Kas yra dalijimasis bilietais?
Dalintis bilietais nesunku per vidinį tiesioginį pokalbį. Kai agentas naudoja tinkamą bilieto ID, jis automatiškai susiejamas su hipersaitais, kad būtų lengviau dalytis. Kai agentai spusteli ant bilieto ID, jis automatiškai atidaro konkretų bilietą savo skydelyje. Taip sutaupoma laiko, ypač kai agentams reikia vieni kitų pagalbos ir jie gali greitai pasidalinti bilietais tada, kai reikia pagalbos.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia terminas dalijimasis bilietais?
Dalijimasis bilietais reiškia greitą ir saugų bilietų dalijimąsi tarp agentų. Taip jie gali vieni kitiems padėti.
Kodėl patartina dalintis bilietais?
Dalijimasis bilietais leidžia greitai dalintis informacija tarp agentų, kai reikia pagalbos ir papildomų žinių, kurias gali turėti kitas asmuo. Visa tai palengvina agentų darbą ir užtikrina laisvą informacijos srautą.
Ar „LiveAgent“ galima dalytis bilietais?
„LiveAgent“ bilietų bendrinimas įmanomas per vidinį tiesioginį pokalbį. Jei agentas naudoja tinkamą bilieto ID, automatiškai sukuriama nuoroda, kad būtų lengviau bendrinti.
Expert’s note
Efficiently share support tickets among agents through LiveAgent's internal chat using the ticket ID.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir palaiko 43 kalbas. Įmonė teikia mokymus, žinių bazę ir klientų aptarnavimo programinę įrangą. Bilieto gija yra tas pats, kas bilietas, ir visi agentai turi prieigą prie gijų su bilietais. „LiveAgent“ yra viena iš geriausių klientų aptarnavimo bilietų sistemos teikėjų.
LiveAgent is a customer service software company that offers various programs, including a VoIP phone system, inbound call center software, and email management software. They have received awards and positive feedback from customers and also offer training, blog content, and webinars for clients. The company provides sales contacts and allows users to sign up for a free trial. Quality Unit, LLC, owns LiveAgent, and all rights are reserved. They have policies for privacy and security, and there is a support portal for customers.
"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo bilietų sistema su daug funkcijų ir integracijų, leidžianti efektyviai valdyti klientų užklausas ir gerinti aptarnavimo patirtį. Teikiamos integruotos paslaugos, kurios padeda palaikyti tinkamą socialinį įvaizdį ir leidžia efektyviai paskirstyti klientų užklausas.