Kas yra balta tema?
Balta tema yra vienos iš „LiveAgent“darbuotojų informacijos skydelio temų pavadinimas. Jos pirmtakas yra originali pilka tema, kuri buvo naudojama kuriant naują baltą alternatyvą. Baltos temos dizainas yra švaresnis, tačiau kai kurie klientai vis dar nori naudoti pilką temą. Šiuo metu visoms naujoms „LiveAgent“ paskyroms numatytoji tema yra balta, tačiau numatytąją temą galite pakeisti konfigūracijose.
Be to, darbuotojai gali nustatyti temą, kuri jiems labiau patinka.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip pakeisti temą „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ skydelio temą galima pakeisti konfigūracijose. Visose naujose paskyrose yra nustatyta balta tema, bet jūs galite lengvai ją pakeisti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuo „LiveAgent“ temos skiriasi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Galite rinktis iš trijų iš anksto nustatytų temų: klasikinės, minimalistinės ir montanos. Galite pridėti savo logotipą, pavadinimus, stebėjimo kodus, antraštę ir poraštę, taip pat tinkinti mygtukus, spalvas.” } } ] }DUK
Kaip galiu pakeisti temą „LiveAgent“?
„LiveAgent“ skydelio temą galima pakeisti konfigūracijose. Visose naujose paskyrose yra nustatyta balta tema, bet jūs galite lengvai ją pakeisti.
Kuo skiriasi „LiveAgent“ temos?
Galite rinktis iš trijų iš anksto nustatytų temų: klasikinės, minimalistinės ir montanos. Galite pridėti savo logotipą, pavadinimus, stebėjimo kodus, antraštę ir poraštę, taip pat tinkinti mygtukus, spalvas.
Naujo tinklaraščio įrašo el. laiško šablonai
"Kaip geriausia informuoti auditoriją apie naujus tinklaraščio įrašus ir gauti lojalių prenumeratorių? El. laiško šablonai suteikia efektyvius sprendimus verslui."
Žinučių šablonai (makrokomandos)
Žinučių šablonai (makrokomandos) yra iš anksto nustatyti tekstiniai atsakymai, kuriuos gali naudoti klientų aptarnavimo agentai, techninės pagalbos atstovai, pardavėjai ir rinkodaros specialistai. Jie leidžia greitai atsakyti į dažnai užduodamus klausimus, pagerinti efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. "LiveAgent" palaiko atsakymų šablonus visuose kanaluose, o šių šablonų kūrimas ir naudojimas gali būti naudingas visiems, kurie dažnai bendrauja internetu.
Išeinančių skambučių centras gali padėti padidinti pardavimus, gerinti klientų aptarnavimą ir efektyviau aptarnauti klientus. Tai svarbus įrankis verslo bendruomenei, tačiau susiduriama su iššūkiais, tokių kaip klientų atsisakymas ir stresas agentams. Svarbu rasti pusiausvyrą tarp trukdžių ir klientų poreikių.