Kas yra bilieto forma?
Bilieto forma yra tai, ką mes „liveagent“ programoje vadiname kontaktine forma. Ji naudojama kaip įterptasis valdiklis arba iššokantis valdiklis, kad klientai galėtų susisiekti su jūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Priežastis, kodėl tiek daug įmonių renkasi kontaktines formas, o ne tiesioginius el. laiškus, yra ta, kad jos galima gauti papildomos informacijos, reikalingos rūšiuoti gaunamus bilietus. Su kontaktine forma galite naudoti išskleidžiamuosius meniu arba privalomus laukus, kad surinktumėte daugiau informacijos iš klientų prieš jiems pateikdami užklausas.
Frequently asked questions
Kas yra bilieto forma?
Bilieto forma yra iš anksto nustatytų užklausų laukų rinkinys, skirtas konkrečiai paslaugos užklausai, t. y. kontaktinei formai. Ji dažniausiai naudojama kaip integruotas valdiklis arba iššokantis valdiklis, kai klientas užeina į konkretų puslapį.
Kokie yra bilieto formos naudojimo pranašumai?
Bilieto formos gali būti sukurtos daugeliui paslaugų užklausų tipų. Jos leidžia įvesti atskirą turinį. Be to, jose pateikiama informacija apie konkretaus tipo paslaugų užklausą. Dažnai yra išskleidžiamųjų meniu arba privalomų laukų, leidžiančių pasirinkti konkrečias kategorijas
Kur savo svetainėje galite patalpinti bilieto formą?
Paraiškos formą galite patalpinti bet kurioje savo svetainės vietoje. Geriausia vieta yra ten, iš kurios klientai dažniausiai kreipiasi pagalbos. Svarbu, kad ji būtų aiškiai matoma ir lengvai pasiekiama.
Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistema yra naujoviška programinė įranga, kuri padeda organizuoti ir skirstyti klientų aptarnavimo prašymus lengvai tvarkomu srautu. Tai padeda klientams mėgautis geresne aptarnavimo patirtimi, o įmonės pelningumui - padidinti pajamas ir pasitikėjimą. LiveAgent siūlo įrankius sumažinti bilietų apkrovą ir pagerinti klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Bilietų sistema gali padėti organizuoti didelius užklausų kiekius centralizuotoje sistemoje, sujungti sąveikas į vieną giją ir padidinti bendrą klientų pasitenkinimą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistemos gali pagerinti klientų aptarnavimo patirtį ir padidinti pajamas. Tai leidžia organizuoti ir kataloguoti visas gaunamas užklausas, o agentai gali nustatyti, į kuriuos prašymus reikia atsakyti pirmiausia. Bilietų programinė įranga gali sujungti visą komunikaciją su klientais į vieną giją, o patikimos ataskaitų teikimo galimybės suteikia vadovams ir komandų lyderiams neįkainojamas įžvalgas.