Išbandyti

Bilietų sistema

Kas yra bilietų sistema?

Bilietų sistema yra bendra pašto dėžutė, skirta visoms jūsų klientų užduotims, nesvarbu, ar tai būtų socialinis tinklas, el. paštas, tiesioginis pokalbis internetu ir t.t. Visi pranešimai automatiškai paverčiami bilietu. Bilietai saugomi vienoje vietoje, todėl klientų aptarnavimo agentas nepraleis jokios užduoties.

Frequently asked questions

Koks yra bilietų sistemos apibrėžimas?

Bilietų sistema yra bendra pašto dėžutė, skirta visoms klientų užduotims. Ten patenka pranešimai iš el. pašto, tiesioginio pokalbio internetu, socialinių tinklų ir kt. Visi pranešimai automatiškai konvertuojami į bilietą.

 

Kokios yra pagrindinės kiekvienos bilietų sistemos savybės?

Pagrindinės bet kurios bilietų sistemos funkcijos visų pirma yra kelių kanalų prieinamumas (el. paštas, tiesioginis pokalbis internetu, socialiniai tinklai), individualus pritaikymas klientui, darbo eigos automatizavimas, suasmeninti bilietų puslapiai, bilietų kategorijos ir žymos bei galimybė kurti žinių bazę.

 

Ar „LiveAgent“ yra bilietų sistema?

„LiveAgent“ yra bilietų tvarkymo sistema. Jis automatiškai seka ir paverčia visas klientų problemas į bilietus. Kiekvienas gaunamas pranešimas yra paverčiamas bilietu jūsų patogumui ir geresniam valdymui.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai