Kas yra bilieto nukreipimas?
Bilieto nukreipimas yra terminas, vartojamas, kai įmonė naudojasi klientų portalu arba žinių baze, kad pateiktų klientams atsakymus, net kai jų agentai neprisijungę. Žinių bazė yra puikus būdas sumažinti bilietų apkrovą – į dažniausiai užduodamus klausimus galima atsakyti DUK skiltyje arba bet kurioje kitoje įmonės sukurtoje kategorijoje.
Žinių bazė yra pilnai tinkinama ir pritaikoma pagal įmonės poreikius.
Sužinokite daugiau apie tai, kuo jūsų įmonei gali būti naudinga naudotis klientų portalais ir žinių baze.
Frequently Asked Questions
Koks yra bilieto nukreipimo apibrėžimas?
Bilietų nukreipimas reiškia, kad jūsų įmonei turint klientų portalą arba žinių bazę, mažiau bilietų siunčiama klientų aptarnavimo agentams. Bilietų nukreipimo koeficientas arba savitarnos balas yra bendras klientų savitarnos sąveikų skaičius, padalytas iš bendro aptarnavimo bilietus pateikusių naudotojų skaičiaus. Kuo jis aukštesnis, tuo geriau.
Kaip galima nukreipti bilietą?
Kokie yra bilieto nukreipimo pranašumai?
Kuo didesnis bilieto nukreipimo koeficientas, tuo geriau. Tai reiškia, kad žinių bazėje ar klientų portale yra pakankamai esminių žinių ir klientas gali pats išspręsti problemą, nesikreipdamas į klientų aptarnavimą.
Išsami informacija apie bilietą
Apibūdinimas: Tekstas aprašo naujausius marketingo metodus ir strategijas, skatinančias pardavimus ir klientų įsitraukimą. Aptariama socialinės žiniasklaidos, turinio kūrimo ir el. pašto rinkodara. Taip pat pabrėžiama svarba kurti unikalią prekinę ženklą ir naudoti duomenų analizę marketingo veiksmams pagerinti.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir palaiko 43 kalbas. Įmonė teikia mokymus, žinių bazę ir klientų aptarnavimo programinę įrangą. Bilieto gija yra tas pats, kas bilietas, ir visi agentai turi prieigą prie gijų su bilietais. „LiveAgent“ yra viena iš geriausių klientų aptarnavimo bilietų sistemos teikėjų.