate special customers from standard customers by Customer groups feature. Create a VIP group and answer these users with a highest priority. Try it now.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.
Custom roles available permissions
Additionally to the 3 default roles, there is an option to create 3 new custom roles for your agents. In this article you can find a list and a description of all available permissions that can be attributed to custom roles.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.