Kas yra balta tema?
Balta tema yra vienos iš „LiveAgent“darbuotojų informacijos skydelio temų pavadinimas. Jos pirmtakas yra originali pilka tema, kuri buvo naudojama kuriant naują baltą alternatyvą. Baltos temos dizainas yra švaresnis, tačiau kai kurie klientai vis dar nori naudoti pilką temą. Šiuo metu visoms naujoms „LiveAgent“ paskyroms numatytoji tema yra balta, tačiau numatytąją temą galite pakeisti konfigūracijose.
Be to, darbuotojai gali nustatyti temą, kuri jiems labiau patinka.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip pakeisti temą „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ skydelio temą galima pakeisti konfigūracijose. Visose naujose paskyrose yra nustatyta balta tema, bet jūs galite lengvai ją pakeisti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuo „LiveAgent“ temos skiriasi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Galite rinktis iš trijų iš anksto nustatytų temų: klasikinės, minimalistinės ir montanos. Galite pridėti savo logotipą, pavadinimus, stebėjimo kodus, antraštę ir poraštę, taip pat tinkinti mygtukus, spalvas.” } } ] }DUK
Kaip galiu pakeisti temą „LiveAgent“?
„LiveAgent“ skydelio temą galima pakeisti konfigūracijose. Visose naujose paskyrose yra nustatyta balta tema, bet jūs galite lengvai ją pakeisti.
Kuo skiriasi „LiveAgent“ temos?
Galite rinktis iš trijų iš anksto nustatytų temų: klasikinės, minimalistinės ir montanos. Galite pridėti savo logotipą, pavadinimus, stebėjimo kodus, antraštę ir poraštę, taip pat tinkinti mygtukus, spalvas.
Šiame tekste pateikiamos rekomendacijos, kaip naudojant „LiveAgent“, pagerinti klientų aptarnavimą ir padidinti pardavimus. Įmonės darbuotojai teigia, kad ši platforma suteikia galimybę teikti efektyvesnę ir greitesnę pagalbą klientams, o tai padidina jų pasitenkinimą ir patikimumą įmonės atžvilgiu. Tekste taip pat pateikiami keli pirmųjų mėnesių patirties su „LiveAgent“ klientų atsiliepimai, kurie rodo, kad ši platforma gali padėti didinti konversijų rodiklius ir užtikrinti puikią klientų patirtį.
Kontekstinė pagalba yra informacijos teikimas klientams konkretaus būsenos taško metu, kad jie galėtų išspręsti savo problemas. Toks pasiūlymas gali apimti straipsnius ar kitą turinį, kurie susiję su kliento puslapio URL. Sistemos, pvz., „LiveAgent“, teikia paieškos valdiklius, kuriuos klientas gali įterpti ir gauti kontekstinę pagalbą. Tai yra efektyvus būdas išsiaiškinti problemą ir gauti reikiamą informaciją.
LiveAgent yra kompleksinė programinė įranga, skirta klientų aptarnavimui. Šis produktas apima bilietavimo sistemą, internetinių pokalbių ir skambučių centrų programinę įrangą, socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinę įrangą, žinių bazės ir klientų portalo programinę įrangą. Produkto funkcijos apima skambučių įrašymo, perskambinimo, skundų valdymo, klientų bendravimo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent taip pat siūlo virtualaus telefono programinę įrangą ir pagalbos dokumentacijos programinę įrangą. Tai yra nemokamas produktas, taip pat siūlomi mokami planai. LiveAgent yra vertinamas už savo funkcijas ir galimybę prisitaikyti prie daugybės verslo vertimų ir pramonės sričių.
Klientų aptarnavimas yra esminis prekės ženklo skiriamasis bruožas šiandienos verslo pasaulyje. Modernūs vartotojai yra išmanantys technologijas ir reiklūs, todėl kokybiškas aptarnavimas yra būtinas sėkmingam bizniui. Tam reikalingi ne tik techniniai įgūdžiai, bet ir empatija bei klientų psichologijos supratimas. Įmonės turėtų orientuotis į klientus ir patobulinti savo aptarnavimo galimybes, kad sukurtų lojalią klientų bazę. Padėkos dovanos ir programos gali padėti palaikyti ryšius su klientais. Tačiau reikia būti pasiruošusiam susidoroti su pikta klientų grupe, atsiprašyti ir elgtis mandagiai, kad išlaikytų gerą reputaciją.