Frequently asked questions
Koks yra bilietų sistemos apibrėžimas?
Bilietų sistema yra bendra pašto dėžutė, skirta visoms klientų užduotims. Ten patenka pranešimai iš el. pašto, tiesioginio pokalbio internetu, socialinių tinklų ir kt. Visi pranešimai automatiškai konvertuojami į bilietą.
Kokios yra pagrindinės kiekvienos bilietų sistemos savybės?
Pagrindinės bet kurios bilietų sistemos funkcijos visų pirma yra kelių kanalų prieinamumas (el. paštas, tiesioginis pokalbis internetu, socialiniai tinklai), individualus pritaikymas klientui, darbo eigos automatizavimas, suasmeninti bilietų puslapiai, bilietų kategorijos ir žymos bei galimybė kurti žinių bazę.
Ar „LiveAgent“ yra bilietų sistema?
„LiveAgent“ yra bilietų tvarkymo sistema. Jis automatiškai seka ir paverčia visas klientų problemas į bilietus. Kiekvienas gaunamas pranešimas yra paverčiamas bilietu jūsų patogumui ir geresniam valdymui.
Expert note
Bilietų sistema yra programinė įranga, skirta organizuoti ir tvarkyti klientų aptarnavimo prašymus. Tai efektyvus būdas stebėti užklausas iš įvairių kanalų.

Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistema yra naujoviška programinė įranga, kuri padeda organizuoti ir skirstyti klientų aptarnavimo prašymus lengvai tvarkomu srautu. Tai padeda klientams mėgautis geresne aptarnavimo patirtimi, o įmonės pelningumui - padidinti pajamas ir pasitikėjimą. LiveAgent siūlo įrankius sumažinti bilietų apkrovą ir pagerinti klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Bilietų sistema gali padėti organizuoti didelius užklausų kiekius centralizuotoje sistemoje, sujungti sąveikas į vieną giją ir padidinti bendrą klientų pasitenkinimą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri gali padėti tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Taip pat siūloma savitarnos ir klientų portalo programinė įranga bei nemokamos demonstracijos. Bilieto ciklo pasirinkimas leidžia efektyviai tvarkyti kliento užklausas ir įvertinti jų prioritetus. LiveAgent taip pat siūlo mokymosi ir žodyno platformas bei nemokamus bandymus. Įmonė turi kainodaros ir integracijos funkcijas, o klientai gali pradėti nemokamą bandymo versiją.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistemos gali pagerinti klientų aptarnavimo patirtį ir padidinti pajamas. Tai leidžia organizuoti ir kataloguoti visas gaunamas užklausas, o agentai gali nustatyti, į kuriuos prašymus reikia atsakyti pirmiausia. Bilietų programinė įranga gali sujungti visą komunikaciją su klientais į vieną giją, o patikimos ataskaitų teikimo galimybės suteikia vadovams ir komandų lyderiams neįkainojamas įžvalgas.
Šiuolaikiniai vartotojai nori naudoti įvairius komunikacijos kanalus, kad galėtų susisiekti su prekės ženklais ir patikima bilietų sistema turėtų galėti stebėti klientų užklausas iš kelių kanalų ir sujungti bilietus į vieną, taip pat teikti hibridinio bilietų srauto funkciją. Kiekviena tinkama bilietų stebėjimo programinė įranga turi darbo eigos automatizavimo funkcijas, o SLA politikos nustatymas ir taikymas yra būtina bet kurios puikios bilietų sistemos funkcija. Komandų bendradarbiavimo įrankių rinkinys ir atsakymų šablonai, taip pat yra būtini, o patikimos ataskaitų teikimo galimybės suteikia vadovams ir komandų lyderiams neįkainojamas įžvalgas. LiveAgent yra kokybiška pagalbos centro programinė įranga, turinti daugiau nei 180 funkcijų, kurios iš karto pagerina jūsų klientų aptarnavimą.