Kas yra bilieto nukreipimas?
Bilieto nukreipimas yra terminas, vartojamas, kai įmonė naudojasi klientų portalu arba žinių baze, kad pateiktų klientams atsakymus, net kai jų agentai neprisijungę. Žinių bazė yra puikus būdas sumažinti bilietų apkrovą – į dažniausiai užduodamus klausimus galima atsakyti DUK skiltyje arba bet kurioje kitoje įmonės sukurtoje kategorijoje.
Žinių bazė yra pilnai tinkinama ir pritaikoma pagal įmonės poreikius.
Sužinokite daugiau apie tai, kuo jūsų įmonei gali būti naudinga naudotis klientų portalais ir žinių baze.
Frequently asked questions
Koks yra bilieto nukreipimo apibrėžimas?
Bilietų nukreipimas reiškia, kad jūsų įmonei turint klientų portalą arba žinių bazę, mažiau bilietų siunčiama klientų aptarnavimo agentams. Bilietų nukreipimo koeficientas arba savitarnos balas yra bendras klientų savitarnos sąveikų skaičius, padalytas iš bendro aptarnavimo bilietus pateikusių naudotojų skaičiaus. Kuo jis aukštesnis, tuo geriau.
Kaip galima nukreipti bilietą?
Norint nukreipti bilietus, įmonė turi turėti klientų portalą arba žinių bazę. Tada klientai gauna atsakymus net tada, kai agentai yra neprisijungę. Tai puikus būdas sumažinti gaunamų skambučių skaičių, ypač jei jie susiję su dažnai pasikartojančiomis problemomis ir klausimais.
Kokie yra bilieto nukreipimo pranašumai?
Kuo didesnis bilieto nukreipimo koeficientas, tuo geriau. Tai reiškia, kad žinių bazėje ar klientų portale yra pakankamai esminių žinių ir klientas gali pats išspręsti problemą, nesikreipdamas į klientų aptarnavimą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima įvairias paslaugas, įskaitant VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Jie siūlo nemokamą demonstraciją ir naujausią informaciją per naujienlaiškį, bei jų sprendimai gali būti naudingi verslui. Galite susisiekti su jais per sales kontakte ir prisijungti prie demonstracijos. Prenumeruokite naujienlaiškį, kad sužinotumėte apie naujoves ir nuolaidas.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistemos yra svarbios įmonėms, siekiančioms efektyviai aptarnauti klientų užklausas iš įvairių kanalų. Naudojant profesionalią bilietų valdymo sistemą, galima kataloguoti užklausas ir nustatyti prioritetus, padidinant klientų patenkinimą. Sujungus skirtingų kanalų sąveikas, klientams suteikiama lankstumo ir gerinama klientų aptarnavimo patirtis. Bilietų sistemos taip pat gali padėti sumazinti apkrovą ir agentų laukimo laiką, o ypatinga dėmesio reikalauja patikimos ataskaitų teikimo galimybės ir komandų bendradarbiavimo įrankių rinkinys.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis įvairias sprendimų paslaugas. Jie taip pat siūlo mokymosi išteklius ir šablonus, analizės ir integracijos funkcijas. Naudotojai gali gauti naujausias naujienas per naujienlaiškį ir prisijungti prie pasirinktų socialinių kanalų. LiveAgent ieško, kaip geriau pertvarkyti paslaugas naujiems vartotojams. Jie taip pat kviečia susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip galėtų padėti jūsų verslui.
Išsami informacija apie bilietą
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis VoIP telefono sistemas, skundų valdymo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Klientai taip pat gali naudoti blogą, mokymosi išteklius ir socialinius kanalus. LiveAgent ieško naujų sprendimų, kaip geriau pasiruošti naujiems vartotojams.