Atsiliepimų valdiklis

Kas yra „Facebook“ valdiklis?

Atsiliepimų valdiklis yra įrankis, naudojamas bet kuriame svetainės puslapyje ar programoje, kuriame pateikiami atsiliepimai apie patirtį. Tai gali būti apklausa ar tiesiog paprasta forma.

Tai naudinga ir klientams, nes dažniausiai pradėjus naudoti naują programą/svetainę, kyla problemų suprasti, ką daryti. Tokiais atvejais atsiliepimų valdiklis yra lengviausias būdas klientams išspręsti problemas, su kuriomis jie susiduria. Taip pat įmonei naudinga žinoti, kaip ji gali patobulinti savo svetainę dėl klientų.

Frequently asked questions

Koks yra atsiliepimų valdiklio apibrėžimas?

Atsiliepimų valdiklis yra puikus klientų atsiliepimų šaltinis apie pirkimo eigą ir klientų aptarnavimą. Jis gali būti įvairių formų, pavyzdžiui, nedidelė klientų pasitenkinimo apklausa, įterpta į jūsų programą ar svetainę, arba tai gali būti valdiklis skalėje nuo 1 iki 5, leidžiantis įvertinti bendrą pasitenkinimą produktais ir paslaugomis.

Kokia yra atsiliepimų valdiklio paskirtis?

Pagrindinė atsiliepimų valdiklio paskirtis yra lengvai rinkti atsiliepimus. Su juo galite prašyti savo klientų pateikti daugiau informacijos, todėl galite iškart rinkti atsiliepimus ir lengvai juos rūšiuoti. Be to, parodote klientui, kad jis jums rūpi, ir tai pagerina pardavimo procesą bei automatizuoja klientų aptarnavimo veiklą.

Ar galima nustatyti atsiliepimų valdiklį „LiveAgent“ programoje?

„LiveAgent“ galite nustatyti atsiliepimų valdiklį. Taip lengviau gauti atsiliepimų iš klientų. Galite pataplinti jį bet kur (ar keliose vietose) savo svetainėje. Tai puikus būdas greitai išspręsti problemas, su kuriomis susiduria klientas. Taip įmonė greitai gauna grįžtamąjį ryšį apie klaidas ar problemas.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Expert note

Atsiliepimų valdiklis yra naudingas įrankis, leidžiantis klientams lengvai palikti atsiliepimus apie patirtą paslaugą ir padeda įmonei juos rinkti bei analizuoti.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Atsiliepimų rinkimas yra svarbus kiekvieno verslo sėkmės veiksnys. Sužinokite, kaip juos rinkti ir panaudoti savo naudai.

Kaip rinkti apžvalgas

Straipsnyje aptariama, kaip verslas gali gauti naudingų klientų atsiliepimų ir pasiūlymų, naudojantis atsiliepimų mygtuku, paieškos langais žinių bazėje ir organizuojant atsiliepimų forumus bei apklausas. Taip pat svarstoma, kaip geriausiai atlikti klientų apklausą, kai klientas viską puikiai prisimena. Galiausiai, straipsnyje siūloma sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą, naudojant interaktyviai ir įtraukiančiai kauptus klientų rekomendacijas ir pageidavimus, siekiant vystyti verslą ir pritaikyti prekės ženklui.

Visi prekės ženklai susieja socialiniių tinklų paskyras su savo svetaine. Klientams lengviau susisiekti per socialinio tinklo programėles, tokias kaip „Facebook“.

„Facebook“ bilietai

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, voip telefono sistemos, savitarnos ir skundų valdymo programinės įrangos ir klientų portalo programinė įranga. Jie siūlo demonstracijas ir naujienlaiškius. Jūs galite atlikti savarankišką diegimą, ir įmonėje turi būti įdiegiami LiveAgent skydelis.

Archyvuokite savo "Facebook" bendravimą į bilietus, atsakykite į Facebook komentarus, įrašus, žinutes ir sutaupykite laiko bei pinigų.

„Facebook“

LiveAgent yra ekonomiškas sprendimas, kuris padeda valdyti didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Įmonės, tokios kaip Antalijos konsultacinis kalbų centras, „Workplace Depot“, Betconstruct ir kt., patenkintos „LiveAgent“ greitumu, efektyvumu ir geresne klientų patirtimi. „LiveAgent“ taip pat padeda padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus, be to, ekonomiškai kainuoja mažiau nei kiti paslaugų teikėjai.

Su šia integracija gaukite "Facebook" klientus į LiveAgent. Sekite kiekvieną komentarą, įrašą ar atsakymą vienoje patogioje pagalbos tarnybos programinėje įrangoje.

„Facebook“

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su VoIP telefono sitemomis, savitarnos ir skundų valdymo sistemomis. Galima integruoti su kitomis programomis ir ją lengva valdyti. Įmonė taip pat siūlo duomenų migraciją ir klientų atsiliepimus bei apdovanojimus. Sales kontaktai ir socialiniai kanalai yra taip pat prieinami.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai