Kas yra bendruomenė?
Bendruomenė – tai klientų ir klientų atstovų grupė. Jie bendradarbiauja dalindamiesi idėjomis, problemomis, užklausomis ir informacija. Kai reikia, bendruomenės nariai padeda vieni kitiems ir atsako į vienas kito klausimus.
Sukurkite savo bendruomenę „LiveAgent“ programoje. Sužinokite daugiau apie forumą.
Frequently asked questions
Kas yra bendruomenė?
Bendruomenė – tai žmonių grupė, susitelkusi aplink konkrečią temą ir idėją. Tai gali būti kartu dirbančių klientų ir klientų atstovų grupė. Bendruomenės nariai gali pasidalinti savo idėjomis, problemomis, informacija ir klausimais.
Kaip sukurti bendruomenę „LiveAgent“ programoje?
Jei norite sukurti „LiveAgent“ bendruomenę, eikite į savitarnos klientų portalą. Tada įveskite pavadinimą ir nuspręskite, ar norite, kad bendruomenė būtų vidinė ar vieša. Be to, turėtumėte sukurti aprašymą pagal tinkamai parinktus raktažodžius, kurių dėka darote teigiamą įtaką SEO. Be to, reikia pasirinkti skyrių, atsakingą už įrašų tvarkymą.
Kokios turi būti bendruomenės forumo savybės?
Bendruomenės forumas turėtų atlikti konkrečias funkcijas. Gera idėja sukurti įvedimo į bendruomenę procesą, kad naujiems nariams būtų lengviau suprasti, prie ko jie prisijungia. Įdomi idėja – sukurti taisykles arba vaizdo įrašą, kuriame būtų atsakyta į klausimus, kaip veikia bendruomenės forumas. Stenkitės sudominti bendruomenę ir dalyvaukite joje bei ją plėtokite.
Bendravimo žinių bazėje šablonai
Žinių bazė yra svarbi savitarnos internetinė biblioteka, kurioje pateikiami informacija apie įmonę ir jos produktus. Atsakymai žinių bazėje turėtų būti išsamūs ir lengvai suprantami, kad visi dalyviai galėtų juos suprasti. DUK yra dažnai užduodamų klausimų dalis, o žinių bazė turėtų būti vertinga ir naudinga klientams. Žinių bazė ir DUK skiriasi informacijos pateikimu, paieška, vartotojo patirtimi ir analizės galimybėmis. Galima pradėti nuo DUK ir paversti ją visaverte žinių baze.
Tekste nagrinėjama svarba ir praktikos geriausio klientų aptarnavimo srityje. Pateikiami patarimai, kaip suteikti puikų klientų aptarnavimą ir pavyzdžiai iš gerai žinomų prekių ženklų. Taip pat siūloma naudoti programinę įrangą, kad sukurti efektyvesnę aptarnavimo aplinką. Klientų aptarnavimo įgūdžiai apima elgesio normų, bendravimo, empatijos, kantrybės ir techninių žinių aspektus. Komunikacija, empatija ir specialios žinios yra naudingiausi klientų aptarnavimo įgūdžiai.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri taip pat suteikia mokymosi ir klientų portalo programinę įrangą, duomenų migracijos galimybę ir integruojasi su daugeliu kitų programų. Veiklos žurnalas yra įrankis, kuris padeda vertinti darbuotojų produktyvumą ir pagerinti laiko valdymą bei užtikrinti įmonės saugumą. Jis taip pat suteikia galimybę geriau valdyti laiką ir tobulinti veiklą bei užtikrinti, kad darbuotojai laikytųsi įmonės planų. LiveAgent veiklos žurnalas rodo agentų darbo veiklą, o tai padeda geriau valdyti klientų aptarnavimą.