Kas yra audito žurnalas?
Stebėkite paskyrą ir vartotojų bei klientų atstovų atliktus pakeitimus. Audito žurnalas – tai chronologinis įrašų rinkinys. Šis dokumentuotas veiklos žurnalas automatiškai seka tokius veiksmus kaip vartotojo prisijungimas, vartotojo peržiūrėtas bilietas, pakeistos žymos, vartotojo paliktas bilietas, bilieto reitingas, bilieto balso pranešimas, bilieto perkėlimas ir kitus. „LiveAgent“ programoje galite naudoti pasirinktinį audito žurnalo filtrą, kuriame rodoma tik tam tikra veikla arba pasirinktas klientų atstovas.
Sužinokite daugiau apie audito žurnalą „LiveAgent“ programoje.

DUK
Kas yra audito žurnalas?
Audito žurnalas, dar žinomas kaip audito seka, yra įvykių ir pokyčių įrašas. Paprastai tai yra įvykiai, susiję su veiksmų seka ar konkrečia veikla. Tai leidžia stebėti agentų atliktus konkretaus bilieto pakeitimus.
Kas gali išduoti audito žurnalus?
Audito žurnalus gali išduoti bet kuris klientus aptarnaujantis agentas. Jie leidžia stebėti konkrečius veiksmus, susijusius su klientu.
Kaip patikrinti audito žurnalus „LiveAgent“ prietaisų skydelyje?
Norėdami patikrinti audito žurnalus „LiveAgent“ skydelyje, spustelėkite „Konfigūracijos“, tada eikite į skirtuką „Įrankiai“ ir pasirinkite „Audito žurnalas“.
Expert note
Audito žurnalas yra chronologinis įvykių ir pokyčių įrašas, padedantis stebėti veiksmus atliktus klientų aptarnavimo srityje ir užtikrinti darbuotojų atsakomybę.

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia efektyvų būdą valdyti klientų ryšius. Su LiveAgent galite sumažinti bendravimo su klientais laiką ir sąnaudas. Klientų portalas suteikia klientams galimybę rasti informaciją ir sprendimus 24/7, taip sumažinant klientų užklausų skaičių. LiveAgent teikia demonstracijas ir jos kainos gali būti skaičiuojamos internetiniame kainų skaičiuoklėje. Pradėkite naudoti programinę įrangą nemokamai per 14 dienų.
Tekste pateikiamos atsiliepimai apie „LiveAgent“ platformą, kuri padeda tvarkyti aptarnavimo užklausas skirtingais kanalais. Verslo savininkams patariama pridėti kontaktus prie įmonių, kad būtų galima sekti pranešimus. Įmonių vadovai dalinasi, kad platforma padeda gerinti klientų patirtį, pagerinti atsakymo laiką ir padidinti pardavimus.
Informacinė svetainė apie LiveAgent - aptarnavimo programinė įranga, VoIP telefono sistemos, savitarnos programinė įranga ir kt. Galima kreiptis į klientų aptarnavimą ar klausti informacijos. Išbandykite nemokamą demo versiją arba prenumeruokite naujienlaiškį šviežiausiomis LiveAgent naujienomis. Visos teisės saugomos © 2004-2023 Quality Unit, LLC.