Kas yra dalijimasis bilietais?
Dalintis bilietais nesunku per vidinį tiesioginį pokalbį. Kai agentas naudoja tinkamą bilieto ID, jis automatiškai susiejamas su hipersaitais, kad būtų lengviau dalytis. Kai agentai spusteli ant bilieto ID, jis automatiškai atidaro konkretų bilietą savo skydelyje. Taip sutaupoma laiko, ypač kai agentams reikia vieni kitų pagalbos ir jie gali greitai pasidalinti bilietais tada, kai reikia pagalbos.

Frequently Asked Questions
Ką reiškia terminas dalijimasis bilietais?
Dalijimasis bilietais reiškia greitą ir saugų bilietų dalijimąsi tarp agentų. Taip jie gali vieni kitiems padėti.
Kodėl patartina dalintis bilietais?
Dalijimasis bilietais leidžia greitai dalintis informacija tarp agentų, kai reikia pagalbos ir papildomų žinių, kurias gali turėti kitas asmuo. Visa tai palengvina agentų darbą ir užtikrina laisvą informacijos srautą.
Ar „LiveAgent“ galima dalytis bilietais?
„LiveAgent“ bilietų bendrinimas įmanomas per vidinį tiesioginį pokalbį. Jei agentas naudoja tinkamą bilieto ID, automatiškai sukuriama nuoroda, kad būtų lengviau bendrinti.
Eksperto pastaba
Efficiently share support tickets among agents through LiveAgent's internal chat using the ticket ID.

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Separate special customers from standard customers by Customer groups feature. Create a VIP group and answer these users with a highest priority. Try it now.
Custom roles available permissions
Additionally to the 3 default roles, there is an option to create 3 new custom roles for your agents. In this article you can find a list and a description of all available permissions that can be attributed to custom roles.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.