Bilietų nukreipimas

Kas yra bilieto nukreipimas?

Bilieto nukreipimas yra terminas, vartojamas, kai įmonė naudojasi klientų portalu arba žinių baze, kad pateiktų klientams atsakymus, net kai jų agentai neprisijungę. Žinių bazė yra puikus būdas sumažinti bilietų apkrovą – į dažniausiai užduodamus klausimus galima atsakyti DUK skiltyje arba bet kurioje kitoje įmonės sukurtoje kategorijoje.

Žinių bazė yra pilnai tinkinama ir pritaikoma pagal įmonės poreikius.

Sužinokite daugiau apie tai, kuo jūsų įmonei gali būti naudinga naudotis klientų portalais ir žinių baze.

Example of customer portal on LiveAgent

Frequently asked questions

Koks yra bilieto nukreipimo apibrėžimas?

Bilietų nukreipimas reiškia, kad jūsų įmonei turint klientų portalą arba žinių bazę, mažiau bilietų siunčiama klientų aptarnavimo agentams. Bilietų nukreipimo koeficientas arba savitarnos balas yra bendras klientų savitarnos sąveikų skaičius, padalytas iš bendro aptarnavimo bilietus pateikusių naudotojų skaičiaus. Kuo jis aukštesnis, tuo geriau.

 

Kaip galima nukreipti bilietą?

Norint nukreipti bilietus, įmonė turi turėti klientų portalą arba žinių bazę. Tada klientai gauna atsakymus net tada, kai agentai yra neprisijungę. Tai puikus būdas sumažinti gaunamų skambučių skaičių, ypač jei jie susiję su dažnai pasikartojančiomis problemomis ir klausimais.

 

Kokie yra bilieto nukreipimo pranašumai?

Kuo didesnis bilieto nukreipimo koeficientas, tuo geriau. Tai reiškia, kad žinių bazėje ar klientų portale yra pakankamai esminių žinių ir klientas gali pats išspręsti problemą, nesikreipdamas į klientų aptarnavimą.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai