Kas yra dalijimasis bilietais?
Dalintis bilietais nesunku per vidinį tiesioginį pokalbį. Kai agentas naudoja tinkamą bilieto ID, jis automatiškai susiejamas su hipersaitais, kad būtų lengviau dalytis. Kai agentai spusteli ant bilieto ID, jis automatiškai atidaro konkretų bilietą savo skydelyje. Taip sutaupoma laiko, ypač kai agentams reikia vieni kitų pagalbos ir jie gali greitai pasidalinti bilietais tada, kai reikia pagalbos.
Frequently asked questions
Ką reiškia terminas dalijimasis bilietais?
Dalijimasis bilietais reiškia greitą ir saugų bilietų dalijimąsi tarp agentų. Taip jie gali vieni kitiems padėti.
Kodėl patartina dalintis bilietais?
Dalijimasis bilietais leidžia greitai dalintis informacija tarp agentų, kai reikia pagalbos ir papildomų žinių, kurias gali turėti kitas asmuo. Visa tai palengvina agentų darbą ir užtikrina laisvą informacijos srautą.
Ar „LiveAgent“ galima dalytis bilietais?
„LiveAgent“ bilietų bendrinimas įmanomas per vidinį tiesioginį pokalbį. Jei agentas naudoja tinkamą bilieto ID, automatiškai sukuriama nuoroda, kad būtų lengviau bendrinti.
Expert note
Efficiently share support tickets among agents through LiveAgent's internal chat using the ticket ID.

LiveAgent yra programinė įranga klientų aptarnavimui, kuri turi daugybę funkcijų, įskaitant VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Įmonė taip pat turi partnerių programą ir akademiją. Prieigos kontaktais galima gauti demonstracijas ir klientų aptarnavimą, įskaitant tokius produktus kaip įeinančių skambučių centro programinę įrangą ir el. pašto valdymo sistemą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis įvairias sprendimų paslaugas. Jie taip pat siūlo mokymosi išteklius ir šablonus, analizės ir integracijos funkcijas. Naudotojai gali gauti naujausias naujienas per naujienlaiškį ir prisijungti prie pasirinktų socialinių kanalų. LiveAgent ieško, kaip geriau pertvarkyti paslaugas naujiems vartotojams. Jie taip pat kviečia susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip galėtų padėti jūsų verslui.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, siūlanti sprendimų paslaugas, įskaitant VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Naudotojai taip pat gali gauti naujienas ir prisijungti prie socialinių kanalų. LiveAgent ieško būdų geriau pertvarkyti paslaugas naujiems vartotojams, taip pat siūlo nemokamus bandymus. Po užsiregistravimo galimybė naudotis LiveAgent programa bus išsiųsta elektroniniu paštu.